Celá tahle studie je kravina, zaplacená studie vždycky vyjde tak, jak chce zadavatel. Zadarmo to "vědci" nedělali. Započítají se různé bulharské konstanty stejně jako u výpočtu CO2eq. Není možné ze spálení kila uhlí vyrobit celkové emise CO2eq cca CO2 0,9 kg a včetně těžby dopravy atd, když uhlíku je v CO2 jenom 27,3% (12/44 molárně). Zákony zachování energie a hmoty zřejmě pro podobné "fjědce" neplatí.
Proč paní bakalářka píše o něčem, čemu nerozumí? V územním plánu byla zřejmě podmínka směru hřebene (rovnoběžně nebo kolmo k silnici, není to úplně neobvyklé) v kombinaci s maximálním % zastavěnosti pozemku. A pokud porušili ustanovení územního plánu, úřad jim to po právu zamítnul. Podmínky si měl projektant zkontrolovat jako první, ještě než začne něco kreslit. Proč o tom psát článek a ještě takhle hloupě?
Hlavně že je na okres 100 policejních aut s radarama a útočnými rámy, ale na nehody je v okrese jedno auto, proto se na policajty při nehodě čeká klidně i 3 hodiny. Ale vybírat daň z tachometru to se musí, aby bylo za co nakoupit víc radarů a mohlo se vybrat víc penez. Půlku policajtů vyházet, jsou to stejně jenom operátoři radarů na měření rychlostí
Tak úplně nevím, proč bych měl policajty litovat. Moje zkušenosti s ní jsou vesměs negativní. Črvrt miliónovou škodu označí jako škodu 9.900 aby nemuseli vyšetřovat trestný čin, pachatele jim člověk zjistí, ten se jim při výslechu přizná. A pak člověk od PČR dostane papír jako že pachatel neznámý a kdybych si po výslechu neofotil spis, a neměl důkazy, že se pachatel přiznal, nepodal stížnost na vedení policie, tak bych policajty nedonutil k tomu, abych dostal papír k soudu s výsledkem vyšetřování tak, abych u soudu vyhrál, jak se také stalo. Tady se policie stará primárně o svoje zájmy (tutlání průšvihů policajtů), dál o zájmy státu (vybírání daně z tachometru) a když jim zbyde trocha času, tak možná něco udělají pro lidi. Takže se vůbec nedivím, že ke střelbě jedo 3/4 hodiny. Stejné je to při nehodě, po kraji jezdí 1 auto na řešení nehod, bežně se čeká 2 hodiny a víc než přijedou, ale 20 aut na měření rychlosti je potřeba, aby peníze tekly. Na auta si montujou nehomologovaný útočný rámy atd... Za mě mají clepší podmínky, než si zaslouží.
Zrovna tenhle člověk si jako jeden z mála u policajtů zaslouží respekt a díky. Ale jinak mám s policií jenom špatné zkušenosti. Člověk jim dodá vše, aby chytili pachatele, oni je vyslechnou, ti se přiznají a policajti pak napíšou že pachatel neznámý a že škoda 1/4 milionu je podle nich škoda do 10 tisíc (aby nemuseli vyšetřovat trestný čin) a že to odkládají. Kdybych si těsně po přiznání pachatelů neofotil spis, tak jsme okrouhali a neměli jsme k soudu nic.
Celý tento článek mi přijde jako PR akce pro vylepšení obrazu PČR po tom, co policejní kovbojové zabili holku při bouračce v Praze při honění tuningáře, který možná ani nic neprovedl, to je pro policajty fakt reputační průser. Předtím nalitej fízl nezákonně zrakvil holku u baru, a policejní hlidka na to jen koukala. Kdyby to novináři nerozmázli, tak mohl u policajtů sloužit dál. Máme nejvíc policajtů na 100.000 obyvatel v Evropě, za mě by jich šla klidně 1/4 propustit. A policajti v diskuzi pod články se hned poznají, protože házejí vinu na všechny okolo, hlavně ne na policajta.
A až elektromobily nahradí spalováky, tak se těch 30 korun z litru paliva za 40, co si ukradne stát sebere kde? Ano, zdaní se elektřina pro nabíjení EV, a pak se bude jezdit za 1000Kč/ 100km. Zelený fanatici jsou mimo realitu. Tyhle peníze stát potřebuje, je to jeden z největších příjmů, ze kterého se platí třeba důchody...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jo podporujte policii, a pak Vás jeden znich jen tak z plezíru umlátí.