A na jakých motorkách jezdí tahle svoloč?
Doufám, že se jedná jen o ruské stroje Ural.
Kdybych někoho z nich uviděl na západním motocyklu jako třeba Harley-Davidson, Victory, BMW, Triumph, Aprilia nebo jiné, tak bych si musel myslet, že se snad úplně pomátli.
Ještě by mohli zvolit japonské stroje jako třeba Honda, Yamaha, Kawasaki nebo Suzuki, ale ani tam si nejsem jistý zda podporují ten zlý západní kapitalismus nebo slovanskou myšlenku.
Jsou to fakt komici. 😄
V gastronomie se bez EET zase vrátily devadesátky. Já si to nedokážu vysvětlit jinak, než že se to prostě hodí kamarádům stávající vlády.
Viz článek: Odkaz 1
"Kuchař na otázku, jaký chce plat, odpoví, že 20 tisíc a dalších 40 tisíc na ruku."
P.S. nejsem volič Babiše, ale EET vytvářelo férové podnikatelské prostředí a zabraňovalo těmto drobným únikům.
To bych si fakt radši koupil nový Suzuki Swift. Nejvyšší výbava + automat je za 475 tis. Kč.
Měl jsem to týden půjčené na dovolené a i plně naložené (rodinka + nějaké kufry) to nežralo víc než 5,3 l/100km, když jsem na to celkem šlapal. S lehkou nohou a trochou předvídání to umělo jet i za 3,8 l/100 km.
Takže reálná spotřeba bude prakticky stejná a ušetřím pár desítek tisíc. A pořád je to Suzuki a ne Čína.
My jsme národ, který má rád, aby bylo všechno zakázané a přikázané. Hlavně potlačit jakoukoliv odpovědnost jednotlivce.
No a když máme všechno pěkně přikázané a zakázané, tak si na sebe pak můžeme hezky donášet a žalovat. A hned se nám tu žije lépe. 🙂
Já bych si třeba přál, aby měli řidiči svoje auta v dobrém technickém stavu. Myslím tím hlavně z pohledu emisí. Když se takhle projedu po ČR a potkám pokaždé desítky hodně kouřících postarších naftových aut, tak si říkám, co je vlastně horší. Jedno pivo za volantem nebo pořádný kouř z výfuku, který musí ostatní dýchat?
A co kdybychom přestali tahat domů desítky litrů vody v PET lahvích?
Kdo se neobejde bez perlivé vody, tak si může koupit třeba soda stream. Ušetří nejen peníze, ale i svoje záda.
A pokud jde člověk třeba sportovat, tak si může vodu vzít do láhve, kterou používá opakovaně.
Zrovna za jednorázové obaly na vodu bojovat fakt nebudu. Bez toho se dá obejít úplně v pohodě.
Ti kličkují jak VW, koukám.
Za mě je vidět spíš nedostatek v managementu firmy, který nejdříve chtěl opisovat od Tesly, ale teď vidí, že se to úplně nepovedlo. Tak honem kouknout třeba k Toyotě a zkusit to udělat jako oni.
P.S. Mercedes nemám a nikdy mít asi ani nebudu. Takže je mi fuk, že si tuhle šarádu zaplatí jejich zákazníci.
Že se při měření emisí v ČR šmelí, to ví snad úplně každý. Co chodím po tomhle světě se vůbec nic nezměnilo.
Auto v jakémkoliv stavu projde za pár stovek navíc. Nepotřebuje mít ani filtr pevných částic nebo katalyzátor.
Proto je SME v každém druhém servisu, aby se to prostě nějak udělalo a zákazník byl spokojený.
Bohužel tady pak všichni musíme dýchat smrad z aut, které překračují předepsané emisní limity klidně 10x...
Ja si myslím, že Volkswagenu je úplně jedno jestli vyrábí auta spalovací nebo elektrická. Hlavní je prodávat auta a mít z toho zisk.
Ale tyhle náhlé změny směru je musí stát nemalé peníze.
Řekl bych, že se shlédli v Tesle a v její tehdy vysoké ceně akcií, jenže se jim to úplně nepovedlo okopírovat, tak teď zase zkouší opisovat od Toyoty.
Bude určitě sranda sledovat tenhle příběh "geniálního" managementu VW. 😀
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je žalostné, že s těmi nelegálními billboardy v ČR nikdo nic moc nezmůže.
Teď proběhl jednorázový úklid, ale stejně tam do měsíce budou nové.
Nějak nerozumím tomu, proč je prostě údržba silnic neodstraní, když třeba seká trávu nebo stříhá keře. Prostě to tam nemá co dělat, tak to u země uříznou a odvezou, ne?
A jestli se bojí, že je při tom někdo napadne, tak ať s nimi jede hlídka MP.
1 odpověď