Koupě a provozování 3letého EV může opravdu splnit vše, co běžný motorista od auta očekává. Otázkou bude, až EV dovrší řekněme 10 - 12 let. Jestli u zkomírající baterie či v servisu, kde si řeknou klidně o půl melounu, nadšení přetrvá. A dost bude "chytrých", tak to prodám třeba po 7 letech.... Otázkou je zač, a nebo, zda bude o takováto EV před důchodem zájem. Případná prodejní cena či ztráta hodnoty teprve ukáže výhody EV v reálu. Životnost EV, ale i hybridů (mají taky baterku) bude ještě dlouho cca poloviční proti spalovákům.
Dnešním motoristickým novinářům nezávidím... Kdyby nepsali o EV neměli by o čem. Ale někteří mně připadají buď velice dobře placení nebo odtržení od reality. EV toho mnoho převratného nepřinášejí a jejich užitná hodnota je proti spalovákům asi tak poloviční (vysoká pořizovací ceny, velká ztráta hodnoty, nižšší životnost - baterie!), čili by měli stát cca 50% ceny spalováku!!! Ta prdítka z Číny nemají reálnou hodnotu vyšší než 200.000. Dacia Spring jistě splní to, co spotřebitel od takového auta čeká, pár km do práce nebo kolem komína, ale 420.000 Kč(základní cena v ČR) je nesmysl! Jak říkám -50%, tak kolem 200.000. K R5 ... nevypadá špatně, ale bude zase drahá... Tedy pro zákazníka, ne pro některého novináře. Elroq, totéž, ale škodovce při těch maržích mac nepřinese.
Opět nás přesvědčují, že veganství je zdravé... Jsou to další vysoce zpracované potraviny, plné éček, které naopak škodí. Člověk se narodil jako všežravec a vše ostatní je nepřirozené a většinou nezdravé. Tyhle propagátory "amarounů" opravdu potřebujeme! Recept na zdraví? Vařit jako naše rodiče a prarodiče, ze základních surovin, pestře a zdravě. Pravda, dá to víc práce než se nacpat hamburgerem a zapít to colou.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Náckové se najdou všude.... V Německu, v Čechách, ale nejvíc je jich v Rusku! A Solovjov je jedním z nich. Měl by si zamést před vlastním prahem!!!
2 odpovědi