Toto je typicky Český problém, který se svádí na zákony a pokud to není alibismus lidí, co o takovém nákupu rozhodují, tak už by se na to zákonodárci měli podívat, protože nevěřím, že tomu je tak i jinde ve světě. Dokud bude hlavním kritériem při nákupu cena, bude se tento problém opakovat do nekonečna a nikdy se nenakoupí kvalitní vozidla od renomovaných značek. Myslím si, že kdyby o nákupech rozhodoval především zdravý rozum, nemohl by například jeden výrobce nedaleko Ústí nad Orlicí vůbec existovat, ale protože rozhoduje cena, jezdí všude tyto šroty co dům dal, které v době podepsání smlouvy existují maximálně jen na papíře.
Dokud bude policie zametat incidenty policistů při kterých to jen zázrakem dopadne bez nehody pod koberec, tak je jen otázkou času, kdy se něco podobného stane. Sám jsem si to zažil a myslím si že jen díky moji rychlé reakci to neskončilo velkou tragédií a policejní octavie na majákách v protisměru za zatáčkou mimo obec na plné čáře mě minula ve více jak 100km rychlosti jen o pár cm. Měl jsem to na kameře a z 86km/hod jsem zastavil od chvíle kdy jsem je za horizontem a zatáčkou spatřil za cca 3,3s a ještě se dostal za krajnici. Jediné na co se Octavia zmohla bylo že při snaze zabrzdit odhaduji z rychlosti +- 150km/hod se rozlítala ze strany na stranu. Kdyby jim tam vyjel kamion, tak to měli spočítaný. Když jsem to předal policii aby se nad tím zamysleli, tak to prý oficiálně dopravní policie na místě prošetřila a nějaká jejich ing mi naprosto vážně napsala že se nic nestalo a že jsem z těch 86km zastavil na 3metrech. To už na mě bylo moc a tak jsem na to reagoval na vyšších místech (původně jsem chtěl pouze vědět, zda si situace vyžadovala takové riskování), kde mi odpověděli že v tom vidí min dopravní přestupek na straně řidiče police a že to posílají zpět do Nymburka kde se to stalo a tam to normálně šéf policie zametl pod koberec, že se nic nestalo. Jenomže ono se příště třeba stane.. každý řidič co jezdí na majákách musí být schopen vyhodnotit rizika a pokud nehoním několikanásobného vraha, tak musím jet tak, abych sám nebyl vrahem!
Celý článek je blábol od začátku do konce, nevím kde si to pan redaktor vycucal, asi v hospodě. Tudor vůbec není dílem automobilky, ale studentů a nikdy se o jeho výrobě ani neuvažovalo. VW neměl co zařezávat. Dokonalé auto to nebylo, byl to jeden přepracovaný vzorek ze sériového auta nejspíše bez schválení do provozu.
částečně si za to můžeme sami, protože si stát neumí poradit s jedinci, tak bude buzerovat všechny až za únosnou mez. Kdo je chytrý, jde studovat práva, kdo méně, je z něho ekonom. Strojaře s praxí nenajdeš, tak že ekonom s právníkem vymýšlejí nesmysly v oboru o kterém nic neví. Ale to není jen u nás, to je celá EU a proto se automobilový průmysl v Evropě hroutí - oni ty nesmysly co vymýšlejí prostě v praxi fungovat nemůžou, na to by mnohdy stačil i selský rozum. Každému normálnímu dojde, že když nemám na opravu starého auta, tak logicky nebudu mít ani na nové auto. Je to kruh, který se pomalu uzavírá - nesplnitelné nesmyslné emisní limity u nových aut, otravující zbytečné a mnohdy až nebezpečné asistenty v nových autech podle přání EU odrazující od nákupu, nekvalitní drahá paliva, úsporný režim jízdy ničící motory, předražené náhradní díly a ceny v autorizovaných servisech (a nejen tam), drahé energie, potraviny a bydlení a do toho dobře placený státní úředník bez potřebných znalostí buzerující především ty, co to na ně dolehlo nejvíce. Většinu naftových aut vyrobených po roce 2003 není nebo nebude možné brzy legálně provozovat, není to technicky možné a to nám ještě neřekli, že plánují konec prodeje nafty pro soukromý sektor a to pak už snad konečně lidi vyjedou do ulic.. pokud teda budou mít v čem a na co 🙂
Simon nebyl ani tak pojem jako spíš něco nového, technicky převratného na našem trhu. Nebylo srovnání jiné než s Jawou 50 a Babetou. Další nedostatkové zboží na našem trhu po kterém jsme v druhé polovině 80 tých a začátkem 90 tých let jako kluci toužili, podobně jako po počítači Atari, Spektrum, Didaktik nebo Comodore, tak že autor se plete, páru o tom co jsou to počítače jsme v tu dobu už taky měli 🙂
Takto může uvažovat pouze člověk, co o Moto GP nic neví a je sobecký vůči ostatním. Moto GP je nejprestižnější sportovní událost, která se u nás pořádala a že krachovala je trošku zavádějící, ale dělo se tak právě díky tomu, že to stát odmítal pořádně podpořit. Tento podnik je určitě schopen nepřímo vydělat spoustu peněz, navíc je to veliká prestiž a naláká to desetitisíce solventních zahraničních turistů, kteří tady utratí nemálo peněz, ale v tom je ten háček.. pořadatel, který nese na svých bedrech největší finanční zátěž z toho celého má nejméně, protože on utrží jenom to na vstupném a ostatní si plní kapsy. Všude ve světě se tyto podniky pořádají s přispěním státu a pokud se Moto GP vrátí, tak to bude obrovský úspěch protože o pořádání je ve světě obrovský zájem.
Nechci se za každou zastávat techniků na STK, protože už dneska to podle mě často dost přehání a vyhazují za nesmysly jako třeba jsem byl svědkem jak technik chtěl dát závadu B za nefungující ostřikovače, kde nebyla voda a byl asi 2m od umyvadla.. ale známe jak fungují kontroly ČOI a td.. prostě za každou cenu něco najít a tady se právě mnohdy liší ten přístup technika na emisích, pro kterého je v normálně fungujícím STK člověk zákazník, kterému chce vyhovět a nemusí jít o podvod, ale prostě to zkouší, nechá zákazníka auto ještě s instrukcemi projet a ono to pak dopadne a je to legální a lidské, jenomže mobilní STK do toho jde už s úmyslem nenaměřit a když pominu fakt, že si vybírají auta, která jsou podezřelá, tak stejně jako existuje postup aby auto na hraně prošlo, tak existuje postup aby auto na hraně neprošlo a je to dáno způsobem měření, který je hlavně u dieselu dost drastický a protože se zabývám tím jak emise čištěním snížit, tak vím jaký problém je třeba u EURO 4 v naftě problém samotný filtr, který je dneska téměř 20let starý, nový stojí více než auto a i když motor je v dobré kondici, vyčištěný a i bez filtru by byl schopen emisemi pro E4 projít, tak díky usazeninám ve filtru si při sešlápnutí plynu na emisích zakouří a když bude technik chtít, tak neprojde nikdy. Přitom celý proces měření emisí v ČR je především buzerace a tahání peněz z lidí.. např v DE se emise kontrolují podle toho, zda emisní systém v autě hlasí chybu nebo ne - od toho to tam přeci je.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Bohužel chybí podstatný údaj a to zda se návěs pohyboval v levém, nebo pomalém pruhu a jakou rychlostí. Pokud se spolujezdec neprobere, řidič kamionu je z toho venku.
1 odpověď