A nestojí náhodou v té první linii rodina? Neměli by rodiče vysvětlovat dětem, co je realita, jak ji rozpoznají a že mít vlastní názor neznamená tupě papouškovat mainstream?
Jedním dechem se zveřejňují články, jak učitelé ničemu nerozumí a neumí vysvětlit ani ty nejjednodušší pojmy a nepracují s technikou ani s médii a najednou jsou "v první linii"? Nebo je to tak, že obraz učitele se modeluje podle toho, kolik hlasů potřebuje vládní garnitura?
ano udělám to, děkuji za radu vezmu invalidní vozíček a šouravým krokem půjdu kilometr na veterinu pro jednu tabletu, to je život nemocného člověka,pro hamižnost jedněch trpí druzí lékarnů mám pod domem, kde bydlím,
Zkuste si šouravým krokem dojít k telefonu a zavolat si do nejbližší lékárny. Nebo k nejbližšímu veterináři. Obyvkle není problém to tam nechat na dobu, kdy půjdete někam poblíž nebo pro léky a jedna tableta se koupit dá, jen se člověk musí ptát
Ja to vidim jako ultimatum a naschval,ne vzdy si muzezamestnanec odejit a neprijit do prace jak se mu zachce...takze pokud mi v 15 hodin v patek oznami v pondeli si vyridte a v utery v terminu doneste je to umysl.
Ano, úmyslně jste si nezajistilia potvrzení, že vaše dítě je schopno absolvovat školu v přírodě i přesto, že jinak chcete po škole zohlednit kde co. Takže se po vás chce jen to, co jste měla dávno mít. Jediné, na co si můžete stěžovat, je své egoistické chování.
Koukal jsem na pár fotek a byly tam ještě štráfky jako mívali absolventi na vojně. Jen byly barevné. Prostě armádní uskupení... 🙃
Koukal jsem na pár fotek...takže nezažil, že? V té době nebylo zvykem neustále něco fotit. Náš oddíl jezdil běžně pod širák - myslíte, že byla i krojová pyžama?
A to, že byly různé stupně a odznaky vůbec neznamená, že bylo povinné je získávat.
Zřejmě jste měl hodně velkou smůlu na lidi, nebo spíš máte dobře selektivní paměť.
Bohatě bude stačit, když se inspekce dostane k přehledům, s kým se o místě jednalo. Není žádná výjimka, že na místě vedoucího učitele sedí ředitelův kamarád, který odmítá kohokoliv, kdo umí víc než on. V praxi to pak znamená, že nelze přijmout ani dvě spojená prkna, pokud ležela poblíž odborných skript.
Za pět let se rozpočet školství téměř zdvojnásobil, přijalo se tam desítky tisíc zaměstnanců, přesto pořád má málo a stále chce více! Toto letadlo se stává neufinancivatelné. Kde teda má podle vás stát sebrat těch 34mld, které žádá Bek? Z důchodů nebo ministerstvu vnitra? Sorry i když je něco priorita, tak to neznamená, že dostane tolik, kolik chce a stejně tak se má právo daňový poplatník ptát, jakou vyšší kvalitu za to dostane. Zatím se tam jen sypaly peníze na dluh dalších generací bez toho, aby někdo vyžadoval konkrétní měřitelný výstup.
Zvýšily se rozpočty všech resortů, jenže o ostatních se nepíše, to je celé. A počet učitelů je dán počtem žáků. Ano, když vezmete naší demografickou křivku, tak je učitelů víc, jenže k tomu musíte připočítat i ukrajinské žáky - a v tu chvíli už nárůst odpovídá.
Protože k tabulkovému platu ještě patří osobní ohodnocení, bonusy a jiné příplatky, které to dorovnávají na tento udávaný platový průměr?
Ty údaje nejsou a nikdy nebyly skutečné platy. MŠMT posílá částku, která, kdyby se skutečně vyplatila učitelům, by dala těch uváděných 50 000 Kč na učitele. Jenže ve skutečnosti mají učitelé zajištěný jen tabulkový plat a všechno ostatní lze použít jinde - a taky se to dělá.
Ja mám pro ucitele maximální podporu, protoze si uvědomuji jejich důležitost pro tuto zemi. Ale:
U obou skupin to odsuzuji a nechci jim dat ani korunu navic, dokud nedojde k potřebným změnám. Ať už sakra přestanou fňukat a začnou byt aktivní!
Učitelé proti inkluzi vystupovali od začátku a hodně nahlas. Výsledek? Nula. Vládě ke kvalitnímu rozhodnutí stačí lidé zcela mimo obor, kteří si hlavně pod sebe nahrnou hromadu peněz z různých komisi, rad a pseudoodborných orgánů.
Existují záznamy kulatých stolů na téma reforma školství, kdy u daného kulatého stolu není ani jeden učitel.
Co tedy chcete?
Řekla bych, že dobrou praci na sve urovní, na gymnáziu či v ZŠ, muže prokázat každý schopný učitel. Pro všechny by měl být k dispozici kariérní rad. A patril by jim vděk i respekt rodičovské veřejnosti.
Nějak vám z toho vypadly ty dvě třetiny středoškoláků, kteří jsou na průmyslových školách a učilistích. Na gymnáziu zvládne podat dobré výsledky každý. Učila jsem na všech typech středních škol a je to nesrovnatelné.
Zrušit inkluzi, nebude potřeba asistentek .
A snad už i učitelé zjistili, že naletěli na sliby Fialovy pětidemolice. Fiala se zavázal, že učitelé budou mít 130% průměru, teď mají s bídou 110%.
Na nepedagogické pracovníky nedává vláda nic, jako by ji nezajímalo, jestli bude mít kdo dětem v jídelnách vařit, jestli bude mít kdo po dětech uklízet. Divím se, že Zajíčkovou, Richterovou, nebo Pekarovou ještě nenapadlo, že by se tam mohli střídat rodiče těch dětí. Jo, tak to vypadá, když je školství "PRIORITOU" Fialovy vlády. A myslím si, že Plaga by tvrdě zabojoval, aby byly peníze pro učitele i nepedagogické pracovníky, kdyby byl ministrem školství on. ŠKODA !!!
Mýlíte se, vládu naopak velmi zajímá, kdo bude ve školách vařit a uklízet. Už mají vytipované firmy, které to určitě ochotně zvládnou.
Ne, ale jako matka dvou synů vidím, jak mizerné znalosti děti mají, neumí násobit, dělit, sčítat, odčítat, mluvnici - protože ve škole neprocvičují. Dělení dvouciferným číslem opustili po 14 dnech. Děti prý neumí násobit, ale princip chápou, takže jede se dál .....
Kázeň se s dobou mého vzdělávání posunula, ale na 25 dětí je učitel a asistent a stejně se to neprojeví. Znamená to tedy, že po návratu ze své práce, kde ač vysokoškolák mám po 20 letech plat na úrovni začínajícího učitele, a začnu se s dětmi učit, abychom procvičili, co ve škole neudělali.
Existují výjimky, ale od těch jsem v životě neslyšela stížnosti na výši platu. Mezi největší řvouny patří ti, díky nimž trávíme večery učením a doháníme, co oni ve škole, byť placení, neudělali. Smutné...
Opravdu máte jako vysokoškolačka 28 000 hrubého? Tak to máte hodně blbé.
Když to vidím, tak bych státní školy zrušil a nechal jen Ty soukromé. Nějak ten sociální smír nefunguje. Vemte, že jsou státní zaměstnanci a na druhé straně barikády Ti co to platí. Ať má každý barák ve státě své účetnictví a svého klienta, zákazníka. Úspěšní se budou mít dobře a neúspěšní holt umřou hlady. tak to funguje i v přírodě.
Jenže ty soukromé berou od státu také, a ne zrovna málo. Takže tím nevyřešíte absolutně nic, jen umožníte pár lobbistům si nahrabat.
A pak se divíme , proč ten svět je tak zlý. Ta holka je mladá a hloupá a udělala strašidelnou chybu se kterou bude muset žít celý svůj život a kterou si nikdy neodpustí. A věřte mi, že by chtěla vrátit čas zpět. Nikdy, nikdy nesuďme druhé, protože zítra i my se můžeme ocitnout na jejich místě. Upřímnou soustrast rodině dítěte, strašná ztráta ❤️
To ji přejde hodně rychle, když ji budou všichni dávat najevo, že se zas tak moc nestalo. Buďte si jistá.
Já to pamatuji s češtinou, ale celý tento systém byl hned na začátku devadesátých let s velkou slávou zbourán. Otázkou je, co by dnes takový inspektor/metodik vlastně kontroloval, když jednotné učivo bylo záměrně rozbouráno, a tak není co srovnávat.
Ono se nekontrolovalo učivo jako takové, ale návaznosti, srozumitelnost výkladu, sestavení hodin...ani osnovy nebyly takové, jak je dnes lidem nalháváno. Ředitel mohl změnit 30% a učitel dalších 10 a podporovaly se třeba exkurze do závodů. Takže průmysl ve městě se učil tak, že jsme ve třetí a čtvrté třídě navštívili zahradnictví, cihelnu, pekárny....z každé exkurze jsme si něco přinesli a s tím se pak pracovalo dál.
Dneska, pokud vás vůbec někam pustí, tak tím okradete kolegy o peníze a každý se na vás dívá jako na idiota.
Rozumím tomu správně, že ty staré struktury, kvůli kterým je školství tam kde je, udou ještě koučovat ty mladé?
Dennodenně vidím, že aprobovaní a "zkušení" opravdu nejsou zárukou vůbec ničeho. Spíš bychom se měli ptát zkušení v čem vlastně? Ve fixaci stávajících didaktických metod, které jsou tak odtrženy od potřeb společnosti?
Každý den vidím ve škole jako učitel střední I základní školy, jak dobře si vedou ti neaprobovaní , co opravdu učit chtěli s vnitřním motivací a zájmem o tuto profesi.. naopak z method a postojů některých akrobovaných inventářů se mi až dělá zle, hlavně při pomyšlení, že tohle mají být ti novodobí kaučové... Připomíná mi to ty rekvalifikované ruštinářky na angličtinářky
Řekla bych, že neučíte a pokud ano, tak hodně špatně. Zkuste se zamyslet nad tím, že ve škole nejste proto, aby žáci byli happy, ale proto, aby se v reálném životě dokázali zorientovat.
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Motáte tady dohromady obecné předměty a odborné předměty. A děláte to záměrně, cítím to zcela jasně. A to se mi velmi příčí. A k tomu si vaše tvrzení nelze nijak ověřit. Ani jste pro jistotu nezmínil, o jaké přesně předměty zájmu se vlastně jedná a o jakou školu. Děkuji, to mi stačí.👎
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Stačí se naučit číst a v příspěvku byste si to hravě našel. Ovšem ten váš úžasný online systém si s tím neporadí, to tady víme všichni.