Jo jo, Evropané co chtějí větší a větší výplaty, za to vůbec nemohou. Četl jste ten článek? Moje sestra měla za muže Němce a ten již v roce 1999 říkal, že je problém odchodu výroby do Číny. Jj, mysleli si, že jim tam Číňani budou dělat celá staletí otroky, hm houno. Číňan vše ukradl okopíroval a lifruje za třetinové ceny do Evropy. Lidé chtějí větší a větší výplaty, firmy to nedají a firma odešla do Číny, teď se tam vyrábí 70-80% všech produktů co máme okolo sebe. Tento problém je zde už dávno před emisními povolenkami a Vy z toho děláte, že je to problém starý 10let. A máte to v článku, Čína se umí o hodně rychleji přizpůsobit. Zatímco v Číně se firmy domluví, v Evropě nejsou schopný se domluvit ani na stejném nabíjecím kabelu, zatímco v Číně jedou vše stejné, dokonce umí už i měnit baterie v nákladních autech na počkání, takže nabíjet náklaďák neni problém, trvá to 10 minut. A všechni výrobci v Číně to budou mít stejné. Jo každou chvilku, někdo jinej tahá pilku.
Trochu jinak :
Číňan vše ukradl okopíroval, VYLEPŠIL a lifruje za třetinové ceny do Evropy.
A co tím chtěl básník říct? V systému kdy všeci odvedou desátky do unie aby se následně vše platilo z fondů těžko zhodnotíte jestli ten dotyčný víc vyžírá než platí. Já osobně bych tipoval že jako vazal západních států ze Slovenska víc teče než dostávají. Ať už do EU nebo spíše víc do společností se sídlem mimo Slovensko. Pak jim vrátí nějakou dotaci a všeci se dváří že ještě mají být vděční. Jestli je to jako u nás, že se celý stát rozprodal na západ a nepatří jim ani latrína...
Co tím chtěl básník říci?
Chtěl říci, že z tohodle paskvilu jménem EU se jen tak vystoupit nedá.
Spíš než došlápnutí státu na měření emisí na STK by si lidé měli došlápnout na hospodaření státu. Státu nejde o emise ( protože ty jsou i přes pár čoudících aut u moderních spalovacích motorů zanedbatelné) , ale o buzeraci a kontrolu nad životy lidí. Daně z emisí průmyslových továren doplníme o daně z nákupu paliv , zakážeme lidem topit čímkoliv co hoří, všechny domy budou smět být pouze pasivní a na to všechno musíme mít státní kontrolu . A pozor nikdo to nesmí veřejně kritizovat . Ne , není skutečně nic jiného než plíživé zavádění policejního státu. P.S.: ..... doufám, že slovní spojení "policejní stát" nemáte ve svém internetovém plátku zakázané.
Přesně. 👍👍👍
Když teda kontrola zjistí pochybení ME, a nevyhovující stav mého vozidla se stane co? Dostanu pokutu, blbost, ale ok. Pojedu někam opravit auto. Budiž. A pak zpět na ME, kde jsem byl třeba před měsícem, dostanu opět protokol, projdu možná znovu STK. Po dalším měsíci mě zastaví kontrola, a všechno znova? To už předpokládám nebudu mít oprávnění řídit. Hezky to kluci vymysleli. Hlavně, když třeba platím v servisu přípravu na STK a následný celý proces, kdy odevzdám klíče a dostanu zpět protokoly. A jako provozovatel za to sice mám odpovědnost, ale jak si to mám zkontrolovat? A jak často po měření si to mám teda kontrolovat doma?
Jim nejde o životní prostředí, oni Nás z těch aut chtějí dostat a myslí si, že budeme jezdit autobusy a vlaky, jako za komárů.
30
Sledujících
0
Sleduje
30
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nechci být hnidopich, ale ti tam taky migrovali z Asie...
1 odpověď
0
Sledujících
6
Sleduje
0
Sledujících
6
Sleduje
Tímhle stylem se můžeme dostat až na Pangeu. 😄