No nedivím se jim. Ale nejefektivnější by bylo invetsovat do výzbroje. Jednak stavět továrny pod zemí aby mohli vyrábět i v případě napadení a investovat do nových technologií. Vrhnout se na rakety. Protože pokud na ně začnou rusové střílet rakety, tak jediné co je může odradit je jistota, že jim někdo tohle oplatí i kdyby ty zpětné rakety byly nepřesné, už vědomí, ža mohou trefit něco důležitého a bbě se sestřelují má svůj efekt.
Zase výplod aktivisty, který si něco načetl a vůbec nechápe. O tom, že by tušil, jaké bylo dětství v té době si můžeme nechat jen zdát.
Bohužel dnešní mládež získává zkreslené informace a pak podléhá extrémistům a snadným nefungujícím řešením. Odsuzováním vzdálené minulosti se odpoutává pozornost od problémů současnosti. Vypíchnou se vybraná negativa minulosti, aby se neviděli odlišné, ale stejně smrtící problémy v současnosti.
Opět zdánlivá změna, ale logičtější než ten současný paskvil.
Dnes jen někteří žáci soutěží o to, kdo bude nejlepší. A ti nejlepší se možná dostanou na vysněnou školu, pokud ta nemá v podmínkách přijímacího řízení hodně bodů za známky na ZŠ či jiné aktivity, čímž je může přeskočit i mnohem slabší spoluuchazeč. Jsou drsné ZŠ co žáky cepují a ti pak jsou špičkoví, ale mají horší vysvědčení a je spousta základek, kde žákům dávají samé jedničky za docházku.
Mnohem logičtější by bylo, aby všichni dělali komplexní testy z látky základní školy a podle výsledků si pak dávali přihlášky a střední školy si pak vybíraly ty, co splní kritéria. Byl by přehled o kvalitě vzdělávání na ZŠ i o vstupech na SŠ. Pokud by na SŠ byla podobným způsobem koncipována i maturita, byla by data ke srovnání kvality SŠ. To ale dnes nikdo nechce, zvláště reformátoři a podnikatelé ve školství.
Takže je to krok správným směrem, ale je tu mnoho mocných zájmových skupin, kterým se to líbit nebude.
Navíc je problémem, kde se ty zkoušky budou kont a jak. Pokud na škole, hrozí podvádění aby se výsledky zkreslili k lepším hodnotám. Stačí se podívat na státní maturitu, kde jsou školy, kde se podvádí, opravovači to poznají, ale nejde to dokázat. Dalším problémem je užívání IT. Moderní doba vyžaduje moderní metody, tedy užívání IT při práci a tedy i u zkoušek. Jak ale zabránit podvodům? To jsou hlavní problémy, které je třeba vyřešit, jnak budou reformy o ničem a stejný paskvil, jako je teď.
No bože. Ukazují hračky. Vlastní neschopnost schovávají za techniku, kterou vyrobili ještě za Brežněva a teď ji jen modernizují. Pokud nedostanou jasnou odpověď od rozumného světa tak nepřestanou. Ústupky nic neřeší, jen agresora podporují a dodávají mu odvahu.
Nejlepší obrana je dnes spoléhání na vlastní schopnosti a vlastní vědu. Když jde do tuhého nikdo si pálit prsty nebude i kdyby s vámi podepsal deset paktů. Bohužel čeští politici a vlády jdou proti zájmům země - nepodporují vlastní vědu, školství a vzdělanost a snaží se rozvíjet co největší závislost na zahraničí.
Pokud se jedná o sport, tam je jasná biologie a ne psychiatrie či psychologie. Pokud je to muž ať oblečený všelijak, nemá v ženském týmu na soutěži co dělat. Pokud bafuňáři nepochopí základní pravidla fyzického zvýhodnění pohlavím, dojde ke zhroucení fair play soutěží mnohých sportů. Je to neschopnost těch, co se mají starat o regulérnost soutěží a o podmínky sportovcům.
Nebavilo. Na počátku vyprávěj 2 pak rozpačitá komedie. Kdyby to atočili v devadesátkách, byla by to bomba. Dnes je to pro mladé nepochopitelné a pro starší nudné. Zvlášť, když většina stbáků byla tak dlouho ve vládách a stále si užívají a to nemyslím ty o kterých to všivhni ví, ale ti co si své spisy nechali v revolučních dnech skartovat.
Ach jo. Budování lepších zítřků nikdy neskončí a to by bylo soudruzi učitelé, abychom tu lepší všeobjímajíci společnost nevybudovali. S těmi spátečníky, co radostně budovat nebudou, zatočíme.
Čím dál více příkazů a zákazů ve jménu lepších zítřků. Jaký to má vliv na děti a jejich vzdělání nás nezajímá a zajímat nesmí. Ono by se mohlo zjistit, že soudruzi nemají pravdu.
Ale jo. Už jsem o podobných ne tak drsných případech slyšel. Prostě AI se chová jako průměrný člověk. Je líná a jak vidět i jí mohou rupnout nervy. Bohužel si lidi neuvědomují, k čemu byla AI stvořena a jak funguje. Myslí si, že myslí jako člověk, ale ona čerpá s netové databáze a dokončuje texty na základě světových databází včetně beletrie. Takže její reakce bude jakákoli už někde popsaná. Paradoxně často chybuje ve výpočtech, protože výsledky odhaduje a počítá až pod nátlakem.
Jakékoli generalizování je špatně. Takže zakázání tělesných trestů je stejné zvěrstvo, jako jejich povolení. Každé dítě je jiné a každé potřebuje něco jiného. Obrovský vliv má genetika i prostředí, kde vyrůstá. Jsou děti, které nevytáhnou paty s pokojíčku, leží v knihách a nikdy nezlobí a jsou děti, které neposedí poříd někam strkají prsty a pokud v prostředí s horkými kamny či běžícími stroji je necháte jen na dobrém slovu, dlouho bez úrazu nebudou.
Gaiučoví teoretici by se měli občas podívat do života. A vnímat, že ne všechny děti jsou podslušné a bez rizik.
Ach ta naivita. Kam měli odejít? Řada převlékla kabát a podílela se na nové vládě. Spousta privatizovala. Byli spokojeni.
Jinak revoluce byla před 35 lety takže přesně stejně jako v r. 1980 od konce světové války. Proč tedy ten údiv.
Množství keců ve školách mladým neukáže problémy minulosti tak, aby to vzali za své a pochopili. Ani to není cílem, cílem je odpoutat pozornost od problémů dneška a zaměstnat mozky mladých podružnostmi a povrchnostmi aby moc nepřemýšleli a nespojovali si fakta. Proto fakta neučíme, ale diskutujeme a hodnotíme a podle toho to vypadá.
Přes 50 let slyším kecy o jaderné třetí světové válce a není s podivem, že mě to nechává chladným. A myslím si, že stejně na tom bude většina lidí starší generace. Mladí zase netuší o co jde a nedovedou si hrůzy atomového konfliktu představit, tak to také neřeší. Nakonec jediní, kteří se vzrušují jsou fanatici a aktivisté, kteří nemají co řešit a musí hysterčit nad každou blbostí a užívají si to.
Pokud nějaký blázen začne házet atomovky, nic s tím nenaděláme. Jenže tak daleko to nikdy nemá zajít a takoví blázni mají dostat přes šňupák už na počátku, než je blazniviny začnou napadat. Jediná obrana proti agresi a cvokům u moci je rozhodnost a rázné jednání ostatních. Bohužel opět si pěstujeme v Rusku nového Hitlera a divíme se, co že to vyvádí.
Nebylo by snazší přejmenovat střední školy na vysoké? Stačilo by automaticky maturantům před 30 elety přiznat titul bakaláře a je po problému. Stejně ví víc než dnešní vysokoškolské rychlokvašky.
Už dnes je vysokoškolské vzdělání jen otázkou peněz a ne schopností. Kdo je hloupý, diplom si zaplatí. Vždy se najde VŠ, která za peníze zajistí výsledek. Kdo je chudý a chytrý musí jít makat a na VŠ nemá prostředky ani čas. Řádně vzdělaní a schopní vysokoškoláci jsou i tak vzácností. Mniohem víc je málo schopných kandidátů na státní židli na úřadě.
13
Sledujících
0
Sleduje
13
Sledujících
0
Sleduje
Někdo nemá co dělat, nepřemýšlí a vymýšlí blbosti. Když vrah nebde mít legálně tlumič je podstatně menší překážka než když nebude mít zbraň. Nikdy nezabráníte tomu, aby někomu nepřeskočilo a nerozhodl se vraždit. Ale opatření se dají dělat preventivní a přímo na ztížení průběhu akce. Tam jsou velké rezervy. Místo toho řeší nepodstatný tlumič.