Ministr dopravy pan Kupka nezapře, že jeho jediným pozitivem pro vedení resortu dopravy je jeho funkce mluvčího bývalého ministra dopravy. Umí mluvit, ale dopravě absolutně nerozumí. Staví dálnice, protože to voliči ocení. Výrazně omezuje financování oprav a údržby infrastruktury železnic, protože doufá, že voliči nepochopí, že k nehodám na železnici vede výrazné podfinancování oprav a údržby železničních tratí. Za každou železniční nehodu, způsobenou železniční infrastrukturou by měl být obviněn ministr dopravy.
Nerad opisuji od Němců, ale v tomto případě mi to nepřipadá úplně špatně. U nás si řidiči zvykli, že při jízdě 140 km/h v levém pruhu nemusí příliš hlídat zpětná zrcátka. V Německu je musí hlídat pořád a to je dobře. Ať si každý vybere, zda při vyšší rychlosti zaplatí více za PHM a ušetří pár vteřin, nebo zda pojede pomalu v pravém pruhu. Není velký rozdíl mezi ohleduplností řidiči u nás a v Německu. I německý (rozuměj turecký) řidič kamionu zajede do levého pruhu kdykoliv bez ohledu na situaci za ním. Je na inteligenci řidiče, jakou rychlostí si dovolí jet na našich převážně dvoupruhých úsecích dálnic.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Bude zachraňovat šestikoalici