Nic ve zlém pane kolego, ale když jako dílenský autobusů MHD a zároveň řidič těchto vozidel a 15 let na kamionu a jako mistr a garážmistr vidím s čím vším jsou schopni přijet naši vojáci, kamionoví a autobusoví dopravci na STK, nebo pod čím vším v práci prolejzám v kanále, tak věřte, že kolikrát obyčejní lidé ani netuší co po těch silnicích jezdí ! Hlavní problém soukromníků !!! Nemají peníze na údržby a proto to jezdí dokud něco neupadne...holá realita. No a jestli řidiči kamionů jsou opravdovými mechaniky nebo mechaniky zemědělské techniky, tak to už je docela vtip pane kolego ! Tohle bývávalo před 40 lety za dob ČSAD, ale dnes nejsou nikde lidi tak jezdí plno dalších lidí kteří ani netuší jak funguje třeba turbo ! Vidím to u nás v práci na autobusech.....každý řidič je strašně velkej odborník ale lidi neznaj ani ten základ a věřte že nám tady jezděj bakaláři, inženýři, piloti letadel, učitelé i vedoucí suprmarketů atd......To samé je pane kolego na kamionu ! Ta elita našich dědů a tátů je dávno pryč, všichni jsou pod drnem a těch pár lidí co skutečně tyhle znalosti mají je jen zlomek, ostatní neumí nic ! Je jiná doba, dnes se na dílenskou pozici nikdo nehrne protože bude špinavej jak prase od hlavy až k patě ! Vesměs jezdí všichni lidi všech profesí včetně těch co nemají ani výučák ! Tohle je ralita pane kolego !
Je jiná doba. Já jsem vyučený automechanik pro ČSAD, šel jsem pak jezdit, na sklápěčce Škoda 706 MTS jsem si kdysi opravil kde co, pak ještě i na autobusech ŠL, ŠD i následně Karosách. Teď řídím nový DAF, nic se tam nekazí a kdyby přeci jen, neopravím nic, protože tomu už nerozumím a hlavně taky nevozím žádný vercajk ani náhradní díly. Majitel autodopravy by si myslel, že jsem se zbláznil, kdybych chtěl nafasovat basu s nářadím a náhradní kompresor, startér, alternátor, řemeny, atd, atd, jako před léty v zájezdové Karose.
Pokud dostanete vypovědět, máte ještě nárok na 3 měsíce odstupného, takže celkem 8 měsíců. Hlavně neodcházet sám nebo na dohodu, pak je podpora 5 měsíců a jen 40%. Ještě doporučuji poslední rok celý promarodit👍
Tak trochu jste mě nepochopil. Já nikomu nechci škodit ani se zaměstnavatelem vydrbávat, jsem v práci spokojený a plat je velice dobrý. Jen si chci užívat pět letních měsíců na chalupě v Krušných horách dokud jsem fit a zdráv, chodit na túry, jezdit na kole a tak. Čtyři týdny dovolené jsou pro mě málo. Výhodou v předdůchodu je, že lze pracovat libovolně, dle chuti a potřeby. Těch 7 měsíců budu chodit na šichtu rád a ještě si klidně najdu vedlejšák, abych našetřil na 5 měsíců bez práce, jít na pracák je dočasné náhradní řešení, pokud by můj stávající zaměstnavatel nebyl ochotný akceptovat tento můj režim práce a než bych si našel jiného, který s tím bude souhlasit. O práci se nebojím, v mém oboru jsou firmy rády i za člověka, který přijde na brigádu a dělá třeba jen pár dní v týdnu, oficiálně, nebo načerno.
Skvělá věc, budu čerpat hned od 60-ti let. Penzijko tím lze bez sankcí vybrat během pěti let, měsíční vyplácenou rentu samozřejmě neutratím, ale nechám vhodným způsobem úročit. Pracovat budu dále, ale jen 7 měsíců v roce a musím ušetřit na zbývajících 5 letních měsíců, kdy budu odpočívat na chalupě. Pokud by s tím měl zaměstnavatel problém, může mi dát výpověď, což by znamenalo minimálně těch 5 měsíců na pracáku za 55 % mzdy a pak si najdu zaměstnavatele, který akceptuje můj požadavek 7 / 5 měsíců, případně práci na 7 měsíců a pak opět 5 měsíců pracák. Snad to takto vyjde a nebude to dle rčení : chceš - li Boha rozesmát, řekni mu, jaké máš plány...
A proč? Navíc v článku je řešení popsáno! Stejně tak si kamioňáčci můžou najít poctivou práci a problém s parkováním bude rázem vyřešen.
No teda, že na kamioňáky kydá hnůj kdejaký hňup, na to jsme zvyklí, ale Zlámal tomu nasadil korunu. Nepoctivá práce.. By mě zajímalo, čím se živí tenhle ks**dl. Asi ničím, kdo by zaměstnal takové ho**do.
Koupit si kolo z Mountfieldu může jen blázen co o tom nic neví. Ke všemu mě tor bafang 😁😁😁 hozené peníze do kanálu.
Přiznávám, že komponentům na kole až tolik nerozumím, chtěl jsem kolo kvalitní, které zvládne cyklostezky i kopcovitý terén v Krušných horách, kde máme chalupu. Tož jsem se poradil se dvěma kamarády, kteří jsou dlouholetí vášniví cyklisti a velcí fandové a znalci kol a oba mi konkrétní vybrané kolo za 60 tisíc z Mountfieldu odsouhlasili. Včetně nejnovějšího a nejsilnějšího motoru Bafang. Zatím ho používám chvíli a mám ujeto jen 150 km, tak časem uvidíme.
Vy budete asi prodejce když to umíte tak pěkně vysvětlit opak je ale pravdou a to je kvalita všeho co tento prodejce prodává
No, nevím kolik bere prodejce v Mountfieldu, ale řekl bych, že jako řidič kamionu si vydělám víc. A co se týče kvality zboží v tomto obchodě - koupil jsem u nich v posledních asi deseti letech celkem dost techniky (dvě benzínové sekačky, křovinořez, štěpkovač, benzínové i elektrické nůžky na živý plot plus pár dalších drobnějších věcí) a vše stále funguje bez problémů. Věřte, že umím být velký kritik, pokud bych s něčím nebyl spokojen, hned bych to tady napsal.
Já jsem velice rád, že jsem si při koupě elektrokola u tohoto prodejce mohl vybrat ze čtyř možných baterií dle kapacity a ne jako u jiných prodejců kolo i s baterií bez možnosti volby, kteréžto baterie pak vydrží pár kilometrů. Stránky eshopu Mountfieldu jsou přehledné a každému jedinci i s nižším IQ musí být jasné, že si kupuje kolo a k němu si za patřičnou cenu vybere baterii, která mu bude vyhovovat. A má to i praktickou stránku : kolo nechávám na chalupě, ale baterku vozím autem domů, takže když mi někdo kolo šlohne, další si v Mountfieldu koupím bez baterky...
Mně přivádí k šílenství reklama na Seznamu co se nějak hýbe, motá se mi z toho hlava a děsně to ruší. Mstím se firmám s takovou reklamou, objednám si jejich zboží (to největší a nejtěžší, co mají v nabídce, aby se jim co nejvíce prodražila doprava) a nechám to poslat do nějaké výdejny v Horní Dolní na opačném konci republiky, než sídlí ta firma. Sice mi to moc nepomůže, protože ta na Seznamu reklamující firma nezkrachuje, ale hned mám lepší pocit. Pomsta je sladká.
A co je na těch cenách tak skvělýho? Pořád o dost dražší než srovnatelná konkurence.
Nemáte pravdu. Dlouho jsem porovnával všechny komponenty vybraného el.kola v Mountfieldu za 60 tisíc s koly jiných výrobců /prodejců a posléze se i radil s lidmi, kteří tomu rozumí jistě více, než já. U konkurence nic srovnatelného za lepší cenu nebylo, naopak ceny minimálně o 10 tisíc vyšší.
V Mountfieldu si může koupit cokoli jen člověk mdlého rozumu je to zlodejina ukázková!
Fakt jo ? Tak jsem asi hodně mdlého rozumu.. Koupil jsem tam za posledních x let plno věcí na chalupu a zahradu, vždy jsem napřed porovnal u všech výrobků parametry a ceny u jiných výrobců a prodejců a nikdy jsem nenašel lepší poměr cena /kvalita. A všechno, co jsem v Mountfieldu koupil, dobře a dlouho slouží.
Hlavně žes to těm namachrovancům vysvětlil 🤣
Takovým jako ty se jen smějí! stačilo par akcií Meta, Tesla, Bitcoin, Nvidia atd. A jsou těžce za vodou! S&P 500 taky krásné zhodnocení.
No nevím, nevím.. Meta, to myslím je (nebo byla) nějaká výrobna potřeb pro hendikepované, Tesla.. těch bylo víc, třeba Tesla Karlín, nebo Tesla Stropkov na Slovensku, ale že by se něco na nich dalo vydělat, to bych se fakt divil. No a ten Břichkoin a Dividia - to jsem nikdy neslyšel, nejsou to ty nové tabletky na hubnutí ?? Z toho by mohlo cosi být, bo jak štangla chcou být všeci.
Když se tady objevily články na téma spořící účty a penzijní spoření, ve kterých se psalo o tom, že úroky neporáží inflaci, tak se v diskuzích ozvalo plno borců, kteří nám vysvětlili, že jsme úplní pitomci, když spoříme na účtech a penzijku za pár procent a že oni investovali tolik a tolik a mají z toho xx procent. Takže v pořádku, peníze těchto namachrovaných rádoby investorů, kteří vědí všechno nejlíp klidně ať vyletí komínem. A pokud někdo naletí na reklamu, nebo se nechá oblbnout telefonátem, že když jim pošle stovku, tak oni mu vrátí tři, tož takovým není pomoci. Babička by jim řekla : dobře ti tak, chtěl jsi moc, nemáš nic.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Necelé dva roky mám Duster 1.3 TCe 110 kW 4x4, najeto 49 tisíc km, zatím žádná závada, dlouhodobá spotřeba 6.8 l. Celková spokojenost, jede to dobře, řízení i řazení (šestikvalt) bez připomínek, úplně super je světlá výška a pohon 4x4, chalupa v Krušných horách, posledních pár stovek metrů dojezd do prudkého kopce po hodně špatné cestě (kameny, tráva, hlína), dole zastavím, přepnu na pohon všech kol a pomalu na jedničku vyjedu bez hrábnutí až k chalupě. Předtím jsem měl ve čtyřkolce s Haldexem Octavii 3 a Yetiho, obě auta sice vyjela taky, ale dost hrabala. Oktávka navíc drhla spodkem. Ovšem co jsem u Dustera opravdu nečekal - bude mi šedesát let, párkrát do roka jezdím už asi 16 let na otočku trasu 1.500 km, zatím ve všech autech mě dřív, než v půlce cesty začaly bolet záda, nohy a kde co dalšího, z Dusteru vylezu po čtrnácti hodinách řízení a jsem fit a v pohodě. Nechápu. Snad jediné, čím mě Rumuni naštvali je, že to auto nemá programovatelný cyklovač stěračů. Jeden pevně nastavený interval a konec. Sakra, o kolik by se tím to auto prodražilo ? Těch pár stovek bych si klidně připlatil.
2 odpovědi