Doporučuji napojit si výfuk z našeho auta do vašeho obýváku. Když mluvíte o toxicitě EV. Třeba vám pak dojte proč jsou ve městech lepší EV než spalováky. A proč to celá řada evropský ale i čínských měst řeší zákazem vjezdu starších aut, pr vážně naftových.
Třeba jako Jižní Korea která ruší veškerá El auta a mají zákaz vjezdu do měst
No německy jste se možná naučila,ale rozumu jste moc nepobrala. Né všichni lidé mají stejnou možnost jako vy a ostatní pendleři,že bydlí 15 Km od hranic Německa nebo Rakouska
Nevím jak vy ale znám spoustu pendleru kteří dělají v De az že severu Čech a jezdí domu jednou za 14 dní.Takže možnost má každý ale ne každý to dá a je úplně jedno jestli bydlíte 600 km daleko nebo jen 15 km
Vailant na kondenzačním kotliku potřebujke při každém servisu nové těsnění + další věci třeba 1500kč ..Ve stejné době se totiž montoval ještě jeden kotel do jiného objektu a tam je Kondenzační místo atmo .takže mám přímé srovnání provozu obou strojků .To že na vašem kotli neděláte servis je pro mě záhadou ale je to čistě vaše věc ..Auto taky najede na jeden olej 60 000km místo 20 000km
Mám taky kondenzační kotel 10 let ,každej rok kontrola a nic jsem ještě měnit nemusel ale máte pravdu že je to jak s autem když si koupíte šrot na pár tisíc tak se pak nedivte že do toho jen sypete peníze
Pane Blažku, kdy jste naposledy jel po německé dálnici? Tam policajta nevidíte nikde, né tak na mostě. Měří hlavně rychlost v místech kde je cedulí omezená. Na dálnici najdete statické a mobilní radary a pokud nejedete jak máte, platíte. Bezpečnou vzdalenost tam nikdo neřeší a dokonci i čeští řidiči jezdí jak mají.
To se docela dost pletete,v noci Dingolfing ČR na mostě měli infra, Cham-Folmava na mostě postaví radar a na sjezdu Furth vybírají
Já zase jíst hodně zeleniny a ovoce, tak mám problém...bohužel, kolik lidí pořád věří tomu, že VŠEM lidem tohle doporučení...spousta zeleniny a ovoce...pomáhá k dobrému trávení a vyprazďnování. některým to dobře nedělá a zdraví při tom jsou...
Zelenina a ovoce pomáhá ale má to háček je to vláknina a pokud ji máte ve stravě moc a málo tekutin tak je problém hotovej
Ta jejich mantra o větším německém trhu mi poněkud pokulhává v případě velkých obchodních společností, maloobchodně podnikajících v Německu i u nás. Chtějí snad tvrdit, že od výrobců nakupují zvlášť v Německu a úplně zvlášť a odděleně pro náš trh ?
Dám příklad jak to funguje obyčejný toaleťák, údajně existuje jen jeden EU trh ,tak proč na jednom balení je psáno pro trh De , Rakousko, Itálie atd a na druhém balení je ČR, Slovensko.Madarsko atd
Hasiči sice mají pod majáky přednost v jízdě - ale pořád musí jet tak, aby dali šanci ostatním řidičům zareagovat. Tady jeli hasiči prostě příliš rychle na to, že vjížděli do křižovatky na červenou ze svého směru. Vyhýbací manévr s tou těžkou cisternou - to před řidičem klobouk dolů. Ale rychlost jízdy byla bohužel nepřiměřená situaci - ten, co s tím osobákem zastavil v půlce křižovatky měl příliš málo času, aby vyhodnotil odkud se ti houkající hasiči řítí. Ano, měl dát přednost - ale potřebuje mít i šanci tu přednost vůbec dát. Řidič cisterny by příště měl před křižovatkou zvolnit, když tam vjíždí na červenou. Toť můj názor.
Pokud neslyší houkačky na čtvrt km daleko tak nemá na silnici co dělat a ještě bych mu dal flastr za ohrožení
Nevím jak to bude u nás, ale v Německu se musí petka vrátit tam, kde byla koupena a nezmačkaná, pokud nemám špatné informace.(Pokud někdo upřesní, děkuji.) Za takových podmínek si asi žádnou nekoupím nebo jen v případě nutnosti.
Na druhou stranu, topit petkou za 5 Kč ....... Takových topičů moc nebude.
To máte pravdu ,jen ty flašky můžou být zmačkáný ale musí být k načtení kódu jinak máte smůlu
3
Sledujících
2
Sleduje
3
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Oproti tělu má slabé nohy 🙃
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nohy které unesou 350 kg jsou slabé , divné
2 odpovědi