Jakmile se na výkonu vozu podílí el. pohon, doporučuji zbystřit, případně si počet udávaných koní rovnou vydělit dvěma, aby to posloužilo jako adekvátní srovnání s obyčejným spalovákem. 200 koní v relativně malém autě a maxko naprosto ubohých 170km/h? To je výsměch. Můžete si tu plácat játra o tom, že povolená rychlost je na našich dálnicích 130km/h, že jde o nedůležitý údaj, nebo že jde o omezovač (ha ha ha) ale pořád je to jeden z nejzákladnějších ukazatelů schopností vozidla a prsit se u auta výkonem 143KW, když vygereneruje maxko adekvátní 1,2 atmosféře se 60 kw je prostě směšné.
Dobrý večer. Doporučuji vyzkoušet, mě to oslovilo natolik, že model 3 je sice malý, ale v půlce Listopadu bude dostupný nový model ZS hybrid. Jakmile zveřejní ceny jdu do toho.
Měl jsem možnost s tímto vozem o víkendu jezdit a deklarovaná spotřeba 4,4l/100km je reálná. Při normálním stylu jízdy ještě nižší.
Najel jsem přes 600 km se spotřebou 4,4 a kdybych nezkoušel schopnosti jel bych za 4l
Ten kdo jede za 6 by si měl od dopravní policie nechat vyhodnotit záznam z jízdy.
Za mě super kára a že je z Číny je mi šumák.
Čekám na nové ZS hybrid a kupuju 11.11.2024 představení ceny a 18.11.2024 budou auta.
Zatímco tisíce vrtulí podel Baltu (PL,D,DK,SE) nám přinesou podle gryndýlu blahobyt a utlučeme sodovkac, ty čínské jsou škodlivé, protože mohou ovlivnit počasí.
Takovou chujovinu můžou vymyslet jen v EU/Bruselu.
Na severním pobřeží mají větrné elektrárny instalovaný výkon 12GW protože jsou v Německu tak to počasí neovlivňuje?
Mají zelení představu o tom kolik energie z proudění na této línii odeberou a pak co stojí za změnou počasí.
Nejhorší je, že v současnosti neexistuje infrastruktura po které by se dal transportovat takový objem energie na jih Německa.
To muselo dát hodně práce pane architekte vymyslet takový nesmysl. Zůžit tranzit na jeden pruh, vy si nezasloužíte medaily vy si zasloužíte řád !!! Než bude hotový severní obchvat lidé vás budou jistě nenávidět.
Doporučuji dát si ve svém domě za toaletu 50mm potrubí místo klasické 100-ky a přesně to jste v Budějcích vytvořil. Výsledek stejný ucpaná křižovatka a ucpaný haj.. .
No otázka tak už je udělat kompletní ekonomiku a návratnost 🙂
Pokud většina lidí najezdí do 20 000 km a srazí náklad na 1 km na půlku z cca 2 kč na 1 tzn ušetří 20 000 Kč ročně tak kdy se zaplatí nákup 2x tak drahého auta a FVE že ...
Ale pokud má někdo barák a má prachy udělat FVE tak tam to má docela smysl i když ty pořizovací náklady bude umořovat dlouhé roky.
Jen tak nějak pochybuju o tom, kolik lidí si tohle může dovolit 🙂
Cca Půlka obyvatel žije v bytech kde se budou hodně těžko dostávat k nějaké vlastní fotovoltaice. Už jen tohle hodně omezuje okruh zájemců.
To je přesné, vidí a počítají pouze provoz nikoliv pořizovací cenu a provoz.
Rozdíl mezi spalovacím motorem a EV normální člověk projede v benzínu či naftě za 15 let. A ty Ekologické výkřiky? kdy evropa zabíra min. plochu světa. Tyhle řvouni by měli vidět dopravu v Africe či Asii
Nehoda se stala, viník je nalezen a bude potrestán.
Skvělé, ale co se na to podívat z druhé strany? Jaké je vybavení řidičů a velitelů vozů pro cesty v takovém počasí? Asolutní šlendrián a nepřipravenost pokud je někdo promoklý a promrzlý nemůžete od něj očekávat reakce stejné jako mají řidiči osobních vozů.
Tam je potřeba začít. Pokud se tělo začne bránit chladu dojde na třes a od stráty soustředění je to jen malý kousek.
Řidič je pouze spoluviníkem, viníkem je armáda která neumí vystrojit tyto posádky.
Goretex tady fakt nefunguje!
Opravdová kvalita je dávno pryč, není žádoucí v rámci obchodu aby zboží v tomto případě auta vydržely funkční 20let.
Kolegové se v tomto modelu IV potýkají s problémy s infoteimentem, převodovkami a ač to bude znít směšně i se skápějícími se opěradly sedadel.
V autech za + 800t je to ostuda ať si říká kdo chce, co chce.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
10 sprintů a od 11 je udělá starý favorit.
Video o kopičce trusu.