a za jakou cenu měli lepší fyzičku? Zeptejte se těch absolventů, kteří před rokem 1989 absolvovali SPŠCH ve Zlíně (tehdy v Gottwaldově), kteří prošli rukama soudruha tělocvikáře. Zvracení během tělocviku, běžné byly čtverky na vysvědčení z tělocviku, některým hrozilo propadnutí, domácí úkoly do tělocviku, slohové práce z tělocviku. I to byl jeden z důvodů, proč tato škola po sametové revoluci zanikla. A na ZŠ Slavičín tělocvik první poloviny 80-tých let byla taky pro nás žáky řehole.
Mobilní telefon je důležitá součást výuky. Hodně moderních pracovních listů má v zadání - vyhledej na internetu. Podle mě je to moderní prvek současné výuky. Chudáci učitelé vsetínských škol, to si užijí nekázně o přestávkách, když nejsou povoleny mobily. Některé školy vsetínského okresu bohužel znám ze své praxe - učení se zpaměti zbytečnostem, celá vyučovací hodina - diktování zápisů, skoro žádné moderní pomůcky, výuka přírodovědných předmětů většinou bez pokusů, přístup některých učitelů k žákům až protizákonný. Proto mě nepřekvapuje rozhodnutí pana Čunka o mobilech - další krok zpět v rozvoji moderního školství. Opravdu souhlasím s některými rodiči přihlásit děti na jiné školy. KDU - ČSL byly vždy proti pokroku, za každého režimu.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Pane Hřebecký, souhlasím s Vámi, opravdu do výuky patří. To jenom Jiří Čunek má zájem o snížení vzdělanostní úrovně našich žáků zákazem využívání digitálních technologií ve výuce. Jiří Čunek, jako politik KDU - ČSL, zřejmě nechce mít kolem sebe digitálně vzdělané lidi. S nevzdělanými lidmi se snadněji manipuluje, a to je cíl křesťanů.
1 odpověď