Jak tohle můžou nazývat dacia....tohle nemá s žádným modelem od dacie nic společného....Dakar už dávno není to co bylo prvotní myšlenkou jejich zakladatelů.....holt peníze..peníze vše změní
To můžete říct ale o všech závodních speciálech.
Byla AUDI na Dakaru nějaký model AUDI? Nebyla.
Byl VW na Dakaru nějaký model VW? Nebyl.
Bylo Mini na Dakaru nějaký model Mini? Nebylo.
A takhle můžete pokračovat i do jiných závodu. Je Ferrari v F1 nějaké Ferrari? Není? A proč asi.
Dakar je úplný vrchol dálkových soutěží a na absolutní vítězství dosáhnou jen úplné speciály.
Samozřejmě i na Dakaru jedou kategorie upravených sériových aut, ale nedostávají takovou mediální pozornost.
Každá mince má dvě strany. A v létě je tam čtyřicet. A protože tam nebydlíte a nepracujete , ten pohled je trochu zkreslený. Ale pro mladé bez závazku, možná dobrá volba.
Asi by si to chtělo o počasí v Portugalsku něco zjistit, než psát takovéhle blbosti.
Vzhledem k proudění vzduchu od oceánu je v Portugalsku mírné léto.
Přečtěte si to po sobě ještě jednou, dejte si facku a opravte si ty chyby, nebo o to právo přijdete taky. A navíc, to vypadá hloupě, když někoho urážíte a sama neumíte napsat krátkou větu bez toho, aniž byste měla v polovině slov chybu.
Ale no tak. V porovnání s projevem toho Slováka, který má vyjadřovací schopnosti makaka, je to pořád hezky napsané.
Aspoň to není jakýsi zmatený mišmaš češtiny a slovenštiny. 😄
Srovnávat provoz dieselu na +- 20km cestách s elektrickým autem je nesmysl. Nikdo příčetný si diesel na takovéto cestování nekoupí.
Mě zajímá jiná věc - kolik kilometrů při teplotách pod nulou najedete na jedno nabití po dálnici. A za jak dlouho v takovém počasí ujete cca 700 km a na kolik vás to vyjde. To je pro mě srovnání, které má smysl.
Jinak mám diesel a po nastartování do cca minuty se zvenku začínají odmražovat okna, zevnitř, když už k tomu dojde, ještě o něco rychleji. V autě je teplo po cca 5 km.
Vy se 40 kWh baterií ujedete cca 250 km, reálně to ale nejspíš nebude ani z Prahy do Brna. A to nesmíte v mrazu zůstat stát 2 hodiny v koloně na D1. Já ujedu na jednu nádrž přes 1000 km.
Elektro do města super, nemám s tím problém a lokální (ne)emise jsou určitě výhodou. Na delší vzdálenosti se 40 kWh baterií je to ale úplně k ničemu. Můj diesel po 7 letech je tak maximálně dobře zajetý. V jakém stavu budou vaše baterie si netroufám ani odhadnout.
Asi trochu záleží na tom, kam s tím člověk jezdí. Ale já 700 km v kuse jedu tak jednou za 2 roky.
Na dovolenou radši letadlem a zbytek jsou projížďky po ČR max 200 km.
Ja bych si strašně přál, aby si tyhle odměny vydělala a zasloužila v soukromém sektoru.
Ale upřímně, takovéhle odměny má možná pár top manažerů nebo ředitelů, ale asi ne moc asistentek.
Škoda je, že z veřejných prostředků se dá rozhazovat takhle snadno.
Pak se divíme tomu, že se náš stát zadlužuje rekordním tempem, když má asistentka přes 800 tis. Kč ročně odměnu...
Ať už jdou tyhle tradiční politici někam k šípku, jinak to tady rozkradou všechno. 😞
Já bych mladému projektantovi poradil využít jeho pozice na trhu a urychleně změnit firmu.
Dokud je ochotný někde sedět za 30 tis. Kč měsíčně, tak se nic nezmění. Firma bude pořád dokola říkat, že přidat nemůže a že peníze nejsou... klasika.
Pak jednou nebo dvakrát vymění zaměstnavatele a najednou uvidí, že není problém dělat klidně za dvojnásobek.
Dnešní trh práce je takhle prostě nastavený. Ti, kteří sedí příliš dlouho na jedné židli, na tom nejlépe opravdu nejsou.
Po škole bych měnil práci klidně po 2-3 letech a pak mi přijde rozumný horizont 5-10 let. Však podnikatelé taky neustále optimalizují zisky a zaměstnanci to musí hrát stejně.
Tak ISIS to rozhodně není. Naopak tihle proti ISIS bojovali. Mluvit o vítězství islamistů, je také zavádějící. Jedná se o více opozičních skupin, od polodemokratických k islamistickým a je otázkou, jak dlouho jim ta nynější jednota vydrží. Zatím to však vypadá nadějně
Tak to vůbec. 😄
Ti kdo vyhráli jsou dost radikální islamisté.
Nefandím Putinovi, ale ani náboženským fanatikům. Takže tady není dobrá nebo zlá strana. Spíš dvě zlé.
Syrští povstalci v neděli ráno v televizním prohlášení oznámili, že osvobodili Damašek, svrhli režim prezidenta Bašára Asada a propustili vězně.
Je mi jasné, že místní podporovatelé ruského a asadova režimu z toho budou mít zkažený celý den. Oni totiž z nějakého důvodu adorují totalitní, vražedné režimy
Ať žije nová a svobodná Sýrie! Konec Assadova útlaku!
Bismillah ir-rahman ir-rahim. Nechť v Sýrii konečně zavládne mír!
Cituji: "Jednou z klíčových skupin zapojených do syrského konfliktu je Hayat Tahrír aš-Šám (HTS). Tato islamistická militantní organizace vznikla v roce 2011 pod názvem Džabhat an-Nusrá jako odnož al-Káidy. Mezi její zakladatele patřili i vůdce Islámského státu Abú Bakra al-Bagdádí."
Na tom je něco k oslavám?
Putin trochu ztratil a radikální islám trochu získal.... To je asi tak celé.
Mám jednoho známého ze Sýrie a ptal jsem se ho, jestli je rád, že padl Asadův režim.
On mi na to odpověděl, že je to vlastně jedno. Že vyhráli poměrně radikální islamisti proti diktátorovi. Podle jeho slov tohle nebyl konflikt, kde bojovali hodní proti zlým. Ale zlí lidé proti jinak zlým lidem. Takže bych neslavil, ale ani neplakal. Rusko trochu ztratilo a islám trochu získal.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ten infotainment dosáhl nového vrcholu toho, co bych v autě fakt nechtěl.
Sice si můžu klikat na kočičku nebo šuplík, ale u toho mě v noci neustále oslňuje druhý displej. 😀 Tohle už je extrém a bezpečné mi to nepřijde ani malinko.
Začínám mít pocit, že ta invaze levných čínských aut má 2 trhliny.
1) Ty auta nejsou v ničem lepší, než to co nám nabízí tradiční výrobci.
2) Ty auta nejsou vůbec levná.
OK, uznávám, že kdyby nebyly cca 30% cla na tyhle čínské EV, tak by to mohlo stát třeba 400 tis. Kč a to už by to bylo o něčem jiném.