Trump nepochopil, že prodeje a nákupy musí být vzájemně výhodné, jinak se neuskuteční. Chyba není tedy v poptávce, ale v nabídce. Lidé kupují v Evropě aut opravdu hodně, ale jen Tesla se dokázala v Evropě dobře etablovat. I tomu je teď konec a opět to není chybou miliónů kupujících, ale chybou jednoho člověka. Určitě ho zná.
Zákony kolem dědického řízení nijak nepomáhají tomu, aby se i o několik tisíc korun dědicové snažili k těmto penězům dostat. Jakmile je dědictví jednou uzavřeno, bývá příliš drahé ho dál řešit.
Ta celková suma dává představu, jakým množstvím peněz asi tak disponuje každá banka (v přepočtu na počet klientů), peněz, které si klienti nikdy zpět nevyberou.
Umístěnky jsou samozřejmě hovadina. Smysl má pouze pozitivní motivace.
Nicméně jsem pro placení školného a to takového, jaké odpovídá skutečným nákladům. Toto školné by u lékařů z části platil stát a ještě by hotovým lékařům platil bonus po odpracování určitého počtu let. Tím by byli motivováni neodcházet do zahraničí po vystudování zdarma, jako je tomu dnes.
Do kdy bude povoleno lhát o spotřebě plug-in hybridů? Spotřeba pod 1l na 100 km je nesmysl. A ano, vím, jak to počítají. To, že je to nesmysl, plyne z jednoduchého příkladu. Když přijde některá automobilka na trh s plug-in hybridem, který bude mít uváděný dojezd na elektřinu 99 km, tak může podle těchto současných pravidel uvádět spotřebu třeba menší, než 0,1 litru na 100 km. Když bude mít dojezd 100 km a více, může tvrdit, že auto má nulovou spotřebu paliva.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ombudsman se velmi mýlí. Na základě státní příslušnosti lze provádět zákonně ledacos, včetně omezování přístupu.
1 odpověď