tak ty jsi opravdový Čech , prostě posera, nikdo jsme na vojně nefňukali i když jsme od mazáků dostávali kouř , a byli jsme schopni použít zbraň efektivně a ne přemýšlet jak se ta 58 nabíjí !Chtěl bych vidět dnešní 20 - níky jak polní lopatkou si hloubí okop pro ležícího střelce v leže a v noci švanda že , prostě žádné unc - přemýšlej pokud ještě chceš někdy k moři !
a proč by současní 20- níci měli mít takové hloupé dovednosti jako soudruh Štěch a jemu podobní soudruzi?
Slibovali, že se zredukuje učivo, aby bylo dostatek času na procvičování, badatelskou výuku, projekty. Bohužel ale zkracují časové dotace zredukovaných předmětů. Na co potřebují ušetřit takto získané hodiny? Na zavedení povinných hodin náboženství nebo nějakých nových nicneříkajících probruselských výchovných předmětů? Vypadá to, že se stáváme kolonií, kde se záměrně musí snížit vzdělanostní úroveň našich žáků. Do našich montoven to zřejmě bude stačit.
Když pominu to politické školení mládeže, nebyl bych vůbec proti tomu, aby se nácvik přežití v krizových situacích, nejen válečném konfliktu, ale třeba při povodních, masivním blackoutu nebo klidně při zombie apokalypse ve škole objevil. Věci se nedějí vždy podle pravidel a jak praví stará moudrost, štěstí přeje připraveným.
a na úkor kterého předmětu? Kterému předmětu chcete ubírat hodiny, aby se toto učilo? Za nás branná výchova na tehdejší SPŠCH v Gottwaldově se soudruhem Křepelkou bylo utrpením, někteří se museli spokojit se čtverkou na vysvědčení, jiným hrozilo propadnutí a z branné výchovy stejně nic neumíme. Proto tato škola po revoluci zanikla, ale byly i jiné důvody jejího zániku. Za mě zbytečný předmět.
Dcerku jsme nechali otestovat skrz program, který vyvinula MUNI. Ve 2 ze 4 kategorií ji vyšlo mimořádné nadání, ve zbývajících 2 nadprůměrné. Škola se holedbala, jak s ní bude pracovat. Nebýt její třídní učitelky, nikdo si jí ve škole nevšimne. Teď se ve finále LO umístila v první čtvrtině, za nás nádherný úspěch (z 21770 dětí), jsme hrdí... Jenže škola opět nic.
Jelikož tam vládne obskurní Montessori větev a klika z milovníků všeobjímající lásky rovnosti, škola ani nezveřejňuje úspěchy svých žáků ("Jejda, co kdyby někdo vyčníval!"). Pokud se nechytnou za nos, jdeme pryč (ale to asi tak jak tak).
Soukromé školy jsou k ničemu. V některých městech MŠ a ZŠ Montessori zanikly. Divím se, že v logické olympiádě nedominuje ZŠ Academic school Uherské Hradiště, která hlásá v mediích lživé informace o svých mimořádně nadaných žácích.
Vážený pane Vodrážko,
jste takový lhář, jako Vaši kolegové, kteří přispívají do media.cz. Karel Hašler zemřel až v KT Mauthausen na vánoce 1941 a ne při výsleších na gestapu. V KT Mauthausen mu dozorce způsobil zranění na noze, dostal flegmonu a Hašler potom zemřel pod ledovou sprchou, kterou na příkaz dozorce na něj pustili. Lžete jako všichni Vaši kolegové a největší tragédie je, jak tady Vaši kolegové píší lživé články z různých oblastí, především ze školství. Proč si nezjistíte příčiny úmrtí Karla Hašlera před psaním těchto nesmyslů? Kdo potom má těmto článkům věřit?
Ustálit se klidně na 80 letech může u Jurečky a ostatních , kteří nehnou ani prstem a pořád někde sedí, vymýšlí kraviny a max.zvedaji ruce. Ale pro normálního pracujícího člověka, který maká celý život rukama je to dost přehnaný.
tak to mají mladí za odměnu, že volili tuto pětikoaliční, teď už čtyřkoaliční smečku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pravda. Proč by to měli umět. Oni přece nikoho bránit nebudou, že. A už vůbec ne ČR .
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Souhlas, nikdo není hrdý v současné době na ČR.