Jestli je požadavek od vedení školy práce se žáky dle tematických plánů, zákaz telefonováni a psaní soukromých emailů, zákaz sprostého nadávání žákům a kolegům od učitelů, výuka zastaralého učiva, pozdní nástupy učitelů do hodin apod. šikana učitelů tak se k ní hrdě hlásím. To radní MHMP pro školství a ředitelka odboru školství MHMP nikdy nepochopí.
Ano scio - Štefl, tam se cítí všichni dobře, protože se tam nic nedělá a žáci jsou pro běžné SŠ nepoužitelní, Žádné dovednosti, znalosti, poznámky - zbytečná práce, nemají učitele, ale průvodce, nevím průvodci čím, podivejte se na jejich propagační videa. Je to na blytí. Je to páchaný zločin na dětech. A co na to MHMP p. Klecanda a p. Němcová?
Wellbeeing, nic nedělat, dnes se nám nechce tak si budeme kreslu, hrát na kytaru.... Nějaký tamatický plán? A k čemu. S co na to inkvizice ČŠI p. Procházka a p. Holá?
Mně se to samé stalo u Devíti křížů na benzínce, zastavil se cikán - Slovák , že mi něco daruje a vložil mi do otevřeného auta strojek na holeni a dvě mýdla bez mého souhlasu, za chvíli se vrátil, že potřebuje peníze na benzin, když jsem si od něho vzal strojek a mýdla.... Stovka mu byla málo....
..
Kdyby raději MŠMT nařídilo všem odborům školství v jednotlivých krajích, aby na svých školských web stránkách zavedli pracovni portály pro školy a uchazeče o zaměstnání ve školství v daném kraji.
Školy by tam poptávaly učitele, THP zaměstnance a uchazeči o zaměstnání ve školství by tam mohli nabízet svoji práci.
V Praze se to nepovedlo od dob radní pto školství MHMP p. Kousalíkové za ODS. Vystřídalo se tam hodně politiků z celého politického spektra (Neužilová, Štvánová, Ropková.... a další) ale ani tomu poslednímu za STAN p. Klecandovi s ředitelkou odboru p. Němcovou se do toho nechce a nerozumi tomu. Je to práce. Pro jednoho jednorukého ajťáka je to práce tak na max. 2 dny.
Ale vymýšlet blbosti, jak kamarádům přihrát státní zakázky, na to jich je tam na Karmelitské dost.. Bek, Mareš, Nantl a spol.
Neřízená a v českém pojetí Valachové inkluze je zločin a diskriminace většinové "zdravé" polulace. Inkluze přerostla všechny únosné meze a 32 mld/ročně by se mělo nalít do speciálního školství.
Ano i děti zdravotně postižené mají právo na vzděláni, ale zapomíná se říct, že mají právo na příslušné vzdělání.
Ve třídách na ZŠ s dvěma ADHD, jednim autistem, se dvěma asistenty a pri 32 žácích ve třídě se opravdu nedá kvalitně a vůbec učit, ani náhodou. Pak tam trpí všichni, ale hlavně ty "zdravé" deti a jejich rodiče spolu s nimi.
Jak může jednoruký volejbalista pomýšlet na dráhu profi hráče?
Bohužel rodičům takhle přírodou postižených dětí se to nedá vysvětlit a měl by zasáhnout stát, potažmo ředitel školy s příslušnými kompetencemi s PPP a pedagogickou radou školy.
Každá polistopadová vláda používá školství jako klišé. Nejvíc se průměru OECD výdajů na školství přiblížila vláda, když byl premiér Babiš. Nejsem jeho volič a nikdy bych nevěřill, že Plaga (předtím řídil nějakou skupinu na VŠ, nic více) bude jeden z nejlepších ministrů školstvi po p. Zemanovi a p. Piťhovi, z té plejády zoufalců.
Ministr školství by měl být z regionálního školství, nejlépe apolitický ředitel SŠ, který ví co má dělat, nepotřebuje radit od Kartouse, Štefla, Sáblíka a podobných vypatlanců. Ale to je fikce.
Jde to ve školství od desíti k pěti a nebude to již asi nikdy lepší, při tomhle systému "demokracie". Jde o moc, politiku a prachy. Zbytek politiky nezajímá.
Chudáci nepracují 8,5 hodiny, nevstavaji, nechodí na noční, nedelaji v tezkych podminkach, maji zatopeno v zime klimu, kazdy den jiné obleceni ne pořád jedny monterky, pripravi se jednou a pak to dokola učí cely zivot, kdo nevi co studovat jde na učitele,alespon sto tisic jim dat jinak půjdou makat
Jsko sarkazmus dobrý.
Chce navýšit???
Prosím vás nepište neustále kolik chce vláda navýšit platy učitelů. Jen tím popuzujete veřejnost proti pedagogům. 7% může věřit jen blázen. Skončí to na 4%, které zase stáhnou z nadtarifu, takže reálně růst mzdy bude 0%. Není to třeba napsat ještě 10x do konce roku kolik chce navýšit ministr Bek. Stačí jen napsat, jak to dopadlo a kolik reálně bylo navýšeno. Alespoň veřejnost nebude klamána a skončí tím štvaný hon na učitele.
Máte 200% pravdu. Víme jaká je realita... Na druhé straně je pravdou, že někteří "učitelé" si nezaslouží ani tarif...
Navyšování tarifů je odborářská metoda, která vede k průměrnosti a k ničemu nemotivuje. Těch 7 procent navíc by měl dostat ředitel k odměňování těch lepších učitelů. On je zodpovědný za výsledky vzdělávacího procesu a měl by vědět jak který učitel učí.
Ano, ne do tarifů, ale do nenárokové složky. Jestli je ředitelka /ředitel k něčemu, tak ví, kdo je jenom chovný a kdo tažný. Ale ve školství ČR je zakořeněné rovnostářství - všem stejně. A ještě závist, kde nemůžete mít větší odměny jako ředitel MHMP, jak s oblibou říká p. Klecanda radni pro školství MHMP p. Němcová - ředitelka odboru školství MHMP.
Zajímalo by mě, kde sebral těch 60 tisíc pro seniorské učitele. To mě tady musejí okrádat!
Ano někteří zástupci i učitelé mají vyšší, platy, někdy i více, jak 60 tis. Kč čistého za měsíc, ale za práci, kde se nehledí na čas.
Většina učitelů (chovní-cca 90%) si odučí svůj úvazek a nazdar. TI (tažní- cca 10%) dostávají víc jako ředitelé. Ředitelé v Praze v regionálním školství, co se týče ročního príjmu, jsou ve svých školách na 3. až 4 místě.
Co na to říci, radní pro školství p. Klecenda (STAN) a ředitelka odboru školství MHMP p. Němcová (ODS) tvrdí, že ředitelky a ředitelé nemůžou mít větší odměny, jako ředitel MHMP. V jinych krajích jsou odměny reditelů několikanásobně vyšší. No comment.
Ať řekne na rovinu, proč byla loňská přijímačková matematika tak zmršená a nemlží. On se mu loni totiž rozpadl tým, který v předchozích letech matematiku tvořil, protože jeho způsob jednání s lidmi je otřesný. Takže matematiku smolili neználci a podle toho také vypadala její úroveň. Já bych se vůbec nedivila, kdyby ji rovněž smolil jeho synek.
Protože jej nenažraní matematikáři Cermatu chtěli pumpnout o půl mega na hlavu.
To, co říká, má hlavu a patu. Včetně toho, jak těžko se mění kultura na pracovišti, jeho nápad s kódem do veřejné soutěže je za mě výborný - rozhodně člověk, s kterým bych si rozuměl 👍. A jestli pro něj synek udělal subdodávku - proč by ne? Můj 17 letý syn také programuje a dostává nabídky, není to o věku, ale ochotě se do něčeho pustit.
Ano. Proč ne když má syn prokazatelné vysledky.
Bravo p. Krejčí, dělal jste to výborně, až na to, že Vás to stálo místo.
Jak si to představujete, že budete požadovat po zaměstnancích práci?
A ještě s tím dokonce nesouhlasili a Vy budete diktovat co budou dělat? To jste si moc dovolil při současných trendech řízení - neřízení. A co odbory, nekecali Vám do toho? Zaměstnanci nepsali petice všude možně? Jistě psali všude kam to šlo, že nekomunikujete - na to politici a veřejnost slyší. Ještě, že nemáte žáky, Ti by Vás odstřelili na první dobrou, kteří ani nevědí co podepisují, jakkoliv byste byl výborný. Ve státním sektoru se úspěch nenosí, závist a blbost je nekonečná hlavně u primitivů a politiků. Kdo se chtěl na Vaše místo takhle "hezky" dostat, stačí na to pár lidí v kolektivu, a neví o tom zhola nic?
Nějaký čas to pojede samospádem a pak...je to jedno, ve školství to nevadí.
Hlavně zdraví p. Krejčí.
Čemu se divit? Amatéři a politici, neznalí regionálního školství, udělali a i nadále dělají své. BEK, Nantl, Mareš, Balaš, Gazdík, Valachová, Pícl,....? Střídají se na Karmelitské, jako apoštolové na orloji...
Neřízená a devastující Valachové inkluze, která ničí základní školy, nejenom finančně (32mld/rok), asistenti ve třídách a hlavně zdravotně postižené děti, které tam nemají v mnoha případech, co dělat.
Jedná se v podstatě o diskriminaci většinové, zdravé populace.
Vic jako polovina rozvrácených, neúplných rodin, neaprobovaní učitelé, stále narůstající počet přidrzlých rodičů, snižování požadavků na žáky ve výuce, slabá psychická odolnost mladé generace, všudepřítomnost mobilních telefonů, malý sociální kontakt dětí, dehonestace práce učitelů společností,
odpor rodičů k domácím úkolům, devastace druhych stupňů ZŠ nadměrným počtem víceletých gymnázií...
Teď nejnověji obecné zpochybňování a redukce obsahu vzdělávacích programů, nejistota ve financování THP zamestnanců škol, špatná redukce oborové struktury regionálního školství, objevování "Ameriky" zaváděním obecných lyceí.....
Do toho zpolitizování regionálního školství vzhledem k výběru ředitelů, novodobá inkvizice v podobě ČŠI, hlavně v Praze - Procházka a Holá, nedostatečné financování školství, neúmerná finanční podpora soukromého podnikání ve školství (majitelé soukromých škol jsou i poslanci a jejich rodiny - Zajíčková...) . placené neziskovky na MŠMT, vliv soukromého sektoru na školství - Kartous, Štefl,.... Tohle již nikdo nedá do zdravého stavu.... A je vubec o to zájem?
P. Krejciho odstrelili liní zamestnanci a blbí politici.
Uspech se neodpousti. Pracovitost a tah na branku neschopakům vadí.
Bravo p. Krejci za tu digitalizaci prijimacek. Ne každý by to udelal v tak kratkem case a za takovych podminek.
Vdecnost od tech zmatlanejch politiku na MŠMT necekejte, spis další podrazy. Rychle odtud utikekte a neverte nikomu., jedine sobě.
Dobrý den, pane Krejčí,
přesně chápu Vaši situaci, když chcete nějakou normální práci po všech lidech stejně, hned několik líných zaměstnanců si bude stěžovat na Vaši šikanu, špatnou komunikaci a pod. Budou Vás všude vláčet - MŠMT, ČŠI, a pod. A ti politici? Chtějí mít klid, nehledě na to, že jste jim digitalizací přijímacího řízení zachránil křesla na ministerstvu.
Můžu Vás ujistit, že je to docela běžný způsob likvidace schopných lidí, těmi co na to nemají, popřípadě se chtějí dostat na Vaše místo. Vzpomněl jsem si na Vás, když Vás vydírali matematikáři z Cermatu před loňskými přijímačkami a chtěli po Vás každý půl milionu. Neuhnul jste a to je dobře.
Můžete klidně odejít se vztyčenou hlavou, co jste nepopíratelně skvěle dokázal a ukázat těm bezpáteřníkům - politikům a nepřejníkům, že Vy na rozdíl od nich, se nebojíte dalších výzev a neztratíte se. Jenom Vám zůstane na duši šrám, který jde těžko vyhladit.
Výchova a chtít se něco dovědět je dána podmínkami v rodině. Nepodnětné rodinné prostředí, nevýchova, dát dětem mobil, posadit před telku, jenom aby byli zticha a neotravovali, umetání cestiček rodiči, neschopnost děti překonávat překážky, z toho plynoucí neúspěchy ve škole, samopoškozování.... do toho neřízená inkluze Valachové, neaprobovaní učitelé...super vražedná kombinace...neschopnost politiků v oblasti školství ...scio školy....úroveň vzdělávání daleko pod průměry asijských zemí (kde se pracuje)...jenom nic nepožadovat po dětech ....wellbeing....to je výsledek degradace školství ČR po 30 letech....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Někdo se tady tomu diví? Děti jsou nechané napospas televizi, mobilům, sociálním sítím, reklamám, min. polovina rodin je rozvedených - rozvrácených (střídavá péče, děti neví kde mají domov) minimální sociální kontakt - sociální odloučenost (i covid k tomu přispěl), nevýchova většiny rodičů - nemají čas na své děti (tak proč si je pořídili?), děti nemají vzory chování v rodinách, rodiče dehonestují školský systém a učitele, neřízená a diskriminační Valachové inkluze vůči většinové "zdravé" populaci ve školských kolektivech, umetání cestiček rodiči - děti nejsou psychicky odolné ani vůči přiměřenému stresu (vločková generace, Z), požadavkům a případným neúspěchům, povolení mobilů na ZŠ a SŠ, výchova dětí k individualismu, k sobectví, dětem v mnoha případech chybí pevný řád a nastavení pravidel - výchova bez mantinelů,.....
1 odpověď