Že se nerozjede, jsem nemyslel pohyb z místa, ale rozjetí na nějakou slušnou rychlost a její následné udržení. Problém je, že to co vy si pamatujete, jak to dokonale jezdilo, byla úplně jiná doba a ostatní výrobci jsou už někde mnohem dál, jen Tatra je na tom stále podobně. Mimochodem s tím zmíněným dvanáctiválcem se dvěma turby jsem také jel a žádná sláva to rozhodně není. Jako zážitek na vyzkoušení, stačilo. Prostě tohle jsou jen dávné vzpomínky, ale v porovnání s dnešní konkurencí to je jako srovnávat Škodu 120 a dnešní Octavii. Je to hezký to občas vidět jak to překonává terén, ale zde je potřeba silný tahač na silnici, který nebude brzdou provozu při přepravě těžkých nákladů a dokáže i na dálnici držet tempo. Ta slavná T-815 by byla ráda kdyby se rozjela na 60-70 km/h se spotřebou 50-80 litrů na sto, kraválem v kabině a každou chvíli s nějakou závadou. Jak říkám, doba je někde trochu jinde a zeptejte se těch řidičů, čím raději pojedou.
Psal jsem to už před.Nad určitou celkovou hmotnost (ted nevim mezi 50-60t)nesmí být vybaveny kotoučovýma brzdama a pneumatickým odpružením. Tedy o jakym progresu té scanie se chcete bavit.Že tam má navigaci?Já zas jezdil s odtahovým speciálem (Volvo od nova) a vyskákanej a polohluchej jsem byl když bylo víc ježdění až až.Je to stejně tak přiblblej obchod jako s F35.Tatra je drahá a málo dostupnej servis po světě jí limituje.Ale nedovedu si pro vojenství představit zvláště u NÁS lepší volbu.
Tatra je ráda, že se na silnici vůbec rozjede, nedovedu si ji představit s takovým nákladem. Tedy vlastně dovedu a proto jsem rád že někdo rozhodl o Scanii. Mimochodem několik se jich používá už několik let, jen jich bylo málo. Tatra ať se nakupuje pro použití v terénu, ale na silnici je jízda s ní hrůza. Vlastní zkušenost.
Jo pane,s tatrou musí jenom tatrovák.Tedy kovanej.Člověk kterej si chodí na ní jenom vydělat by na ní neměl ani lézt.V devadesátkách jsme jezdili přes šumavu do něměc a když napadl sníh nebo bylo slizko tak nás tam nechali stát v koloně a tatry (TAHAČE) s cementem kolem nás lítali jedna za druhou (fa.Muška).Jo dole na celnici byla cedulka jízda pouze tatra lkw! Jo i ti hloupatí němci to věděli, že tam kde ostatní končí,tatra začíná.Ještě k těm rozjezdům.S dvanáctiválcem 2x turbo a osmikolovou trakcí by se akorád dřevák nerozjel.Doporučuju se podívat na pár videí.Přeprava těžkých strojů není jen o výkonu ale celkový koncepci.A jak znám tu naší slavnou armádu,tak to určitě bude postavená předražená slátanina.
Jenomže ta Scania z článku je primárně na převoz techniky po silnici...
Primárně to ta tatra z Rakovníka na Doupov nebo jinam doveze stejně rychle jak ten speciál na bubnových brzdách ze ŠVÉDSKA. Před pár lety soupravy nad 50 tun nesměly mít kotouče a myslim že tomu není jinak i ted.Přeprava nadměru není o rychlosti,ale bezpečnosti.Viz 2x Pandur.A na delší vzdálenosti se používají vlaky,nebo najímají civilní dopravci.Dělají to v západních armádách dokonce i prímo v té nám nejvzorovější.
Tatra těmto Scaniím nemůže ničím konkurovat. Jsou podstatně výkonnější, spolehlivější, modernější a budou mít i mnohem nižší náklady na ujetý kilometr.
Alespoň jednou konečně někdo u nákupu přemýšlel a neprotlačoval Tatru tam, kde se absolutně nehodí.
Člověče co to píšete za bláboly.Jestli je někde tatra nezastupitelná tak je to terén.Tenhle podvod za peníze nás všech je naleštěná bída která ve finále vyjde dráž než kdyby ty tatry koupili hned.Jasně,tahač s navigací dokonce s osmiválcem!!
Ostudně vzácné, aby se stá v Evropě postavil proti russkému/čínskému vlivu a propagandě z čínské sociální sítě. je ostudné, že EU dovoluje čínou ovládaným médiím v Evropě svodobně působit, zatímco evrobpská svobodná média v Číně působit nemohou ... je to i jedno z největších selhání současné vlády, které neudělal proti šíření dezinformací prakticky nic a dezinformátoři typu Babiše, Šilerové, Okamury volně pobíhají šíří lži a schovávají se za svobodu slova a demokracii, kterou aktivně ničí ...
Tak je nech demokraticky zavřít.
Protože Zeman je russká nacucaná štěnice. To se o prezidentovi Pavlovi říct nedá. Jak si Zeman váží České republiky jsem viděl u odemykání korunovačních klenot.
Pravda, Zeman nebyl po 89 tak prozíraví jako Pávek,ale před focením v Praze dal jasně najevo že šílence je třeba izolovat.Bylo to o fous,ale stihnul to.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Měla hodit kočár přes svodidlo a skočit za ním? Autobusáci zvykejte si že nejste mistři světa a že vám každej uhne.Jestli se neuměj rozjet s autobusem na sněhu tak ať táhnou do Prahy na MHD.
1 odpověď