No takový chování vůči ženám je nepřijatelný a buranský. Přesto to nic nemění na tom, že na ženskej hokej se nedá dívat. Je to jak bruslení na veřejným kluzišti v dresech. Hokej je tvrdá kontaktní hra. Ale co už, keď máme hen tu emancipáciu.😃
Samozřejmě že se to nedá srovnávat s mužským hokejem. Má to ale i tak cenu podporovat a zda se na tom dá dívat nebo ne je otázka. Záleží na tom jak se chceš na to dívat?! Kdyby to bylo tak špatný, tak by asi nezakládali v Americe profi ligu. Dobrý je že těch holek je i u nás stále víc a víc. Trénují 3x-5x týdně stejně jako kluci. Pro názornost odkaz na sestřih dívčího hokeje (pod 15let) Odkaz
Samozřejmě že se u každého nákupního povolení udává důvod. Na množství nezáleží. Stejně může vždy střílet jen z jedné. Zbraně mohou sloužit a často slouží, jako sportovní náčiní, koníček. Zbraně nejsou zlé. Zlý je vždy člověk který mačká spoušť. Kdyby neměl zbraň, tak si vezme auto a vjede do davu lidí...
Máte pravdu že zbraň i autu v rukou šílence může zabíjet úplně stejně, ale je v nich zásadní rozdíl. Auto se dá použít jako zbraň, ale zkuste použít zbraň jako auto? Je to trochu demagogie, ale je to tak. Auto používáte v běžném životě dnes a denně, doprava osob a zboží atd. je to nutnost, stejně tak ostatní věci denní potřeby se při trochu "vynalézavosti" dají použít jako zbraň. Ale zbraň nemá jiný účel než zabíjet! Rozumím tomu že kupa lidí ji má jako koníčka sběratelství, sportovní střelba, myslivost( ta má samozřejmě daleko důležitější význam pro společnost než sběratelství a sport) a samozřejmě služební účely. I auta můžete sbírat a závodit, ale v reálu je máte že je potřebujete k životu. A zbraně, potřebujete je k životu?
tam kde je zimní výbava s celoročníma samozřejmě můžete jinak by je těžko někdo kupoval
Myslel jsem to tak že když mají méně jak ty 4 mm, tak kde je značka zimní výbava tak být nemůžou. Všude jinde kde ta značka není záleží na počasí, je hezké počasí 3,5 mm je ok. Takže na celoročkách můžete v zimě jezdit i když mají třeba jen 3 mm, ale ne tam kde je ta značka, pokud to tedy počasí dovoluje. Další věc jsou třeba cesty do zahraničí, konkrétně do Německa kde označení M+S na celoročkách nemusí stačit.
Jestli jsem to dobře pochopil, tak testu porovnávají top celoroční pneumatiky s nějakýma levnýma celoročkama, lepší by bylo porovnat top celoročku s top zimníma za zimních podmínek a s top letníma za letních podmínek. Dále celoročka je záludná v tom že pokud má vzorek méně než 4 mm, tak jeden den dle zákona protože je hezky je v pohodě a druhý pokud třeba padá sníh, tak už nevyhovuje. A tam kde je značka zimní výbava ji stejně mít nemůžete, takže tomu přezouvání se stejně nevyhnete a zbytek vzorku dojedete v létě, kde je minimum 1,6 mm nebo můžete praktikovat, že jakmile má pod 4mm tak vyhodíte a dáte novou.
Máte pravdu! Za srpen byl podíl prodeje v Evropě již 21% elektrických automobilů, nejprodávanější automobil v Evropě ( včetně spalováků ) TESLA Y 🙂
A ted se podívejte na září, pěkný propady prodejů elektroaut. Srpen byl vyjímečný, protože to byl poslední měsíc co byli v Německu dotace na elektroauta pro firmy.
Kdyby jenom cigarety , ECBC je zrůdná myšlenka , kterou je např. možné provést měnovou reformu a spoustu jiných nesmyslů - které budou označeny za něco co pomáhá ekonomice a lidem . Prosazování naprosté bezhotovostní platby je jen nástroj - jak se dostat k dalšímu kroku. Proč myslíte , že v Rakouském parlamentu leží návrh na zákon právo na hotovost . ?? !!!!!
Není to ale jen "obyčejný zákon", chtějí ho prosadit do ústavy.
A bez čeho nevydržíte pět hodin?
Každý to muže mít jinak, tady vůbec nejde zda to je 5 hodin nebo 5 minut. Příklad neodkladného můžete mít třeba na veřejných záchodech, když to na vás přijde a platba možná pouze bezhotovostně, samozřejmě i tady zůstala možnost volby, bud počkám až to začne opět fungovat nebo pustím do kalhot. Ano je to extrém. A stejně tak někdo nemusí mít potřebu cokoliv platit třeba 5 dní. Sám jsem byl svědkem výpadku systému karet v kauflandu v špičce. Pěkný chaos, pokladní namarkovala a nešlo zaplatit. Všechno zboží zpátky a pak další a další, někomu to šlo protože měl mastercard a co měli visu měli smůlu, hotovost samozřejmě fungovala všem, prostě hodinový chaos. Jakýkoliv systém nebo stroj je super dokud funguje, naléhavost potřeby dané věci zjistíme v okamžik kdy ji chceme použít a je nedostupná. Nemám nic proti bezhotovostním platbám, sám je používám, ale hotovost a hotovostní platby musejí být zachovány.
To je sice pravda, ale upřímně řečeno, pokud se zhroutí systém, rázem můžete mít ze svých "papírových peněz" pouze ty papíry a za statisíce, za které kdysi bylo auto bude třeba jen chleba.
Samozřejmě, ale já jsem neměl namysli dlouhodobý zhroucení systému nebo společnosti. Když vypadne systém dejme tomu na 5 hodin můžete s hotovostí omezeně fungovat. Když se zhroutí dlouhodobě i hotovost je řešení pokud se nechcete vrátit k výměnnému obchodu, které peníze nahradily. Hodnota všeho je relativní, vzhledem k času a místu potřeby. Jsou to extrémy které nikdo nechce zažít. Viz třeba válka kdekoliv na světě, můžete mít bezhotovostní milion, ale chleba si za něj nekoupíte protože nebude fungovat infrastruktura.
Tady se zase řeší zástupné problémy typu jestli prdět doprava nebo doleva či nahoru nebo dolů. Kartu má každý, tak kde je problém, stejně všechny peníze chodí na účty a jestli je platba kartou lenost, jak někteří píší, tak vybírání z bankomatu je zbytečná hyperaktivita. Je to zástupný problém, zbývá už jen, aby se ho chytili "bojovníci za svobodu" typu Rajchla a Vrábela.
Kartu nemusí mít každý a pokud by se to stala byla povinnost, byl by to jen krůček od zrušení hotovosti tedy reálných peněz ve společnosti. Což může být nebezpečné v případě poruchy nebo napadení systému nebo co si málokdo uvědomuje v případě záporné úrokové sazby, což nyní nehrozí vzhledem k inflaci, ale není to tak dlouho co byla nulová nebo záporná v eurozoně. Svoboda volby by měla být zachována a nechat to přirozenému výběru, zákazník si sám zvolí co je pro něj výhodnější a to začne používat.
Nepřestávají mě tady v diskusi fascinovat tvorové, kteří tvrdí, že zaměstnanec odvádí na důchodové pojištění jen 6,5 své hrubé mzdy a zbytek za něj platí zaměstnavatel "ze svého". Kde podle těchhle myslitelů ten zaměstnavatel tyto prachy na ty odvody bere? A kde třeba bere na to, aby zaplatil zaměstnancům mzdu během dovolené nebo pracovní pomůcky?
Ano, představte si, že jeho zaměstnanci mu na to všechno musí vydělat. A k tomu ještě něco podstatného navíc, protože bez kladného čistého zisku se pochopitelně nevyplatí je zaměstnávat.
ok samozřejmě ,ale oni si to zaměstnavatelé dávají do nákladů, dejte osvč možnost dávat 2/3 sociálního pojištění taky do nákladů a třeba si taky začnou platit víc na důchody aby je měli větší
Pane asi takhle 1 pivo v lepší hospodě od 10 Eur!
Hloupý určitě není, ředitel nadnárodní společnosti.
K daňím ve Skandinávii obecně, byl by jste hodně překvapen kolik a za co vše platí.... zlaté česko. Vaše, moje auto, naše auta se tady prodávají za uplně jiné ceny než tam, ekologické daně na auta je tragédie.
Děkuji, takže A bylo správně že neřeší peníze, to hloupý jsem dal až jako druhé a do uvozovek. Na druhou stranu předpokládám že v Dánsku žijí a pracují i jiní lidé než ředitelé nadnárodních společností. Nevím z hlavy jaké jsou statistiky prodeje a podíl jednotlivých typů pohonů. Zajímavé by určitě bylo vědět srovnání prodejů s jiným srovnatelně velkým státem EU kde se platí eurem a zárověn rozumím tomu že euro má různou hodnotu v různém státě EU.
Kolega v Dánsku za to že používá služební auto taky pro soukromé jízdy a ještě je to na benzín...,platí extra daň 1980 Eur měsíčně..., svět se zbláznil....
To jako fakt platí takový prachy, to je za rok 24 000Eur to už je skoro půlka až třetina průměrného nového elektromobilu. To bud neřeší peníze nebo je "hloupý". Kdyby dojížděl denně do 100km do práce tak mu stačí elektro. Předpokládám že když jsou tam tak benzinový auta znevýhodněný, tak že budou u elektro naopak (tím neříkám že je to dobře). Jinak když si může dovolit těch 1980 eur měsíčně jen za dan, tak bud tam mají tak nehorázný platy(třeba vůči nám) a nevím jaké mají ceny. Každopádně kolik lidí u nás nemá ani půlku jako výplatu čistého a on si muže dát skoro 2000 Eur měsíčně, aby mohl používat služebák pro soukromé účely.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pracující důchodci to musí platit.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
ok, takže z důchodu to neplatí. Platí to z výdělku který je mimo důchod.
1 odpověď