Smutné, měli vzít rozum do hrsti a akci přesunout na jiný termín. Na Šumavě momentálně panuje nevyzpytatelné počasí.Je to krásný sport, ale má svá rizika. Už včera se mohli poučit dvě tragédie během pár hodin. Je mě to líto. Pozůstalým upřímnou soustrast a hlavě těm zraněným ať to zvládnou.😕😢
Moc mne též mrzí tato ztráta a též upřímnou soustrast, ale ví se, že Šumava je náročná a jezdila se vesměs na sněhu a v tom měla své kouzlo.
Zakázat jízdu kamionu v posledním levém pruhu a kasírovat levopružce za bezdůvodnou jízdu v levém pruhu a je dálnice podstatně průjezdnější.
Pokud 6x za 30 km na D1 musím zpomalit na 2 minuty na 80km/h tak to není dálnice a nevidím důvod takhle ustupovat loby dopravců a fabrik, které nemají sklady na materiál k výrobě.
Sedni si za ten volant, pokud na to máš a rozvážej
Kdo ví, zda by vůbec nastoupil i bez přičinění úřadů.... Ono byť absolutně nechtěně, aniž by to vůbec zaregistroval, zabít člověka a druhý den pokračovat v závodě, který je zábava a radost a následně se třeba radovat z vítězství by pro Aleše asi také nebylo vůbec jednoduché. Myslí si, že by se i tak rozhodl z etických důvodů odstoupit. Takhle to měl v rozhodování možná jednodušší i když je to kruté....
Jste trochu mimo, Aleš nikoho nezabil! Přejetá noha s tím nemá co dělat a infarkt po třech hodinách ????
Přimlouval bych se také k tomuto řešení. Dnešní etapu anulovat. A také bych se přimlouval, aby pak Aleš Loprais ještě znovu zvážil pokračování v závodu. Ale jestli usoudí, že to fakt nejde, tak se nedá nic dělat, jen jeho rozhodnutí akceptovat.
Jet hranu a čekat nějakého dementa za dunou, též bych to nedal...
Tak tohle nedává smysl. Buď zrušit celou kategorii kamionů, nebo musí pokračovat všichni. Loprais za tu nehodu absolutně nemohl. Je to důsledek velkého rizika kamionů a chování diváků, které pořadatelé umožňují.
To jako Holanďanům nebude blbé, že vyhrají doslova přes mrtvolu?
A co až se prokáže, že nehoda neměla nic společného s infarktem po 3hodinách...
No, po přečtení článku se domnívám, že autor je žena , možná i vlastnící ŘP již dva měsíce.
Ale teď vážně:
Střídání blinkrů je hodně stará záležitost a i v osobáku poděkuji tímto způsobem. Nemám tím koho zmást, neboť signál je určen tomu za mnou a nikomu jinému (a prakticky ho nikdo jiný nevidí) a rozhodně jej nepoužiji v křižovatce či před křižovatkou.
Naprosto souhlasím dříve auta neměla varovná, jen levý a pravý. A zvyk profíků jde dál...
Ano věděl, ale musel jsem si to zjistit sám. Bohužel se dělá pramálo pro lepší informovanost při schválení nových zákonů, předpisů, nových značek atd.
Tak trochu máte pravdu. Vlastním profesák a absolvuji rok co rok školení a platím si jej sám ( nejezdím v profi, ale držím si ho) Byl návrh proškolování všech řidičů za pár stovek ( asi tak jedenkrát za 5let), smeteno ze stolu. Co na to říct....
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Vážení diskutující, Hamilton jde do Ferrari právě proto, že chce zde získat svůj vytoužený osmý titul aby mělo jeho ego zadost a mohl se všude předvádět, jak on to umí, že je nejlepší jezdec z celé historie F1. Nic jiného v tom nehledejte a Lecklerk mu bohužel bude muset ty záda krýt. Bude to, jak se dnes moderně říká příběh, jako by jej napsal sám Hollywood.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jsem fanoušek Maxe, ale HAM titul nezíská. Max se od něj moc naučil . A hlavně , každý chce někdy jet za Ferrari..
2 odpovědi