Já se nechci někam hlásit, mě stačí zásuvka u stolu a je to zadarmo. Vám někdo platí data a příslušné zařízení?
Jde o to, zda si přejete slevu na správním poplatku a zda chcete ušetřit čas. Když ne, tak se vás to netýká. Chápu, že jsou stále lidi, co neví, k čemu je internet nebo chytrý mobil. Třeba nikdo nikoho nenutí používat internetové bankovnictví, tak vás taky nikdo nenutí používat portál dopravy. Takže pěkně do fronty a za správní poplatky bez slevy. Je to ale vaše volba 🙂. Ono to bude fungovat i bez vás. Zeptejte se některé banky, proč digitalizovala přístup. Nebo si stále fakt myslíte, že by dnes něco fungovalo bez internetu? 🙂
1. Nejsme první stát, který přestal vydávat velký TP.
a jak je vyřešeno že já jako prodávající nebudu muset rok čekat než si to nový majitel zaregistruje kdo ten rok bude vlastníkem vozidla prodávající či kupující
Auto by mněl starý a nový vlastník společně přepsat do 10 dnů od prodeje. Vlastnictví se mění po zaplacení. Pokud se neprovede přepis, původní vlastník bude dál odpovídat za přestupky v dopravě, tato odpovědnost je daná zákonem. Už jsem v jednom příspěvku uvedl, aby si původní majitel pohlídal přepis a nebyl naivní, že to úplně cizí člověk udělá sám. Ani plná moc vás nezbaví odpovědnosti.
Problém byl hlavně ten velký, když ho člověk potřeboval jen jednou za dva roky. A ten nebude. Jinak ale nerozumím, co stojí na vytištěné zalaminované kartičce s razítkem 500 Kč.
Kartička stojí 10 Kč. Problém je v tom, že ČR vybočuje ve statistikách ztracených dokladů v rámci EU. Doklad je prohlášen za ztracený, i když není, ale odvezl si ho nový majitel. Jedinou páku proti těmto "ztrátám" je zvýšení ceny za ztracený doklad.
Zapomněl jste na daň z příjmu, která jde také do státní pokladny. Všechno to ale platí majitel auta, o které ve většině případů dobře pečuje a jeho vůz neohrožuje bezpečnost silničního provozu. Ti majitelé. kteří mají auta v dezolátním stavu, (nepřizůsobiví občané žijící z dávek) stejně na STK nejezdí.😄)
Částečný souhlas, auto může mít v nepořádku každý, TK jsou běžné v civilizovaném světě jako prevence, to neznamená, že když auto projde technickou, že za měsíc něco neselže. Vždy je to na majiteli auta, aby si nechal auto opravit, když něco není v pořádku. Nejhorší je, pokud se TK udělá jen povrchně a pak se stane neštěstí. Hlavním obsahem EK je kontrola, zda nebyl proveden zásah do VIN. Většinou to laik nepozná.
Já bych uvítal zrušení povinných TP na STK a zavedení technických kontrol přímo v provozu orgány dopravní policie u podezřelých vozidel. Peněz na to teče do státního rozpočtu od majitelů vozidel spoustu.😄) Co nejvíce ohrožuje bezpečnost provozu ? Brzdy a pneumatiky a to se dá hladce na silnici překontrolovat.
Jen pro upřesnění: peníze za EK a TK inkasují majitelé STK, správní poplatky jdou samosprávě, státu se odvádí pouze emisní poplatky.
Takže při vyzvednutí značek z depozitu se už nemusí dokládat, že vozidlo má STK?
Ano, ukončit depozit už je možné i bez TK, vyjet s takovým autem na silnici ne. To nedává moc smysl. Pokud má být provozováno, musí na podvalu na STK. Význam to má třeba pokud vozidlo bylo v depozitu s prošlou STK tak nešlo vyvézt do zahraničí. Teď už to půjde. Nebo i při prodeji vozidla bez STK v depozitu si nový majitel může odvézt vozidlo na podvalu a značky uložit na svůj úřad a nechat je tam v depozitu např. po dobu opravy vozidla. To byly asi hlavní důvody změny v zákoně.
Vše má plus a i mínus .....ale díky veškeré digitalizaci pomalu ale jistě ztrácíme veškerou svobodu 🤔😡
Co dnes není digitální? Díky digitalizaci máme více času a nemusíme všude běhat osobně. Např. bankovnictví, emaily místo obálek, telefony měly linku na poště (já je ještě pamatuji-"pane, máte hovor v kabince č.3"). Dnes se bez digitálu nehneme. Spíše je digitalizace pomalá, měla by být rychlejší.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
A kolik ta sranda stoji nam nepovite?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Určitě méně, než tiskopisy TP. Dovolím si otázku: proč asi všichni digitalizují? Zkuste se porozhlédnout kolem a napište mi, pokud ještě najdete nějakou oblast, které ještě nemá svůj portál nebo alespoň aplikaci do mobilu.