Nevážení diskutující z VŠŽ.
Na cenu PHM má cena ropy asi 30 % vliv.
Ropovod Družba končí na našem území v Litvínově.
Jaký je rozdíl v cenách PHM v ČR, Německu, Švýcarsku, ...?
Takže, pokud bereme ropu za „ krvavé peníze " máme levnější naftu, benzín?
Otázka zní- Je rafinerie v Litvínově,která patří ORLEN,schopná zpracovat jinou ropu než ruskou?
Oni ,ale používají studený oheň. Jak by asi mohl někdo normalní oheň spolknout. Proto se mu nemůže nic stát.
Tohle nebyl studený oheň. Ten má namodralý plamen. U nás chrliči ohně používají lampový olej. Existuje speciální kapalina,ale ta stojí 1000kč za litr,kdežto lampový olej cca 120kč za litr. Na vystoupení spotřebujete cca 10litrů.
Pravděpdobně "stoupací" pruh pro pomalé kamiony
Ne jen pro pomalé kamiony,ale pomalá vozidla. Musí jej použít každý,kdo by ve stoupání brzdil provoz. Příklad pojedu si svých 120km/h,nikde žádný kamion. Přijde stoupání a rozšíří se dálnice na 3 pruhy a pravý pruh bude přídatný. Kolem mě to bude lítat 130-150km/h, takže ten pruh musím užít, protože brzdím provoz.
Pane Macek, co to píšete za nesmysl?! Žádné moderní motory na benzín v autobusech nejsou! Ty jezdí na naftu a zeptejte se, kolik nafty v litrech vypustí ve výfuku takový autobus do vzduchu vám před okna! V kopcích má autobus s cestujícími spotřebu 50-60 litrů v propočtu. A co to píšete za hovadinu o "zastaralý elektrotechniky"?! Vždyť současné trolejbusy jsou zatím to nejmodernější a nejlepší, co může být pro provoz hromadné povrchové dopravy kromě tramvají, ale ta tam určitě vést nelze a taky potřebuje dráty a navíc oproti trolejbusu i koleje a to se každý kilometr stavby proti trolejbusům pěkně prodraží. A proč strašíte stále lidi těmi dráty? Dráty jsou v Praze leckde i z jiných důvodů, veřejné osvětlení na mnoha místech zavěšené právě na drátech a právě ty tramvaje, vedou lidem v ulicích také pod okny a nikdo se z toho nezblázní. Nakonec nemusíte na ně nahoru stále koukat, když vám tak vadí. Já bydlím na Strahově, podobná vilová čtvrť jako Hanspaulka a již se většina z nás tady těšíme na opětovný návrat trolejbusů, tichý provoz bez hluku a smradu z nafty! Vedení města za trolejbusy díky i když se jim za mnoho jiných věcí děkovat nedá (nesmyslné cyklopruhy, parkoviště aut v místech kde byly jízdní pruhy pro plynulou jízdu aut atd.)
Dieselový motor se dá předělat na LNG,CNG,LPG. Takže na naftu vůbec jezdit nemusí. A trolejbus má emise v první elektrárně a Praha rozhodně nemá přísun 100% “zelené energie”
Nemluví se o jedné věci. Dnešní auta jsou přervané elektronikou. Pokud selže tak s kamionem neuděláte nic. Něco jako zamrzlý Android. Nemůžete ani zastavit ani zatočit ani zrychlit. Bohužel se to děje. Stačí se zeptat nějakého profíka co se s tím už setkal. A toto může být důsledek. Samozřejmě je pravděpodobnější vina řidiče. Ale zase podle místa to není zrovna rovný úsek dálnice. Z obou stran mírné zatáčky. Tak nevím.
Auto mám přervané elektronikou,ale když zamrzne systém a asitenti,tak pořád můžu točit volantem a brzdit.
Vážení novináři. Souprava ze zmíněné nehody je s označením 23/1049,což je stlačený plynný vodík. Návěs s 10 lahvemi je s objemem 4500m3 plněný max na tlak 200bar. Tekutý vodík má označení 223/1966. A návěs vypadá úplně jinak. Zdroj krone.at. V článku o této nehodě je nádherná fotka,na které je vidět návěs po nehodě s označením soupravy Kemlerovým kódem.přeji Vám krásný den.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Bůh tresta do třetího pokolení
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A co mu udělali Vaši předci?