A co když to splní účel a budou všichni jezdit předpisově, tedy údajně bezpečně?
Tady se, ale loupení už ani nesnaží maskovat za kecy o bezpečí, prostě odrbat motoristy co to jde, na tohle si koupit dálniční známku to bude jen pro masochisty.
Když bude každý dodržovat pravidla, tak stát rozhodně na nikom nevydělá.
Bohužel výsledná zaplacená cena není jen odebraná energie, ale také poplatky za přenosnou soustavu, rezervovaný výkon a poplatky státu: daně a poplatky na tzv. zelenou energii. Navíc pokud se ceník v průběhu roku měnil, tak ve vyúčtování se silová složka rozloží na několik samostatných položek. 😉
Jasně, a to všechno se načítá do výsledné sumy k platbě.
Ale ryze neakademicky: koho zajímá kdo všechno se více či méně oprávněně přiživuje na procesu turbogenerátor ~ spotřebič?
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. To, že studenti umí po 14 letech výuky trochu česky a anglicky, je velmi tristní výsledek našeho školství. A nezachrání to ani 20 procent studentů přirozeně nadaných na matematiku. Hlavní důvod pro zákaz mobilů na školách je obava z konkurence zejména AI. Brzy by se totiž mohlo ukázat, že většina učitelů je na školách v podstatě zbytných. Sami učitelé začínají AI ve větší míře využívat pro svůj výklad. Jedná se zde tedy o smutný příklad pokrytectví a alibismu.👎😔
V hlavě vakuum, ale má informace na mobilu. Jak jsme jen mohli vychodit školu a vystudovat bez mobilu a internetu 🤯
Srovnání je velmi dobré. Je zde vidět to zvýšení životní úrovně. Uvedu ceny na Rohlik.cz. Madeta máslo 82 % 250 g stojí Kč 74,90. A pokud si nemohu koupit máslo kvůli ceně, tak si mohu kopit Perla máslová příchuť 450 g za Kč 34,90 (v akci do 17.11) jinak za Kč 54,90. Tak v čem je vlastně problém?
Mazadlo na ložiska.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jestli tohle vyjde, rád se vrátím do práce. Ale je mi 70, tak nevím jestli se toho dožiju 🤑🤯😜🤣
1 odpověď