Ale notak, Vas problem je prave ten, ze tam jste 49 let a neumite se na problem podivat jinak. Proste mate zafixovano, ze to nejde.
Lidska prace bude ale nezbytna vzdy, to s vami souhlasim. Nekdo to nakonec narovnat musi, nekdo musi operativne resit ruzne zadrhele - lidske zavazadlo balene mnoha ruznymi lidmi je zkratka nepredvidatelne skoro jako clovek samotny.
To ale nic nemeni na faktu, ze to zcela jiste lze resit lepe a uprimne, posledni zaber toho vypovida vic, nez si myslite.
Na třídírne terminálu 3 existuje vaničkový dopravník. Je to řada vaniček za sebou jedoucích, do každé spadne jedno zavazadlo a pod kontrolou scanerů dojede až na místo nakládky v třídírně, tam je z vaničky vyklopeno a ručně naloženo na vozík nebo do kontejneru. Bohužel ale to nejde u všech zavazadel, jen u těch, která nejsou vyřazena na dodatečnou kontrolu. A také jen tam, kde je tento systém instalován.. a to že tam jsem dlouho neznamená, že jsem zkostnatělý hlupák, jak uvádíte.. jen jsem třeba 16 let byl zástupce cizí airline.. nebo 17 let jsem vedl mezinarodní cargo spedici.. Pokud hodláte něco komentovat, tak si prosím ověřte skutečnost, zrovna tak jako laický autor článku. Děkuji za Vaše odpovědi a tímto končim.
jo, urcity maly pocet. Navic pokyn k odjezdu zavazadla je dan operatorem na checkinu, takze i bez nalepeneho listku se jasne vi, ktere to zavazadlo je prave vlastne i na ktere pozici. Ja v tom proste nevidim stale zadny problem. Navic, pri dnesni cene kamer neni zadny problem uhlidat celou trasu a zavazadla trackovat. Ke kontrole spravnosti muze dojit az na konci - tedy nacteni stitku.
Navic to pobihani cloveka k vozikum je znacne nerentabilni.
Víte, já jsem na letišti teprv 49 let prošel jsem hodně pozic, mimo jiné v mládí i nakladače.. ale to co vymýšlíte je absolutně nereálné a technicky neproveditelné. Bohužel, dokud nebudou plně autonomní roboti, tak se zrovna toto - nakladání letadel - bez lidské práce neobejde.
Tak Vám nevím, na posledním záběru je vidět, jak na konci stojí borec a ze spousty projíždějících zavazadel vybere jedno a DONESE ho k vozíkům, ostatní putují dál. Tak to asi moc vytříděné není.
Krom toho, check in je vždy pro konkrétní let a tedy všechna zavazadla z daného checkinu a v daný čas patří logicky do jednoho letadla, tak jaképak třídění.
Třídí se tedy akorát zavazadla, která jdou z nějakého letu na jiný. Neumím říct, na kolik je Ruzyňské letiště přestupní... ale i tak platí, že drtivá část zavazadel z jednoho letadla skončí na jednom předávacím místě, kde si ho lidé vezmou - opět v tom nevidím žádné třídění - jen se vyzobe těch pár kufrů, které jdou na další let.
Je nám to tu podáváno jako kdovíjak užasný systém, ale zcela zjevně to bude zbytečný chaos doplněný spoustou zbytečných prací, které by ani nemusely být.
Ono totiž, když nějaký inteligent nejdříve ty kufry všechny zamíchá, tak pak je holt musí vytřídit, to se už nedá nic dělat a přitom je stačí nezamíchat...
No ono je to trochu jinak.. víte, většinou najednou probíhá odbavení na několik letů, jak jste zajisté zjistil a od odbavovacích přepážek jede jeden dopravníkový pás do útrob letiště, čili do třídírny a ne od každé zvlášť, to není technicky možné a neexistuje to na žádném letišti na světě.. no a tady je nutné zavazadla roztřídit na jednotlivé lety. Proto se bohužel určitý počet zavazadel smíchá a pak je nutné je rozdělit.
Prosím autora článku o vysvětlení technologie nakládání:
některé letecké společnosti ale nechávají kufry naskládat do velkých přepravníků a ty pak v letadle skládají na sebe.
Na letišti jsem 49 let, ale s něčím takovým jsem se ještě nesetkal. To, že jsou používány kontejnery, do kterých jsou v třídírně naložena zavazadla a ty jsou poté do letadla naloženy ZA SEBE je pravda, ale s technologií uvedenou v článku jsem se nikdy nesetkal.. achjo..
V článku, v tabulce máte poměrně velkou chybu. U ceny za vodné a stočné dodavatele Vodárny Kladno Mělník uvádíte cenu 100,87 korun, přitom ale faktická cena je za snad nejhorší vodu v republice, plnou vápníku,175,- korun. Zajimalo by mne jak reálně vodárny odůvodňují tuto cenu, kolik z toho jsou faktické náklady, kolik mzdy managementu a kolik je plánovaný výdělek majitele. Také by mne zajímalo, jestli tato cena bude též zohledněna pro sociálně slabé v přídavku na bydlení.
No jo, ale už jsem zažil několik paní i pánů, co ten pás měli problém dopnout😀. A ti by možná v tom letadle až ke stropu "nedolétli" a neudělali si tak obtisk hlavy na památku😀
Proto je na palubě k dispozici extrabelt.. nejen pro "prostorově výrazné" cestující, ale i pro mamky s miminy.. do 2 let.. cestují u nich na klíně..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Víte o čem točila??? Né že.
6 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Odkaz 1