Opět zavádějící titulek - pocie řekla, že "ZŘEJMĚ dostala symk" a že jela na letních pneumatikách je zase zavádějící sdělení bez dalších a podstatných informací. Pokud byla vozovka mokrá, což je vzhledem k teplotám výrazně nad nulou i v Jihlavě, jsou letní pneu lepší než zimní (samozřejmě srovnatelné - značka, stáří, vzorek). Obchodní triky, že pod +7, stupňů jsou zimní lepší i na mokru a suchu vyvrátily testy ADAC. Dnes bohužel nikdo neřeší stáří gum, které je velmi podstatné - 10 let staré pneu kloužou na mokru všechny, zimní i letní, a to velmi nebezpečně.
Já vidím problém jinde, než v chybějící infrastruktuře a lidech - všeobecně je doprava zboží katastrofálně levná (zvláště ta kamionová) - firmám by se nemělo vyplatit nechat výrobek "čtyřikrát objet zeměkouli" od sklizně/těžby suroviny přes základní zpracování, další výrobní procesy až po balení finálního výrobku.
Na fotografii je na vozíku vidět lahev do poloviny odspodu omrzlá, což svědčí o delším a intenzivním úniku plynu, tomu i odpovídá síla výbuchu - lahev sama nevybuchne - tato (nádrž pro pohon motorových vozidel) ani při požáru, obyčejná, jako ke sporáku může vybuchnout, pokud bude delší dobu např. v ohni.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je zase článek plný nepravd! Řidič kamionu nikoho nepředjížděl. Objížděl překážku silničního provozu a pokud při tom nikoho neohrozil, jednal zcela legálně. Objíždění překážky je situace, kdy se plná čára, i dvojitá, smí přejet. U nehody již byly záchranné složky, tak pokud nikdo neřídil provoz, mohl nehodu objet.
3 odpovědi