Sociolog a pedagog.
Válka je vždycky věc hrozná a především s dopadem na všechny, kdo ve válečných oblastech žijí.
V případě rusko - ukrajinského konfliktu je však nutné zamyslet se nad příčinami, které k němu vedly. Je nesporné, že majdanský puč, režírovaný USA, byl především záležitostí Kyjeva. Mimokyjevské oblasti k němu byly víceméně nechápavé až lhostejné s vyjímkou východních oblastí se značnou částí etnicky ruského obyvatelstva se svojí spíše ruskou, než ukrajinskou mentalitou a kulturou, ruským jazykem a významnou tradicí a vazbou na Rusko.
A tvrdé vstupy do těchto sociokulturních specifik byly jednou z hlavních příčin vzniku regulérní občanské války, která tam probíhala. Nikdo ji nezahájil tím, že se vyspal, přes noc se mu rozsvítilo v hlavě, ráno vzal pušku a šel střílet proti Ukrajincům a Ukrajině. Jistá druhořadost a diskriminace etnicky ruského obyvatelstva i v praktickém životě tam byla a je (odbočuji - ale to se v současné době zcela oficiálně děje i ve státu EU - Estonsku.) Katastrofální roli sehrálo přijetí tzv. jazykových zákonů, které zakázaly používání ruštiny ve školách a oficiálních institucích. Navíc a především západnější Ukrajina prolezlá masívní korupcí, oligarchismem a také tradičním nacionalismem, to všechno byly plaménky, které se rozhořely do plné občanské války. Také porušení obou Minských dohod jistým způsobem podnítilo ruské jednání. Historicko sociální a politický rozbor této situace by byl sáhodlouhý, toto je jen meritní nástin.
V současné situaci je nereálné vojenské vítězství Ukrajiny. Jediná možnost je jednání.
To všechno je důsledkem celkového sociálního klimatu v naší společnosti. A také katastrofální školské politiky. Největší facku a rozvrat našemu základnímu školství v poslední době dala naprosto diletantská tzv. inkluze. Rovněž vytrácení formativní - výchovné složky pedagogického působení.
Také zákony zaostávají za skutečností rychlejšího fyzického i mentálního zrání mládeže. Je nutné znovu se začít zabývat snížením věku trestní zodpovědnosti na 14 let.
A současně jednoznačně začít uplatňovat trestní zodpovědnost rodičů a zákonných zástupců za činy jejich dětí a svěřenců.
Ve školách při zjištění nahlášené ale neřešené šikany tyto případy kázeňsky řešit s příslušnými učiteli a pracovníky, kteří je zanedbali či se na nich dokonce svojí nečinností podíleli.
Co je to odvod z výdělků? Nějaká speciální částka, kterou splácejí dříve poskytnuté prostředky? Jak a komu ji platí?
Mají-li oni diletantští ministři, kteří tento blábol zplodili, na mysli daň ze mzdy, ta se týká standardně všech zaměstnanců - i českých, kterým nebylo poskytnuto nic.
O speciálním odvodu z výdělku Ukrajinců nevím.
Pisálek Pravda tím titulkem sám sebe pasoval nad francouzskou policii a justici. A jak to mohla schválit redakční rada?
Pokud by se o článku s tímto titulkem dověděla biatlonistka Simonová, měla by tohoto tvora žalovat pro hrubou urážku na cti a požadovat po něm vysokou finanční satisfakci, aby příště dříve použil mozek, než z něj podobný blábol vypadne.
V rúzných obchodech má display různé uspořádání. A někde jsou doplňkové dotazy před zahájením a jinde až na konci markování. Například pro použití věrnostních a slevových karet. odpinknete-li celkový součet, aniž byste ve správnou chvíli kartu načetli (což je samo o sobě problém - jak?), už není cesta zpátky a slevy se vám neposkytnou.
Když jsem tuto situaci reklamoval v Kauflandu, po delší diskuzi mi bylo nabídnuto, že mi celou téměř dvoutisícovou částku stornují a já se vrátím s nákupem zpět a znovu si jej celý namarkuji a ve správnou chvíli nechám načíst zákaznickou kartu.
Přičtu-li všechny obtíže s tím spojené, být v neustálém střehu a hledání a hlídání každého dotazu na blikající obrazovce a za neustálého okolního elektronického pípání, raději oželím načtení zákaznických výhod, než abych si zadělal na epileptický záchvat.
A k tomu mimo rámec této diskuze podotýkám, že nadužívání blízkých pohledů na všemožné elektronické displaye a zrovna tak neustálé poslouchání elektronických pípnutí a jiných zvuků, se už teď začíná stávat novým fenoménem pro oční lékaře a neurology.
Opakovaně se ptám : Jaké má vlastně vzdělání?
Cituji článek: začala *studovat bakalářský obor adragogiku a personální řízení* Dokončila toto studium a obhájila bakalářskou práci.?. Titul Ing. se v bakalářakých oborech neuděluje.
Má snad technické, ekonomické nebo zemědělské magisterské vzdělání, oprávňující k titulu Ing. a kupodivu získané na filozofické fakultě UK? V jakém oboru vykonala státní zkoušky a napsala a obhájila diplomovou práci?
Nebo snad pro ni byla udělena speciální vyjímka ze zákona?
Informace v článku neodpovídají vysokoškolskému zákonu 111/98 Sb. Cituji z článku: začala studovat bakalářský obor adragogiku a personální řízení . Dokončila toto studium a obhájila bakalářskou práci.?. Titul Ing. se v bakalářakých oborech neuděluje. Ptám se: má magisterské vzdělání v technickém nebo ekonomickém oboru? Napsala a obhájila diplomovou práci? Na jaké téma?
Pokud mám správné informace, její středoškolský prospěch byl velmi slabý a obdobně tomu bylo i na UK.
No a její současné jednání zrovna na nějakou inteligenci neukazuje. Pokud bych měl usuzovat podle jejího chování a mnoha jejích výroků i činů (trička s nápisem, arabské tetování atd.), někoho takového bych viděl jako přidrzlou holčinu se zastydlým pubertálním chováním. Rozhodně ne jako političku v jedné z nejvyšších státních funkcí. Spíše k politování.
Sociolog a pedagog.
0
Sledujících
1
Sleduje
Sociolog a pedagog.
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Rozbor situace v článku považuji za dobrý. Za hloupé však považuji, když se kterýkoli autor snaží své názory potvrdit spekulacemi. Tím jenom svoji hodnověrnost devalvuje.
Tady uvádí, že Navalnyj zemřel násilnou smrtí. Tak se ptám: Machonine, vy jste patolog? A máte k tomuto svému výroku nějaké relevantní důkazy?
2 odpovědi