Ten viník - ten řidič - ten bude mít těžkou valnou část jeho života. Asi se předváděl před kamarády. Mokrá vozovka, vysoká rychlost (soudě dle toho, jak ta auta po nehodě vypadají). Zřejmě ten řidič půjde do vězení. Zde asi nebude žádná pádná polehčující okolnost. Vědomě jel rychle, způsobil zabití a těžká zranění. Potáhne se to s ním celý život. A i když bude pak někdy propuštěn na svobodu, klid mít nebude. Nedivil bych se, kdyby někdo z pozůstalých mu to dal ještě po letech připomenout...Jedna blbost, vteřina. A tolik trauma mnoha lidem způsobil.. Možná ta řidička jela za rodinou, za dětmi, za vnoučaty. Možná se od nich vracela... a už nedojela... Hrozné pomyšlení...
A co kdyby tam vběhla toulavá kočka, koho byste trestal?
Samozřejmě nikoho - to je jako např. srážka se zvěří. Za to nikdo nemůže, to nikdo neovlivní. Žádný sebelepší šofér na světě ne. Zde je ale jasně daný viník. Váš dotaz je jako kdyby Vám někdo nedal přednost v jízdě... i zde je viník jasně daný a ten má nést odpovědnost. Člověk nese odpovědnost. Ne to zvíře (v tomto případě ten pes). Srna za sebe odpovědnost nenese. Viník, který nedá přednost v jízdě, odpovědnost nese.... Toť můj názor.
Od dob Schumachera jsem fandil Ferrari, pak díky nějakým novým pravidlům pro mne F1 začala ztrácet atraktivitu, už jsem nesledoval závody, ale spíš se tak maximálně díval na výsledky. Pak přišla éra Hamiltona, který to vzal i za politický konec, začal všelijak poklekávat a stěžovat si na to že má tmavou barvu pleti (za což opravdu nikdo nemůže), to už jsem to přestal sledovat téměř úplně. Pak přišel Verstappen, což byl takový svěží vítr a s horším autem dokázal zajíždět velmi dobré výsledky (stejně jako kdysi Schumacher), opět to začalo být trochu zajímavé a k mé velké radosti i to Ferrari začalo být více konkurenceschopné. Hamilton už asi 3 roky různě vychyluje že skončí, pak ho za 50mil.USD vždy Mercedes horko těžko přemluví, kvůli marketingu asi správně i když sportovně už bohužel je za zenitem. A nyní ve věku kdy už bohužel nemá co přinést (a jeho výsledky to dokazují) jde prznit moji oblíbenou stáj i když až za rok... takže děkuji, je to opět krok zpět, možná politicky si tím v dnešním světě Ferrari přihraje nějaké body, ale asi by bylo lepší vzít nějakého mladého nadějného afroameričana (pravděpodobně zdarma) než utrácet miliony za vyhasínající hvězdu, za mne jednoznačně krok špatným směrem. A nechápu ani Hamiltona, Mercedes mu dal doslova vše, možnosti, peníze i slávu a on místo aby s vděkem odešel do sportovního důchodu, jde k jeho historicky největšímu konkurentovi a ještě to oznámí před aktuální sezónou, kterou celou odjede ještě za Mercedes. Opravdu jak rozmazlenej fracek, který neví co chce, tohle se nedělá, neměl to zapotřebí vůbec nikdo.
Perfektně napsané. Z velké části je to i můj názor.
Martine, díky za vynikající článek. A nejen tento. Všechny od Vás jsou psány nádhernou srozumitelnou řečí pro velmi různorodé publikum. Je jedno, zda píšete o Vašich závodních začátcích nebo píšete recenzi na nějaké civilní auto. Jste bezva!
Zdraví Míra & jeho syn, kteří viděli živě Váš perfektní výsledek - 5. místo v Octavia Cup na Red Bull Ring. 🙂
Až tahle obluda bude státu max. Kč 1,25 mil. a bude mít dojezd 1200 km na jedno načerpání energie, tak potom té obludě dovolím si s mým relativně běžným autem "podat ruku." Jděte do háje s takovým autem! Raději lobujte za auta pro drtivou většinu obyvatelstva a k takovým nám sdílejte vaše hodnocení!
Rychlost nezabijí! Zabijí nepozornost a nesprávný způsob jízdy. Nejen řidiče, ale i ostatních účastníků silničního provozu. Rétorikou paní policejní mluvčí by musela drtivá většina občanů Německa být dávno po smrti! V Německu - jak většina z nás ví - platí (i když na stále méně úsecích) na dálnicích neomezená rychlost. Takové kydy, co paní policejní mluvčí veřejně hlásá!!! Zrovna v takovém BMW tu rychlost prostě nevnímáte. Při takové rychlosti se zrovna toto auto chová zcela předvídatelně, běžně, rozhodně nemění jízdní vlastnosti. To jsou fakt kecy, to je strašné!!!!! Ať Policie měří rychlost vozidel tam, kde je to nutné, o to méně na dálnicích!!!!
Aby se svět nebo...l!!! To se zase řeší kraviny!! Nahá žena! Všichni jsme se nazí narodili a v hrobech shnijeme všichni stejně vedle sebe - bohatí i nazí, hloupí i géniové... Že má fakt někdo čas, prostředky, kapacity řešit takové pitomosti!! nedaleko od nás se válčí, zuří krize ze všech stran a někdo má zapotřebí řešit nahou ženu v reklamě!!!! To je fakt neuvěřitelné.
Ti tzv. loudalové nikoliv úmyslně a nikoliv bezdůvodně dodržejí pravidla, neboť jedou rychlostí, kterou považují za bezpečnou svým schopnostech, daným povětrnostním podmínkách a stavu a povaze vozovky. To že si myslíte Vy či jiní něco jiného je zcela bez významu. Žádná "normální" rychlost 90 km/h, o níž píšete, neexistuje, neboť na některých komunikacích je to pouze nejvyšší přípustná rychlost. Ten v kom vyvolává agresi skutečnost, že někdo jede 70 km/h či 80 km/h, tam kde on chce či by i mohl jet devadesátkou, tak taková osoba nepatří za volant, ale k psychiatrovi. Právě takovým totiž chybí ta vzájemná tolerance a respekt k jiným, o níž píšete.
Můj názor pane Kissi je, že se docela mýlíte. Ten, kdo nejen na mezinárodní silnici není schopen jet za ideálních podmínek 90, ale jede 70, nemá na takové silnici co dělat. Jestliže vozidlo nebo náklad neodpovídá technickému stavu, anebo schopnosti řidiče jsou snížené, nemá v dopravním provozu co dělat.
Jenže to zdaleka není vždy jen o vyšší rychlosti. To už je ohrané klišé se vymlouvat jen na toto nebo silná auta. Problém českých řidičů je jiný a chybí vzájemná tolerance a respekt k ostatním. Loudalové na silnicích zase bezdůvodně pomalou jízdou a tvořícími se kolonami za nimi vyprovokují v agresi i ty, řidiče kteří by jeli při "normální" rychlostí 90 km/h v pohodě a riskantně nepředjížděli. Nebo dochází k dohrám a všichni se diví, že se najdou psychopati. Jenže se není kolikrát ani čemu divit. Čeští řidiči často neznají pravidla zipu (přece nebudu nikoho pouštět před sebe a nalepím se za toho přede mnou), přednost zprava jim nic neříká, najíždějí z připojovacích pruhů nulovou rychlostí místo toho, aby trošku přišlápli plyn svého šetřivého dieselové "TDIčka" motoru, který se umí rozjet svižně a to i "HTP". Nesledují zpětná zrcátka a rychlejším z levého pruhu neuhnou, protože oni jedou předpisově a pravý pruh je jen pro kamioňáky a jich se netýká. Při předjíždění rychlejšího vozidla maximálně zrychlí, aby to dotyčnému pirátovi nandali a vytvořili nebezpečnou situaci. Na STOP nezastaví (což byl asi i tento případ) a to můžu jet třeba 60 km/h a stejně to dopadně špatně v případě bočního nárazu, pokud se najde moula nebo zdravotně nezpůsobilý člověk, co tam někomu vjede tam na poslední chvíli. Chápete, že to není jen o vyšší rychlosti? Mnoho řidičů bohužel nemá na cestách co dělat.
Moc hezky napsané! Jsem naprosto stejného názoru, pane Kučero!!!! Rychlost nezabíjí! Zabíjí nepozornost a bezohlednost, do které mimo jiné řadím bezdůvodně pomalou jízdu a další neduhy, které správně vystihujete!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Předražená srágora.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč - Vašem slovy - srágora? Vlastníte nebo vlastnil jste nějakého Superba? Pokud ano, povězte nám o negativech tohoto auta, abychom Vás pochopili, proč konkrétně Superb IV nazýváte srágorou? Nebo jaký vůz vlastnostmi srovnatelný k Škodě Superb vlastníte, provozujete? Abychom se poučili, proč nezvolit Superba... To, že to auto stojí nemalé peníze, je většině z nás zřejmé. Inu, i Vy jste mohl při volbách volit jiné lidi, jiné politiky, kteří by nediktovali automobilkám spousty předpisů a norem, které musejí dnešní auta splňovat. Jestliže "použitelná" Fabia má cenovku někde kolem Kč 400.000,00, tak je vcelku pochopitelné, že vyšperkovaný top model té samé automobilky začíná nad milionem korun... Děkujeme za Vaši odpověď.
1 odpověď