Neplést si lano a síť.
Copak by asi síť provedla se stealth povrchem?
Bože, jak miluji tyhle odborníky, vědí jen jak napsat absolutní kraviny bez špetky znalostí.
Záchranné sítě se na letadlových lodích běžně používají jako nouzový prostředek v případě, že letadlo nemůže použít podvozek nebo přistávací hák a přistát standardně do záchytného lana. To, že se poškodí povrch letadla, nebo olámou některé senzory a pod, je drobnost proti zničenému/utopenému letounu. Takže, kdo je odborník? 😉
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Panebože, už jsme u Wrightů! USS Forestal (CVA 59) byla vyřazena 11. září 1993 z činné služby. Sešrotována 2014.Takže pravěk.
Dnešní éra na letadlových lodích by sítí byla tak poškozena, že by se snad hodila přes palubu. Zejména technologie stealth by byla totálnš v pytli. Přečti si něco o její údržbě.
Nicméně, na loď sedaj jen na jednu dráhu a v jednom směru, tudíž jedna síť. Takovej O'Hare International Airport (ORD) má těch RWY 8 a sedá se ze dvou směrů, tudíž 16 sítí! Boening 747-8 má PRÁZDNOU váhu 214,5 tun, max. vzletovou 442 tun. Rozpětí křídel 68,5 m. Čím to chceš chytat? Kde žiješ?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já netvrdím, že by se snad měly dopravní letadla chytat do sítí. To je samozřejmě hloupost i technicky, i finančně. Reagoval jsem na tvrzení, že letadlové lodě nemají sítě. Už se v tom tak nepohybuju, jako dříve, takže nevím, jestli sítě mají/budou mít lodě třídy Gerald R. Ford. Ale řada Nimitz, která stále aktivně slouží a ještě delší dobu bude, je má, nebo se pletu? Samozřejmě, že při záchytu do sítě dojde k poškození letadla, a je to rozhodně levnější, než lovit trosky ze dna oceánu, ne?