Rusko jako takové asi ani jednu pokud vím ale SSSR ano ale to bylo z důvodu plánovaného hospodářství... to je trochu jiná záležitost...Pokud teda nemyslíte ještě za Kateriny Veliké ale to ještě ani neexistoval spalovací motor... Ono taky po 2 světové válce Rusko vypadalo jak vypadalo a celá východní Evropa byla víceméně srovnána se zemí a to taky něco stálo ... Na rozdíl od USA který svoji poválečnou ekonomiku mohli zaměřit jen na zbrojení a růst bez nutnosti obnovy a to je hodně znát...
Na začátku 90 let byl sssr v úpadku. Vlivem války v Afghánistánu, Černobylu, raketoplánu Buran, všeobecně debilniho hospodářství. Poté se zvedl díky pomoci západu a ochotě ostatních s nimi spolupracovat. To teď nikdo moc nechce.
neřekl bych každý zdvih se chová jinak, asi jinak budete řešit jeřáb v Dukovanech jinak licí jeřáb co přepravuje 200t tekuté oceli a jinak "pomocná zdvih" v garáži a zcel ajinak zdvih zastřešení veřejného prostranství kde se maniluluje mnoha tunami nad hlavami 3. osob..
Jiný normy, jiný vnější vlivy jiný rizika v analýze rizik.
Jiný dynamiky jsou zdvihy co lítaj 1,5m/s, jsou jeřáby co udělaj metr na minutu.
někdy se bojíme pádu břemene jindy se bojíme nemožnosti zvednout či položit břemeno, a podle toho řešíte redundanci a bezpečnost.
Tohle AI ani neumí. To se nedá opsat z webu.
Za tím jsou generace a generace degenerace v podmínkách vlády totalitní kliky.
🤫
Ruský národ je v naprosté své většině natolik zdegenerovaný, že si bez malého dvorku a dlouhého biče svého gosudara, který mu do mozku systematicky vypaluje iluzi ruské velikosti a nadřazenosti, nedokáže svůj život představit.
🤫
Ruská duše.
Pohled na russkou duši - 🤮
To jsem rád,že investiční ztráta až 500 miliard nebude mít pro Porsche prakticky žádný vliv na hotovost a budoucnost...Prostě se s problémy jednoduše zatočí a vyřeší.
Hodnotu společnosti netvoří jen hotovost. V podstatě téměř vůbec. To ale neznamená, že z hlediska budoucích toků hotovosti nedojde k dramatickému propadu.
Pane Dolečku a jaké auta lidé chtějí? Tady máte prodeje (resp. Nove registrace) v EU za prvních 10 měsíců 2024 ve srovnání se stejným obdobím 2023 (statistiky ACEA, každý si je může dohledat).
EV 124.907 registrací + 2,4% (podíl 14,4%)
PHEV 66.964 registrací - 7,2 % (podíl 7,7 %)
HEV 288.160 registrací + 17,5 % (podíl 33,3 %)
Benzin 266.498 registrací - 6,8 % (podíl 30,8 %)
Nafta 94.587 registrací - 7,6 % (podíl 10,9 %)
Ostatní 2,9 %
Takže si přestaňme nalhávat že chtějí všichni spalovaky.
_______<<________>>________
Omluva, uvedena čísla jsou za říjen 2024. Správná čísla za 10 měsíců jsou:
EV 1.172.737 registrací- 4,9%
PHEV 617.409 registrací - 7,9%
HEV 2.692.726 registrací + 19,8 %
Benzín 3.011.926 registrací - 4,7%
Nafta 1.087.459 registrací - 10,8 %
A jaká jsou absolutní čísla? Ta jsou důležitější.
9
Sledujících
0
Sleduje
9
Sledujících
0
Sleduje
Čtyřdenní pobyt v zemi vzdálené 2500 km? To se pak nesmí divit, že je klima v háji.