Jj chvili jsem nad celorockama uvazoval, ale dosel jsem ke stejnemu nazoru.
Tak jsem dělal podobnou analýzu s úplně jiným závěrem. Ono totiž hodně záleží, kolik toho člověk za rok najede. Pokud málo, tak celoroční mají právě naopak velký ekonomický smysl, protože zimní by mi při nájezdu cca 2tis.km za zimu tak, že bych je musel vyhazovat s téměř plným dezénem. Naopak vy celoroční sjíždím celý rok, takže než dokážou vyschnout a ztvrdnout, budou už přiměřené sjeté dost. Ale pořád s více než 5mm.
Pozor v Něměcku je to trestný čin. Stalo se to kolegovy na koloběžce. Neměl pojištění odvezli ho na stanici ,státní zástupce uvalil kauci 1000 eur ,bude soud kde můžete dostat až rok odnětí svobody .Určitě to bude peněžitý trest ale máte doživotně záznam v Německu že jste spáchali trestný čin. Pozor na to.
A v USA? Tam to do nás napálil nepojištěný řidič svého vraku v plné rychlosti a výsledkem bylo, že jsme si museli celou opravu auta zaplatit sami a na dotyčném si nevzal nikdo nic, protože "nic nemá". A jezdí si asi vesele dál..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Určitě pro taková vyloženě městská auta jsou celoroční pneu ideální řešení. Najet totiž ročně 5tis.km a ještě u toho střídat dvě sady pneu je úplný ekonomický horor.