Ano, přesně takoví trubci, kteří se spoléhají na to, že jim Waze nahlásí každou kolonu, způsobují tyto nehody. Prozradím ti "tajemství". Ten Waze ty kolony registruje až na základě hlášení samotných řidičů, že se někde kolona tvoří. Ti, kteří se do ní dostanou v jejím počátku, než ji některý z uživatelů do toho systému vůbec nahlásí, žádnou informaci nemají a musí se spoléhat na svou řidičskou pozornost!
prozradím ti tajemství. vzhledem k tomu že Waze sleduje polohu a pohyb všech mobilů, tak k evidování kolony opravdu nepotřebuje klikací řidiče. fakt je rok 2024 a 1994. a nenech se zmást tím, že po kliknutí na displeji vidíš panáčka na mapě 🙂 někdy jsme jako národ fakt naivní.
Hezký PR článek, pobavil jsem se : ) a nezapomeňte zmínit jakou raketou to dotuje Praha a jaké slevy dává ŠA, to je potom kšeft. Káršéring je ztrátový jako prase, ale následný prodej ročních vozů dráž než byly auta nakoupeny už vydělá, to ale s touto službou nemá nic společného.
az budes kupovat 1000 skodovek rocne, taky dostanes slevu...neboj :)
Platí jednoduché pravidlo .... co je všech, není vlastně nikoho. Ale tvůrci "nového a lepšího světa" to budou zkoušet znovu a znovu ....se stále stejným výsledkam ...viz. sdílená kola, koloběžky nebo auta třeba v Paříži. Odkaz 1
tak k tomu jeste napis to B....tzn ze tam provarili pres 7 miliard...kdyz uz teda...tak at jsou ty informace cele....chytroline..to se nedivim ze to krachlo kdyz to nemakacenkove rozkladli
Kdo má ve firmách referenční auta na kterých se střídají řidiči ví, že takové auto vydrží ani ne třetinu toho, co auto s jedním, maximálně dvěma řidiči. Do takové "šunky" vlézt po dvou letech sdílení bude o život. Můj názor.
no vida...tak by stacilo ty lidi po vraceni ohodnotit...a kdo se k autu choval hnusne..tak uz si ho podruhe nepujci....zkuste to a uvidite ten kulomet jak budou skakat...zavedli jsme ve firme uz 15let zpatky...kdo nefunguje..at chodi pesky
Sdileni auta? pro normalniho smrtelnika nesmysl ..Silene drahe ale silene ..Na prodlouzeny vikend s palivem atd .atd .5-10 000 ..za 5 ti pujci riksu ..s motorem ..Takze je rozhodne lepsi byti sobcem doma mit 20 let starou vrazdu s kterou si dojedes kdy chces kam chces a za desetinu tohohle nesmyslu ..Ne sockou jezdit opravdu nechci ..Dokud to pujde jezdim ve svem a za sve ..az to nepujde? ale pujde tyhle osloviny totiz postihnou vetsinu obyvatel EU a zadna sebelepsi verejna obsluznost ti nikdy nenahradi to nejdrazsi co je dnes -Cas ..Samozrejme ze na delsi vzdalenosti je vlak -pohodlne bez starosti ..ale na bezne popjizky? auto .a svoje....😁
ted jsem mel na vikend novou octavii za 2500......od patku 16:00 do pondeli 10:00...nez neco napisete...radsi ctete..a jestli neumite cist, tak radsi nic nepiste
To je jen dobře, ne? Sdílení aut je prvním krokem odříznutí lidí od vlastnění automobilu a přechod na elektrická auta, čím si budou mastit kapsu ti nejbohatší. Nedovedu si představit situaci, že jsem doma a chci si dojet na třeba vzdálený obchod /cca 1 km/ a nemít možnost sednout v garáži do automobilu a nedojet se svým. Dokonce si dovedu tvrdit, že od nepaměti v západní Evropě byl automobil ukázkou životní úrovně daného člověka. Nedovedu si představit, aby za pacientem dojel doktor v Trabantu. Ano sdílení ano, ale tak elkoloběžky ve městě, kdy jsem zaspal a potřebuji být v XX hod. na místě.
stačí až se pohnou ceny povinnného ručení, pojištění řidičáků a je vymalováno. zkuste se podívat kolem sebe do světa...dál než za svoji vesnici či město...řidičák na osobní auto za 70.000 (Holandsko)...no to si dnešní omladina rozmyslí jestli to fakt potřebuje....povinné ručení 250.000 - 500.000 ročně...(HongKong) - emisní normy...zkuste jet se starší autem do Berlína, do Londýna...nikam tam nedojedete...v Paříži limit 30km/h i takové příklady dnes opravdu existují....cokoliv z toho kdyby se dostalo sem...třeba i s polovičními cenami...tak je to konečná a lidi obratem pochopí...že auto, postavené u baráku kvůli pocitu že jedu na nákup 1 km/h je prostě luxus...a za ten se platí...napadá vás že píšu kraviny? kdyby mi před rokem někdo řekl, že silová energie bude stát 4000 za kWh....že byty budou stát 150.000/m2..tak bych se mu hlasitě vysmál.....no dneska už se teda moc nesměju. spiš si rikam jakej jsem blb...ze jsem napriklad ty byty nekoupil pred lety aspon tri najednou...
Dost dobře si nedovedu představit, že auto, na které si tvrdě vydělám, mě bude někdo k....t Většina lidí k autům přistupuje způsobem - je to stroj a hotovo. Musí to vydržet všechno. Studený? Nevadí. Dám mu klidně plnej knedlík.
A takovým půjčovat svoje auto? Nikdy. Když se člověk koukne do autopůjčovny nebo na firemní auta, tak je vidět, jak se k tomu lidi chovají.
Chapu ze se dost tezko predstavuje...zvlast v cesku, kde automaticky kazdy predpoklada, ze co pujcim to rad zmrvim. Já po osobní zkušenosti muzu rict, ze tak nalesteny faro, jako jsem mel po vraceni sem jeste nemel ani ja osobne. Proste ne kazdej se chova jako dement. A hlavne...pokud by to udelal nekdo jednou...dostane takovy hodnoceni ze uz zadny auto nikdy nepujci...musel by se totiz prejmenovat a to se asi nikomu nechce 🙂
Kdybyste si to chteli predstavit v praxi, tak mrknete sem a pochopite co je Lotus Omega zac:) Odkaz
To co pisete je jedna kravina vedle druhe a vsadim sve boty ze jste s elektroautem nestravil ani jediny den. Ten podle vas milionovej Enyaq je jen pro vasi informaci asi o 100.000 levnejsi nez muj Superb v lepsi vybave...takze to stoji ranec, ano, ale kazdy druhy slusne vybaveny Superb stoji jeste vic. To pisu jen abyste mel trosku srovnani. Blabolit o cekani u rychlonabijecky je taky kravina. A ted ctete pozorne prosim. 95% majitelu EV aut nabiji a bude nabijet ty auta doma..ano..u toho baraku treba...takze nejen ze nikde nebudou cekat jako pitomci, ale i u te hloupe benziny stravite za 10 let zivota daleko vice casu. Pobavte se s nekym kdo s tim autem jezdi rok, dva tri a oni vam to sami vysvetli. U rychle nabijecky budete stat jen a pouze ten, kdo jede delsi trasu napr cizina nebo delsi trasu po CR a potrebuje proste dobit/dohnat dojezd...a ani v tu chvili nepotrebuje dobijet do 100%....dobije za 20 minut na 50% a klidne pojede dal... A az budete mit opravdu chut, a pripraveny mozek, tak si prectete par studii o tom, jaky vliv bude mit elektromobil na vyvazenost distribucni site. Provozovatele by za tu rovnovahu platili zlatem.Budu konkretni at to pochopite protoze o tom ocividne nevite vubec nic. Prijedete domu z prace...pichnete auto doma na nabijeni Auto naopak dokaze svoji energii z baterie vyrovavnavat vykyvy v siti...tzn svoji energii budete prodavat do site...za lepsi cenu....a dobije se az v noci, kdy bude proud pro vas levnejsi..a argument bydlim v panelaku v 6 tem patre..co mam delat? nic. nejste proste cilovka a pockate si...to je cele...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Adaptivní tempomat je bezva v kolonách ve městě, ale používat to na dálnici, kde se jezdí 130 je hovadina. Hlavně při kombinaci s udržováním v pruhu to začíná být zábava, jakmile se nemůže chytit čáry, což je docela časté.. Zdravý úsudek a pozornost je prevence proti nehodám, ne milion asistentů. Z řidičů se pak za volantem stávají gumy, které pořádně nevnímají okolí. Proto jezdím starou plečkou, která má akorát parkovací senzory a klasický tempomat.
7 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
adaptivní tempomat...a čáry na silnici spolu nemají nic společného...nepiš o věcech o kterých víš tužku. pletou se ti dohromady asistenti typu ACC, Lane Assist a Travell Assist a jim podobné....každý řeší něcí jiného..
1 odpověď