To ano, ale ti právem naštvaní voliči by si měli uvědomit, že svým rozhodnutím nejít k volbám a touhou "potrestat" současnou vládu za neplnění slibů a neschopnost, vytrestají sami sebe a nejvíc své potomky.
Tyhle trucy jsou dětinské a nahrají estébákovi, který vytuneluje budoucnost našim dětem, za potlesku RUDÝCH důchodců.
VŠEM voličům, které myslet nebolí vřele doporučuji poslechnout si Petrose Michopulose, přinejmenším v čase od 24:17, ideálně celé a myslím, že každý rozumný člověk pak ten nápad nejít k volbám zavrhne.
Já se snažil, ale v tom čase to nějak nešlo.
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se lze doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se často žáci tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na hlubší osvojení látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Dobrým důkazem je, že básně se učíme z knih nikoli poslechem. Píšu o školství jako názorném příkladu, jak lze neefektivními procesy zašantročit naše peníze. Jistěže velká neefektivita je i v jiných resortech státního sektoru. Ale ve školství je to volající do nebe. Celkově by šlo všude ušetřit stovky miliard každý rok.😪
To budete dávat do každé diskuse?
A kdo to potřebuje, aby vše bylo elektronické ? Již jsem napsal, že to povede ke šmírování a kontrolování lidí, co , kdo a co dělal, kde byl, čili totální ztráta soukromí, což je proti základní listině práv a svobod, to se na mne nezlobte a nemá smysl o tom dál diskutovat, časem to všechno poznáte.
Mně osobně to nevadí. Pokud vás bude chtít někdo šmírovat, tak to dokáže i teď. Samozřejmě každá aplikace tomu přidává. Ano, máte na to svůj názor a já vám můj nechci vnucovat. A já jako důchodce časem toho moc nepoznám.
Proč bych to měl já zabezpečovat ? Občanka, řidičák, pas jsou osobní doklady, za které každý zodpovídá sám, ZD řeší praktický lékař, který stejně uchovává písemnou složku. Mobil mě může kdokoliv zcizit, nebo jej obratem prodat, nebo se zničí baterie a musím jej vyměnit a co potom ? Přemýšlejte.
Zabezpečit je myšleno to, že vše o vás je elektronický. Včetně ty ZD. A ne vše má PL. Pokusil jsem se zapřemýšlet. Ukradený, ztracený mobil se dá zablokovat. Zničeny nahradit novým. Nahraju ho znovu a jede se dal. Ale když ztratíte zdravotní dokumenty, doklady nechají se zneužít. Ale v žádném případě vás nebudu přesvědčovat co je lepší. Každý si vybere co chce.
Volant tam není, tedy ani žádné tlačítko na něm!
Jaké stupně byly stanoveny pro dosažení automatizovaného řízení:
Aby bylo možné jasně rozlišovat mezi jednotlivými úrovněmi, byly vytvořeny následující definice:
Stupeň 0: řidič je 100% aktivní (řídí, zrychluje, brzdí atd.), žádná automatika.
Stupeň 1: vozidlo nabízí asistovaný režim, ve kterém automaticky zasahují podpůrné systémy, jako je tempomat, ABS a ESP.
Stupeň 2: vozidlo nabízí asistovaný režim, který již přebírá dílčí úkoly, aniž by řidič musel zasahovat. Patří mezi ně například parkovací asistent, asistent pro jízdu v jízdním pruhu a asistent pro jízdu v dopravní zácpě.
Stupeň 3: vozidlo nabízí automatický režim, ve kterém řidič nepřebírá řízení trvale, ale musí převzít kontrolu nad vozidlem po uplynutí určité výstražné doby. Vozidlo je schopno samo převzít potřebné funkce (změna jízdního pruhu, blikání, brzdění).
Stupeň 4: vozidlo nabízí vysoce automatizovaný režim, ve kterém může vozidlo převzít trvalé vedení. Pokud systém již není schopen úkoly zvládnout, může být řízení vráceno řidiči.
Stupeň 5: vozidlo nabízí plně automatický režim. Řidič není k dispozici.
Bavíme se o článku.
Aplikace eDoklady má v Google play dost bídné hodnocení. Vesměs se tam lidé shodují, že na novějších telefonech už nefunguje vůbec, na starších občas alespoň zčásti. Na mém Honoru 200 pro nefunguje. Vyplnil jsem hlášení pro tvůrce aplikace a reakce už dva měsíce naprosto žádná.
Vývojáři o problémech moc dobře vědí, ale odpovídají jen na komentáře, na které se jim odpovědět hodí. Že aplikace nefunguje na většině telefonů s Android 14, to vůbec neřeší.
Jestli toto platíme ze svých daní, pak je asi něco špatně.
Třeba ta z EU už konečně fungovat začne.
Mám android 14 a funguje. Ale EU má zatím jenom zamysl.
A to se vyplati,vyhodit stovky milionu,mozna i miliardy za aplikaci a system,ktery za 2-3 roky bude k nicemu a bude se zas delat jiny Ale co,hlavne,ze se na ty roky nekomu udelala zakazka,statni kasa to zacaluje.A jeste se budou placat po zadech,jak jdeme s dobou a jak jsou uzasni
Nic se vyhazovat nebude, když nic jiného tak budou už data. A stejně jako se začalo jezdit na OP, tak se tohle za x let, kdy to EU vytvoří, začlenění do toho systému.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Asi budu muset. Ane ne už dlouho, můžete zůstat klidný. Končí mi kredit.😂😉
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nebudete víc platit za TV a ČRo tak si můžete dobít kredit.