Dobrý den.
V ohledu k ekologii máte určitě pravdu, používání starých věcí je ekologické. Největší zátěži pro životní prostředí z celého provozu vozidla je výroba nového.
Na pováženou už ovšem je skutečnost že necháte nezkušeného syna jezdit vozidlem které nemá téměř žádné prvky aktivní bezpečnosti. Prvky pasivní bezpečnosti tohoto vozidla také vlastně korespondují s dobou ve které vozidlo vznikalo, konstrukčně vychází z favoritu kde vývoj probíhal v 80-tých létech minulého století, takže nic moc.
Dále píšete o emisích a DPF. Je vidět že například u DPF nemáte tušení co v něm opravdu probíhá a že jeho "čištění" nebo "vypalování" neznamená že to co nashromáždil vysype na cestu. Měření emisí zahrnuje několik složek, například měření kourivosti, oxidu uhličitého a oxidů dusíku. Hodnota kterou udáváte vy je pouze součinitel těchto hodnot vypočtený s ohledem na konstrukci motoru Felicie a emisní limity platné v době jeho vzniku. Z čehož vyplývá že máte motor v dobrém technickém stavu ale zdaleka nedosahuje hodnot moderních (bohužel přetechnizovaných a poruchových) vozidel.
Jinak jde o velmi hezký článek a děkuji že tohle téma zmiňujete, zejména v době kdy se část Evropy vrací k jízdě na uhlí.(elektromobily)
V Londýně bydlí mimozemšťané, takže i parkování je z jiného světa. Nicméně zavedení poplatků za parkování v závislosti na emisích je vlastně výpalné. Je to zvýhodnění jedné skupiny vůči druhé. Mám jednodušší řešení emisí i parkování ve městě: při registraci vozidla musí jeho majitel prokázat že parkovací místo má na svém nebo pronajatém pozemku. Polovina lidí toho nemá jak docílit, takže odveze auto do šrotu a hned máme o polovinu emisí méně. Taky skvělý nápad ne?
Dobrý den.
Na rozdíl od počítačů a mobilních telefonů má elektromobil v době uvádění na trh přímého konkurenta. Automobil se spalovacím motorem jej momentálně snad kromě zrychlení převyšuje ve všem. Takže pokud srovnáme například vozidla hyundai kona, spalovací začíná na 440.000 CZK, tak elektrická až na 850000 CZK. Nikdy za celou životnost vozidla nemá šanci elektrická kona dosáhnout na náklady spalovací.
Nechám se překvapit. Ale nenechám nic náhodě. Do elektřiny jsem ještě nedozrál. Dokud bude cenová politika pro elektrické vozy jako dosud, tak ani nedozraji. Takže budu udržovat své současné naftové A4 a A6 v provozuschopném stavu. A až se trh vzpamatuje a donutí i Audi chovat se ke svým věrným férově, tak třeba bude v garáži i e-audi.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Dobrý den.
Prosím nepište o autech.
Zkuste třeba počasí