Co je uvedeno v manipulačním řádu, kdo má stavidla ovládat a kdo je za to zodpovědný - snad povodí, ne majitel mlýna, ten podle článku byl v zahraničí - to jako má nepřetržitou službu u stavidla, není zastupitelnost - snad by za to měl nést zodpovědnost IZS, ti drží trvalou pohotovost. A kdo nese odpovědnost za technický stav stavidla, aby bylo vždy v provozuschopném stavu. Jasně je tady nedořešený manipulační řád, kde by měla být stanovena zodpovědnost osob za kroky při vyjímečném stavu
1
Sledujících
2
Sleduje
1
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Otevřel se 21km úsek dálnice odnikud nikam - byla ve čtvrtek sláva začíná na severu u obce Babice sjezden ze silnice i. třídy. K tomuto začátku se dálnice od Přerova připojí snad za pět let - po vybudování mostu a estakády nad Napajedly. A dále po 17km se dálnice zúží na dva proudy, protože to nestihli dodělat a otevře se až za půl roku (údajně kvůli problémům s hladinou spodní vody u Moravského Písku) a dálnce se ukončí kolmo na silnici I. třídy ve Bzenci kde se pojede do Veselí nad Moravou nebo VrcovKyjov - další pokračování otevírání za více než deset let díky zeleným ekoteroristum.