Vážení, jako pilot tohoto typu si dovolím lehce zaspekulovat. V popisku k jedné z fotografií jsem viděl zmínku, že letadlo mělo závadu na Antiskidu… to je takové letadlové ABS. Takovou závadu lze na nějakou dobu legálně odložit a letadlo může do opravy létat s určitými omezeními. Jedno z nich je, že piloti nemohou použít automatický systém brždění. Musí tedy zabrzdit nohama a to citlivě, protože v letadle není ten smyk pneumatik tak dobře cítit, jako třeba v autě. Takže ať to byla rána jaká chtěla, příčinou prasknutí všech pneu na hlavním podvozku bude spíš neumělecké brždění. Protože létání je o citu a umění. Viďte kluci z Ryanairu 😉
a jestli sedal na 010 tak to měl ještě z kopce
Vážení, jako pilot tohoto typu si dovolím lehce zaspekulovat. V popisku k jedné z fotografií jsem viděl zmínku, že letadlo mělo závadu na Antiskidu… to je takové letadlové ABS. Takovou závadu lze na nějakou dobu legálně odložit a letadlo může do opravy létat s určitými omezeními. Jedno z nich je, že piloti nemohou použít automatický systém brždění. Musí tedy zabrzdit nohama a to citlivě, protože v letadle není ten smyk pneumatik tak dobře cítit, jako třeba v autě. Takže ať to byla rána jaká chtěla, příčinou prasknutí všech pneu na hlavním podvozku bude spíš neumělecké brždění. Protože létání je o citu a umění. Viďte kluci z Ryanairu 😉
nefunkční Antiskid dráha ,,jen" 2500m...pak stačí být jen trochu delší...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
provedu nebo vykonám...žádná jiná možnost pro vojáka neexistuje