Heuréka!!!! Konečně to někdo rozťal, děkuji panlu Zamazalovi a má moje největší sympatie.!!! Bojuji s tímto nešvarem už několik let a nikdo mi nebyl schopen vysvětlit, na základě čeho se s přechylování příjmení cizinek vlastně začalo a kde to je zakotveno. A samozřejmě proč české zlatokopky se nepřechylují. Volal jsem i na Ústav pro jazyk český a ani tam jsem nenašel vysvětlení - prý obě možnosti (nepřechylovat či přechylovat) jsou správné, Je třeba si uvědomit, jak nás to jazykově mrzačí, když přijedu do ciziny, a najednou jména znějí jinak a já vedle nutnosti překládat ještě navíc se musím vyrovnat s hendikepem rozpoznávat jména, což už jsem mohl mít dávno zažité.
A další téma by jistě bylo dobré zvednout - a to počešťování (některých) měst, obzvláště v Německu. Zde je to dáno jasně historicky, tomu rozumím, ale někdo přesvědčil i pana Googla, aby je upřednostnil před oficiálními názvy. Tak třeba cestou do Cottbus se musím vybavit informací, že je to blbost a mám hledat na cedulích směrovky na Chotěbuz ? Marně, všude bude Cottbus. Tak co třeba v první fázi alespoň pod tím počeštěným názvem by v závorce byl uveden ten oficiální název, co najdů na cedulích??
Tak hlavně jí opravte to příjmení. Správně, a to speciálně v České televizi, všechna ženská příjmení se přechylují. Nebo nesprávně? Pokud musím v ČT stále poslouchat, že ve slalomu vyhrála např. Mikaela Schiffrinová, nebo přijela na návštěvu Angela Merkelová, tak logicky nová ředitelka se jmenuje Lefendaová. Nebo se pletu ? Kdo už v tom má začít dělat pořádek, když ne ČT???
Je potřeba dělat kontroly kontinuálně a každý den, a dále bych zavedl institut zasílání záznamu o pomalém předjíždění nebo bezdůvodném odmítání opustit poslední levý jízdní pruh z palubní kamery s daty GPS Policii České republiky a ta aby tyto případy musela řešit. Ano, byla by to bonzárna, ale za pár týdnů, až se to rozkřikne, už nebude mít co řešit a budeme jezdit bezpečněji. Zahraniční hříšníky do registru a řešit při dalším průjezdu ČR stejně jako se to děje v Německu. jezdím po dálnicích takřka denně a těžké krizovky řeším pouze v těchto dvou případech. Bohužel, není to jenom doména na českých dálnicích, zahraniční řidiči kamionů to obdobně dělají i v Německu. Jet po A3 tam kde jsou jen dva pruhy, je obdobné jako u nás. Vedou Poláci, pak Bulhaři, Rumuni, teď i Maďaři..
Za pravidla tvorby rgistračních značek v ČR obecně příslušné úředníky ministerstva potrestat a vyhodit. Dumám už dlouho, zda to udělali z blbosti nebo úmyslně. Opět se nepoučili v zahraničí a pro individuální nám zlomyslně hodili tři polínka pod nohy: 1)musí tam být mezera na známku STK, 2)musí být využito všech 8 znaků. 3)musí tam být číslo. A za 5000,- jedna. Podívejte se do Anglie nebo sousedního Rakouska, tam si můžete napst třeba AHOJ nebo F1. A vůbec by nebylo potřeba individuálních značek, kdyby se použil systém Němců. Jejich syntaxe, která má sice také pravidla, ale rozumná a za pár korun si uděláte vlastní kombinaci, zachovat musíte primárně pouze písmena města kde registrujete. A když si koupíte elektro, dostanete na konci E. Jednoduché a prosté. U nás v době re-vzniku krajů zrušili okesní rozlišení, takže úplně zmizela místní příslušnost, tedy jestli je to cizí auto a měl bych si dávat pozor, což vedlo i ke ztížení práce operativců policie a zvýšení kriminality. A dokonali to výmyslem pro nízkoemisní auto EL pro celou republiku. Děkujeme, nechceme. Za těchto podmínek klientelismus běžných značek bují dál.
také patřím mezi těch 30 procent co neobeslali, mám u nich cca 20 000,- Kč pochybuji, že se jich dočkám, ale DPI už mě též obeslal, což jsem reklamovala, takže stále nevím na čem jsem, jak to chcete řešit? obrátit se na ERÚ?
Tam jsem se obrátil hned, jak mi oznámili, že moje úplně čerstvá fixovaná smlouva není fixovaná, řekli mi, že podnětů už mají dost, když jsem chtěl rovnou podat oznámení. No a do 14 dnů to zabalilil. Já vzal kramle a rychle podepsal u Eon, jenže výpověď a přechod byla cesta na 1 měsíc, a po 14 dnech to 3E zabalili..
Když jste od BE odešel dva týdny před ukončením dodávek, tak jste snad hned uzavřel smlouvu s novým dodavatelem. Jak to, že jste u DPI?
Protože jsem odešel ještě "legálně", což je proces na 1 měsíc. EoN mě měl přebrat třicátého, 3E to ale zabalili 14. resp. 17. (nejprve plyn, pak elektrika), takže na 14 dní jsem přepadl do DPI. Nebylo síly někoho přesvědčit, ať mě přeberou dle platné smlouvy, v systému už mě měli až od 30. ..
Když jste od BE odešel dva týdny před ukončením dodávek, tak jste snad hned uzavřel smlouvu s novým dodavatelem. Jak to, že jste u DPI?
Protože jsem odešel ještě "legálně", což je proces na 1 měsíc. EoN mě měl přebrat třicátého, 3E to ale zabalili 14. resp. 17. (nejprve plyn, pak elektrika), takže na 14 dní jsem přepadl do DPI. Nebylo síly někoho přesvědčit, ať mě přeberou dle platné smlouvy, v systému už mě měli až od 30. ..
Tak už se na to těším, mám u nich cca 10 tsíc a to jsem od nich odešel 14 dní před tím než to zabalil, takže mez prvními. Nemám od nich ani vyúčtování a samozřejmě ani korunu za přeplatek. Zato z režmu DPI už mi faktury přišly a musel jsem je zaplatit.Mám pocit hraničící s jistotou, že vyplácejí pouze dropty, aby mohli statisticky říct že vlastně skoro všechno už vyrovnali, a na nás co tam máme desetitisíce už sei nedostane.Ještě chvíli vydržím a pak to vezmu do svých rukou..
Takhle znehodnotit fenomén Multivan.. Proč tomu nedali nějaký nový název?? S Multivanem to nemá nic společného, 1,4 v PHEV je snad diagnóza... Ještě bych pochopil ten dvoulitr pokud by byl v PHEV, ale s rychlodobíjením baterky, jinak to na dálku není, ánžto vás to sežere. Takže jediné plus pokud bych s tím jel na dovolenou je snad jen nižší výška a skloněné přední sklo, což váz ve Slovinsku a Chorvatsku vrátí zpět mezi osobáky (tedy doufám)
"Ale optikou levných aut na pomezí segmentů B a C, kam kromě Rapidu spadá třeba také Dacia Logan... je vlastně tahle Škoda velmi slušné auto.
Cha chá. Dal jsem si tu práci a Nový Rapid v základu byl k mání za 269000, stejný ročník Dacia Logan stál 159 000.
Srovnávat Daciu se skoro o polovinu dražší Škodovkou mi připadá krapet nefér...
Ano, to máte pravdu, protože Dacia není auto, to je diagnoza...
U Rapida naprosto nesnáším dvě věci: odpružení zadní nápravy a ten poslední pás polstrování sedadla, který tlačí na kostrč.
Ano, konečně reálný postřeh někoho kdo s tím jezdí. Souhlasím, a já bych ještě přidal nemožnost ani u top výbavy mít dojezdy el. oken (od FL umí dolů i nahoru alespoň na straně řidiče). Jinak pefrektní auto do města (v benzinu), s verzí spaceback s tím zaparkuješ všude. To první se dá vyřešit sportovními sedačkami, ale na dálku mám jiné auto..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Takže je to tedy jedna z variant PHEV a řekl bych že ta horší. Já jsem zastáncem PHEV s plnokrevným motorem a pokud možno dieselovým. Jinak v kvízu chybí otázky, takže doplňuji alespoň jednu: "Ne, volil bych plug-in hybrid s plnokrevným motorem".