Tuningář udělal přestupek, měl být chycen potřestán atd,. to je jasný. Ale na vině týhle nehody jsou ze 100% policajti. Jsou povinni jet při zapnutých majákách tak, že nesmí nikoho ohrozit. Pokud často koukají na Kobru 11, mají na autě nehomologovaný útočný rámy, pak to dopadá takhle. Zabili nevinnýho člověka a další 4 zranili. Tuningář nemůže za to, že policajti jeli daleko nad svoje řidičské úmění. Pravděpodobně měli taky na autě nehomologovaný útočný rámy, který můžou být jedním z důvodů proč měla nehoda takový následky.
Já si myslím, že dobře dělají. Na Slovensku by jich měli vystřílet rovnou polovinu. Jsou přemnožený, nemají co žrát a lezou do měst a útočí na lidi.
Naši předkové se snažili, aby naše krajina byla bezpečná, nevidím důvod proč si v lese množit nebezpečná zvířata nad nějaký bezpečný rámec. Kromě medvědů by měli zredukovat i populaci vlků.
Můj názor je ten, že musíme okamžitě vystoupit z EU. V současné době negativa prolobovaná zelenými fanatiky převažují nad pozitivy které EU poskytuje. 2/3 zákonů přichází od melounů (komunisti převlečený nazeleno) z EU parlamentu, které jenom likvidujou průmysl, pracovní místa, a ekologii nijak nepomáhají, spíš naopak.
Kdyby policie nebyla jenom výběrčí daní z tachometru pro stát, tak by měli lidí na zajištění provozu měli dost. Policajti se v první řadě starají o zájmy policejního sboru, pak o zájmy státu a když jim zbyde chvilka, tak něco udělají i pro lidi.
Cokoli se stane, odloží, že je to přestupek, aby nemuseli nic dělat. Přidejte hasičům to jsou borci co opravdu pomáhají. Policajtů 1/3 vyházejte, když je člověk potřebuje, tak jsou asi zrovna na svačině. Přijedou jen spočítat škody a obkreslit mrtvoly. Kromě toho máme nejvíc fízlů na 100000 obyvatel v Evropě s mega výsluhama, tak nevím proč je jich potřeba tolik živit.
To je už druhý článek, který propaguje betonový tašky, že jsou bůhvíco.
Faktem je, že betonka jako levná alternativa OK, ale:
a spousta dalších důvodů proč je beton levnější alternativa střešní krytiny, ale ne kvalitativně lepší. Na pochopení této skutečnosti stačí základní znalosti ze stavební průmyslovky.
Autorovi doporučuji psát o něčem, čemu rozumí a ne zaplacené kraviny. Nebo utrpět vzdělání, ale to mi k těmto bludům nesedí
Tak elektromobil cca po 165.000 km musí měnit motor. Viz pán co najel s teslou 1,5M kilometrů a 9x měnil motor a 4x baterii s tím, že měl zapůjčenou ještě jednu, na kterou z 1,5M najel 150k km než dostal novou. Servis u EV není určitě levnější. Moje 25 let stará toyota má po 280.000 km ještě původní motor v perfektním stavu a podvozek ještě z továrny (kromě stabilizátorů).
Cena ojetých elektromobilů v bazarech klesá, jejich počet rychle roste. To mi říká, že je nikdo nechce. Ještě pořád je v Čechách dost lidí se zdravým rozumem. Tak nějak všichni tuší, že okolo 200k nebo 8 let bude baterie kaput (proto záruka na 160k km a 8 let)
Děkuji nechci. Dál si budu hýčkat svoje starý atmosférický benzíňáky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mě je zase špatně, když někde vidím Šlachtu. Hlavně aby se nedostal k moci.