Ta firma byla založena 2015. Moc zkušeností tedy nemá. Hlavně, že na obrázku je trolejbus SOR, který např. v Č. Budějovicích jezdí bez problémů. To je na žalobu na novinky.cz, za to, jakou jim dělají klamavou antireklamu.
to je přesně ono, autor článku tam musí uvést Ukrajince, nicméně na fotce je čistě Český výrobce, který má všude problém a přesto jezdí všude.
jsou to šunty, tak jako většina věcí dnes vyráběných, všechno se šidí, jen aby to bylo co nejlevnější .. a od Ukrajinského krámu těžko čekat něco jiného, ani za komančů nikdo nechtěl kupovat ruskou veteš, těžko to teď s kvalitou bude nějak lepší .. 😄
to je přesně ono, autor článku tam musí uvést Ukrajince, nicméně na fotce je čistě Český výrobce, který má všude problém a přesto jezdí všude.
Toto je typicky Český problém, který se svádí na zákony a pokud to není alibismus lidí, co o takovém nákupu rozhodují, tak už by se na to zákonodárci měli podívat, protože nevěřím, že tomu je tak i jinde ve světě. Dokud bude hlavním kritériem při nákupu cena, bude se tento problém opakovat do nekonečna a nikdy se nenakoupí kvalitní vozidla od renomovaných značek. Myslím si, že kdyby o nákupech rozhodoval především zdravý rozum, nemohl by například jeden výrobce nedaleko Ústí nad Orlicí vůbec existovat, ale protože rozhoduje cena, jezdí všude tyto šroty co dům dal, které v době podepsání smlouvy existují maximálně jen na papíře.
Dokud bude policie zametat incidenty policistů při kterých to jen zázrakem dopadne bez nehody pod koberec, tak je jen otázkou času, kdy se něco podobného stane. Sám jsem si to zažil a myslím si že jen díky moji rychlé reakci to neskončilo velkou tragédií a policejní octavie na majákách v protisměru za zatáčkou mimo obec na plné čáře mě minula ve více jak 100km rychlosti jen o pár cm. Měl jsem to na kameře a z 86km/hod jsem zastavil od chvíle kdy jsem je za horizontem a zatáčkou spatřil za cca 3,3s a ještě se dostal za krajnici. Jediné na co se Octavia zmohla bylo že při snaze zabrzdit odhaduji z rychlosti +- 150km/hod se rozlítala ze strany na stranu. Kdyby jim tam vyjel kamion, tak to měli spočítaný. Když jsem to předal policii aby se nad tím zamysleli, tak to prý oficiálně dopravní policie na místě prošetřila a nějaká jejich ing mi naprosto vážně napsala že se nic nestalo a že jsem z těch 86km zastavil na 3metrech. To už na mě bylo moc a tak jsem na to reagoval na vyšších místech (původně jsem chtěl pouze vědět, zda si situace vyžadovala takové riskování), kde mi odpověděli že v tom vidí min dopravní přestupek na straně řidiče police a že to posílají zpět do Nymburka kde se to stalo a tam to normálně šéf policie zametl pod koberec, že se nic nestalo. Jenomže ono se příště třeba stane.. každý řidič co jezdí na majákách musí být schopen vyhodnotit rizika a pokud nehoním několikanásobného vraha, tak musím jet tak, abych sám nebyl vrahem!
On je hlavně problém v tom, že na všech STK na kterých jsem kdy byl jsou všichni chytří jak rádio a zdravý rozum v pracovní době odmítají používat.
Mě třeba vyhodili minulý týden z STK zato, že jsem měl na nových kolech s novými pneumatikami nové gumové ventilky a trvali na tom, že tam musí být kovové. Na originál kolech mám gumové, na druhém autě mám gumové a žádný problém, ale na těchto kolech prý musí být kovové, protože má konstrukční rychlost vyšší jak 210 km/h. Hotovo konec, koho zajímá že se u nás smí legálně jezdit maximálně 130 km/h nebo že na druhých kolech jsou gumové a je to takto v pořádku. Takže mi nezbylo nic jiného než jet do pneuservisu kde se akorát chytali za hlavu, vyplázl jsem 1300,- a hurá zpět na STK. Sumasumárum 1850,-Kč za razítko z STK, že ty kola na autě jsou stejný jako uvádí typový list od výrobce kol. Komedie hadra.
dát tam zimní sadu a jet na STK. Za tuto horlivost některých techniků může to, že na ně stát taky nesmyslně tlačí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
a kdo ho znal?
1 odpověď