Na světě žije 1,2 miliardy lidí bez přístupu k elektrické energii.Elektroauto je jedna z možných cest, ne jediná a už vůbec ne spásná pro naší planetu.
Tohle co se děje je jeden velký nesmysl vymyšlený lidmi kteří ovládají svět.Měli by jsme se už konečně probudit a začít se bránit.Kradou nám pomalu a jistě svobodu a tu si nesmíme NIKDY ! nechat vzít.
Život je strašně krátký a neni žádný důvod ho žít podle druhých, je třeba ho žít podle sebe!!!!
Jen bych podoktl, že zřejmě těch 1,2 miliardy lidí bez přístupu k elektrické energii vůbec neřeší jestli si koupí spalovací nebo elektrické auto. Oni si zřejmě totiž žádné auto nikdy nekoupí.
Klidně si žij život podle sebe, ale neotravuj u toho ostatní lidi smradem ze svého auta. Tvoje svoboda končí právě tam, kde svoboda druhého začíná. Myslím si, že všichni mají právo na to dýchat čistý vzduch ve městech.
Takže sorry, ale já nechci žít ve městě, kde smrdí tisíce starých nafťáků, jejichž majitelé vykřikují cosi o svobodě.
Ale to není rasismus, to je realita dnešní Evropy. Přijďte a budete-li chtít pracovat, tak můžete, pokud ne, tak se o vás a vaše rodinné příslušníky postaráme. Že jste do systému nic nepřinesli, nevadí, Němci to zaplatí (Evropané). Pán není omezenec, jak ho častujete, ale realista a bez urážky vy si sundejte ty brýle, jedno jaké, jestli fialové nebo růžové.
Kdybyste viděla rozdíl mezi třeba Afghánistánem a zmiňovanou Keňou, tak byste třeba i mohla pochopit, že nemusí přijít hordy vyžírků.
Ale chápu, že lidé, kteří nebyli dál než v Chorvatsku, se po dostatečném strašení bojí naprosto všech lidí, kteří vypadají jinak. Myslím, že se tomu říká xenofobie a je to důsledkem toho, že ti lidé neměli příležitost blíže poznat jiné lidi z jiných částí světa, kteří vypadají jinak než oni.
Mně to může být úplně jedno kolik řidičů autobusů přijede z Afriky do Německa.
Fakt je ten, že německá stárnoucí populace potřebuje imigranty, jinak nebudou důchody a už vůbec žádný růst ekonomiky. Hold zapomněli mít svoje děti v dostatečném počtu a teď nenachází lepší řešení než importovat pracovníky.
Jdyby výrobci aut v evropě měli koule,byli schopni se domluvit a nebojovali mezi sebou pak by řekli nebudeme další zpřìsňování emisí respektovat a uršula by nic nenadělala. Těžko by riskovala miliony nezaměstnaných naštvaných voličů.
No, ono se to vlastně už stalo.
Vždyť koncern Stellantis spojuje asi půlku evropských značek, které spolu kdysi soupeřili. Např. Opel, Peugeot, Citroen, Fiat, Alfa Romeo, Lancia. A ještě k nim přidal pár amerických značek. Např. Jeep, Chrysler, Dodge, RAM.
Další je koncern VW se všemi značkami jako Škoda, Audi, Porsche, Seat, a další.
Pak tu máme Renault s Dacií.
Další je BMW s Mini a Rolls-Royce.
A poslední je Mercedes Benz + Smart.
Takže několik desítek evropských značek je dnes spojeno asi do 5-ti koncernů, kde samozřejmě sdílí techniku a žádná soutěž už neprobíhá.
U nás je dotace jen pro podnikatele. EV jsou pořád drahá a nabíjení u veřejných nabíječek vychází skoro stejně draho, jako jezdit benzíňákem za 9/100. A majitelů RD, co si mohli dovolit kromě solárů i EV není nekonečně mnoho.
Lidí, kteří mají možnost nabíjet doma za nízké ceny není nekonečně mnoho, ale bavíme se přibližně o půlce občanů ČR.
Německo nepřijme čtvrt milionu migrantů z Keni.
Německo bude muset přijmout násobek tohoto počtu, až začnou početní rodinní příslušníci přijíždět za těmi, co tam byli přijati.
To pak bude mazec. Z několika set tisíc, snad, pracujících, se stane mnohomilionová armáda hladových krků a je jedno jestli jsou to křestani nebo muslimové (o radikalizaci raději ani neuvažovat).
Sibila neměla pravdu když varovala před žlutým nebezpečím. Je to jiná barva.
To není Green deal, ale Brown/black deal.
Wow, tohle je rasismus ve své čiré podobě.
Sice o Keni nevíte očividně vůbec nic. Nikoho z Keni jste pravděpodobně v životě ani nepotkal, ale vzhledem k barvě kůže přesně víte, že přijedou miliony hladových krků za těmi, kteří sem vyrážejí pracovat.
Já bych se za sebe normálně styděl, kdybych byl takový omezenec jako vy.
Kdyby pomáhali a chránili a nebuzerovali zbytečně lidi co maj svý koníčky, tohle by se nestalo.
Jestli má někdo jako koníček lítat v noci po městě v potuněné plechovce, tak by se nad sebou měl v první řadě zamyslet sám. Víme, že pánové trochu zamrzli v pubertě, ale nemusí kvůli tomu ohrožovat ostatní.
Vzpomněl jsem si jedno rčení.
Kdo nechtěl tunit auto v 18 letech, neměl srdce. Kdo ho má potřebu tunit ve 30 letech, nemá rozum.
Ne, za to si průmysl (a nejen automobilový) opravdu sám nemůže. Vína je jen a pouze na straně rudozelených ideologů a všech jejich přisluhovačů a podporovatelů v EU, kteří veškerý průmysl vědomě likvidují nesmyslnými regulacemi, které ženou ceny energií do astronomických výšin, díky kterým se pak veškerý průmysl v EU stává absolutně nekonkurenceschoný. Hledat příčiny kdekoliv jinde, je jen zbabělé hledání výmluv těch, co tu tragédii zavinili a neustále prohlubují. Ale evidentně musíme padnout až na dno, aby se lidi vzpamatovali a ty rudozelené komunisty vymetli z funkcí. Ale to bude běh na dlouhou trať...
To není pravda. EU je pro evropský průmysl naprosto klíčová. Kdybychom zase přerušili volný pohyb zboží a osob v Evropě, tak tady můžeme zavřít skoro všechno.
EU přináší spousty dobrých věcí, ale bohužel i některé špatné, to je pravda.
Každopádně za problémy VW nemůže přece EU. Vždyť ti manažeři to tam už spoustu let vedou od desíti k pěti.
EU nemůže za to, že auta z koncernu VW mají dlouhodobě obrovské softwarové problémy.
EU nemůže za to, že se koncernu VW nepovedlo vyvinout žádný kvalitní hybrid, v tom jsou Japonci a Korejci o parník napřed.
Prostě si VW musí přiznat, že pochybili ve strategickém plánování a ještě prodělali obrovské peníze na projektech jako CARIAD.
Bez EU a jejich politických vyžírků by se Evropě dařilo mnohem lépe.
To není pravda. EU je pro evropský průmysl naprosto klíčová. Kdybychom zase přerušili volný pohyb zboží a osob v Evropě, tak tady můžeme zavřít skoro všechno.
EU přináší spousty dobrých věcí, ale bohužel i některé špatné, to je pravda.
Každopádně za problémy VW nemůže přece EU. Vždyť ti manažeři to tam už spoustu let vedou od desíti k pěti.
EU nemůže za to, že auta z koncernu VW mají dlouhodobě obrovské softwarové problémy.
EU nemůže za to, že se koncernu VW nepovedlo vyvinout žádný kvalitní hybrid, v tom jsou Japonci a Korejci o parník napřed.
Prostě si VW musí přiznat, že pochybili ve strategickém plánování a ještě prodělali obrovské peníze na projektech jako CARIAD.
Vylezte z té své díry a běžte se podívat aspoň do Německa, ať se tu příště zase neztrapňujete se svými naivně stupidními řečmi.
Nevím jak vy, ale já do Německa jezdím. V září mě tam ještě jedna cesta na pár dní čeká. Zatím 0x pobodán, 0x napaden a i dokonce i 0x znásilněn.
Nechci situaci bagatelizovat, ale možná tam není na ulicích taková džungle, jak se čtenářovi novinek může zdát.
Dokonce jsem letos strávil i 2 týdny na jihu Španělska a stejná statistika jako v Německu. Jeden by čekal milióny nebezpečných imigrantů z Afriky, ale překvapivě nic, co by stálo alespoň za malou paniku.
je vidět že pozitivní kampaň SPD na problémy jaké má celá západní evropa funguje a český lid už nedá na sladké řeči o prosperitě které nám předkládá neschopná pětikoalice, doufám v 15 - 20 % pro SPD. Buďte připraveni!
Pozitivní kampaň? 😀
Co je na té kampani pozitivního?
Je to jen strašení problémy, které někdy ani ČR nepálí.
Každopádně je otázka, jestli ANO dokáže klesnout tak hluboko, aby udělalo koalici s SPD. Protože jinak to může být těžko řešitelná situace.
Proč se nevyrábí levnější auta ( Citigo a podobně), ale jen stále ta dražší? Lidé by si častěji kupovali nová auta a problém by se zmenšoval.
Si kupte třeba Hyundai i10. To je opravdu levné auto. Jen si to nikdo nekupuje.
Obecně problém východní Evropy je, že auto je věcí společenského statusu. Tady každý chce co největší a nejvíce značkové auto, aby vypadal jako frajer. Jenže na to půlka lidí nemá rozpočet, tak jezdí ve starém velkém autě. Ale pořád si připadají jako frajeři. Jen ten technický stav už není co býval, no.
„Při silničních kontrolách, které se uskutečnily v září 2023 v Praze, nevyhovělo při zkouškách měření emisí z 68 kontrolovaných aut 43 vozidel.“
A z kolika z nich se valil dým? Alespoň průměrné stáří se nedozvíme? Zase klasické obtěžování občanů.
Trochu bych to poupravil.
Klasická snaha chránit zdraví občanů v Praze.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
jen ten výsledek crash testu dacie by mi vadil ... a fakt to není o asistentech jak lžou prodejci Dacie
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Odkaz 1
Tak se na to v klidu podívejte sám. Zas takové drama to není a fakt je, že minimálně 1 hvězdičku to ztratilo za asistenční systémy.
1 odpověď