Článek jsem celý nečetl ale poučím národ. Tituly musejí být z normálních vysokých a státních škol. Žádné Uherské Hradiště a podobně. Nejcennější a nejvážnější je titul MUDr. Pak MVDr. Pak samozřejmě inženýr. Pak následují takové ty Mgr. To už ale jsou takové míň hodnotné. A lot of magors. Osobně už jsem alergický na toho bakaláře. Takové ty DIS, MBA,MPH, FESC atd, tak to nejsou žádné vážné tituly ale švindlkurzy. Z pedagogických titulu jsou profesor a docent, z vědeckých PHD. Jinak bohužel opičíme se po Západě ve všem, tudíž už není časté a žádoucí se oslovovat tituly co je podle mne chyba protože to patří k naší kultuře a civilizaci, asi tak. Ty různé tituly jako např BSc a podobě je jen sranda
Já poučím vás, abyste se před národem příliš neznemožnil.
Normální VŠ nemusí být státní, musí mít akreditaci studijního programu v ČR, pak může udělovat tituly.
Tituly Ing. a Mgr. jsou naprosto rovnocenné.
Ing. pro technické a přírodovědné obory, Mgr. pro ostatní. Mgr. může být právník, stejně tak jako absolvent lékařské fakulty v nemedicínském oboru (typicky třeba fyzioterapie) nebo absolvent třeba učitelství. MgA. je titul na stejné úrovni s inženýrským nebo magisterským, je to absolvent VŠ s uměleckým zaměřením (JAMU, AVU atd.).
MUDr., MVDr. a MDDr. (zubař) opět na stejné úrovni, u lékařských oborů se udělují doktorské tituly rovnou, prokázání odbornosti atestacemi je pak profesní záležitost.
Profesor a docent je titul z akademického prostředí, označuje spíše funkci a hodnost na fakultě. Habilitací může projít jen člověk, který se věnuje pedagogické, vědecké a publikační činnosti na VŠ, pak získává hodnost docent. (doc), další stupeň je profesor (prof.),naopak nižší hodnosti jsou odborný asistent a asistent.
Bakalářské studium je nižší titul z VŠ - vysoké školství je až na výjimky třístupňové (po 3 letech Bc., po dalších 2 Ing., Mgr. MgA. a po dalších 2 letech Ph.D, což je nejvyšší možný titul dosažitelný vzděláním.
DiS je absolvent Vyšší odborné školy, žádný švindlkurz, jak píšete, ale v mnoha případech docela těžké studium.
Vysoká škola života se do toho nepočítá.
Tak úplně to jedno není, protože "hnát" elektřinu přes baterku do EV je nesmysl vzhledem k efektivitě dobíjení.
Další věc je, že dobíjení auta funguje až od velikosti proudu 6 A na fázi tj. 1,4 kW. A záleží na wallboxu, zda umí hybridní provoz tj. 2 A FVE a 4 A ze sítě.
To zas takový nesmysl není, pokud máte řízení FVE podle spotových cen...
Kdybych topil elektrikou, tak by mi to od března bylo platné jak mrtvému zimník,
to už skoro netopím...
Já topím plynem, tam mě stojí kWh 3,5 Kč a nějaké tepelné čerpadlo mi je ukradené...
Na topení to rozhodně není. Akorát u mě je největší položka ohřev TUV. Dokud jsem jel plynem, byla to hrozná raketa. Teď je to mnohem lepší - mám kombinaci obojího...
Ani s tou fotovoltaikou to není velká výhra.
Mi už 3 týdny nevyrobila ani kilowatu, neboť je trvale zataženo.
A vypadá to, že bude nadále.
A říkat, že to vyrábí i když je zataženo, to může říkat tak jen blázen,
nebo pohádkář Fiala...
Tak tomu se mi nechce věřit, to je zvláštní. Teď aktuálně je pod mrakem, FVE vyrábí 3,03 kWh.
Mně od začátku listopadu vyrobila 388,3 kWh, ze sítě jsem odebral 90,04 kWh, přetok mám 225,84kWh.
Nabíjím zdarma...velká blbost, nejen cena FV, ale elektroauto má baterku o kapacitě nejméně 50 kWh, a třeba i 100, domácí FV má baterii obvykle o kapacitě 10 kWh a průměrně (počítáno za celý rok) denně vyrobí asi 22 kWh, jenže v zimě taky třeba jen 2 - 3 kWh, kam s tím dojedete ?? A kde je pak vlastní spotřeba domu ???
Zdarma to není. Základem je FVE, větší úložiště, SPOTový tarif a inteligentní řízení elektrárny. To, co nevyrobím, vezmu ze sítě v okamžiku, kdy spadne cena na minimum (takže třeba v noci cena 5 EUR/MWh) to trvá třeba 30 minut, pak jede třeba 30 minut za 10EUR/MWh. Toho lze využít a pak nemusíte až tak řešit, jestli svítí a vyrábím nebo ne.
Samozřejmě to není všeobjímající, proto říkám, že se EV vyplatí tehdy, kdy jezdím okolo komína tak, abych s autem dojel třeba dva/tři dny po sobě kam potřebuju a dobíjel je doma. Na dlouhé trasy to smysl zatím moc nedává. Pro můj účel je ideál malý EV a velký spalovák.
EV zatím nemám, nenastal ještě čas k obměně, ale při výměně jednoho ze tří aut, co jsou doma, bude jedno 100% EV. To bude jezdit každý den 100 km (děti do školy, nákup atd.)
Přesně tak. Co je komu do toho. Když chci jezdit, koupím si spalovák, ale pokud trpím obsedantní neurózou a auto si pořídím na utrácení volného času, plánování tras, stavbu domácí elektrárny, je elektromobil jasná volba. A psychiatr kromě té obsedantní neurózy začne léčit i dojezdovou úzkost a je to všechno komplet.
Na dlouhé cestování každý den, tím myslím 200 tam a 200 zpět, to není. Pokud mám nájezd takový, že mi stačí dobíjet jen doma z FVE, smysl to dává a ne malý. A propos - stavět elektrárnu jen kvůli dobíjení auta, je nesmysl. :-)
To srovnání FVE +EV a nádrže nafty na zahradě je zásadním nepochopením celé problematiky, pominu , že 7m3 nádrž na naftu taky nebude zrovna zdarma, FVE ve spojením se SPOT tarifem a inteligentním řízením může fungovat tak, že se opravdu dokáže dostat na téměř nulové ceny za dobíjení, ale opravdu téměř. To, že dobiju EV z FVE, když vyrábí a nebo mám dostatečnou kapacitu úložiště je jedna, nikoliv jediná výhoda. Ono totiž lze obojí kombinovat. Někdo tu psal o přebytcích a nedostatku elektřiny na trhu - na tom je to celé postavené. Přes noc, kdy jsou vesměs přebytky nedobíjím jen auto, ale taky to úložiště. Cena za kWh je třeba taky 20 haléřů. V okamžiku, kdy mám plné úložiště, prodávám za SPOT . To je pak o tržbách a nákladech.
To řízení jede přesně podle aktuálních cen, a FVE řídí tak, že dobíjí úložiště do stanoveného cenového limitu. Takže se může stát, že se úložiště dobije doplna, někdy na polovinu. Úplně zadarmo to samozřejmě není, ale s tímto řízením se lze dostat na hodně zajímavá čísla. Nehledě na to, že vyrobenou energii taky spotřebovává obydlí, což je u každého dost individuální - jak topí, svítí, jestli má doma smart řízení. U auta pak samozřejmě nastává otázka, jak a kam jezdím. Pokud nějaké dálky každý den, je dost ošemetné rozhodnout, zda EV ano či ne. Pokud jezdím někde okolo komína - třeba 50 km tam a 50 km zpět a občas vyrazím někam dál, už bych do toho šel.
Pro mě je ideální kombinace obojího - stejně je v rodině víc aut. Pokud jedno z nich bude elektrické, vozím děti do a ze školy těch 130 km tam a zpět za velmi zajímavé peníze.
Zase to bude vypadat, že se blíží katastrofa a lidi by mohli umřít hlady. 😆😆😆
Já tomu prostě nějak nerozumím, co lidi pudí k tomu jezdit po nákupech a nechat tam třeba 5+ za vozík plný jídla a hovadin přesně před téměř každými svátky. V čem je rozdíl mezi víkendem normálním a třeba prodlouženým, nedejbože Vánočním? 😆😆
Dokázal byste mi to někdo vysvětlit?
No ne ze bych to pardubkam nepral aby meli krasnou novou velkou arenu, ale tohle j ez ekonomickeho hlediska blbost. Pokud by nezaplnili 2/3 pravidelne na kazde zapas a nemeli tam opravdu hodne akci - coz v Pardubicich bez mezinarodniho letiste a dalsich infrastrukturnich zmen bohuzel nehrozi.
V Pardubicích je mezinárodní letiště....
BMW X5 = diagnóza = arogantní, namyslený, bez zkušeností a slušnosti, ovšem s dostatkem peněz na "dobré " advokáty !
Podmínka? Za pokus o zabití? Opět příklad tristního stavu českého soudnictví pod vedením p.Blažka který dá do návrhu tr.zakoniku takovou věc jako je Podmínka za znásilnění!!
Kdybyste vynechal ten začátek... 😀😀
Jak ale řešit, že zástup se to sice naučil, ale efektivita nic moc a pokud to bude hlubší problém, tak pravděpodobně bude tápat a možná to nevyřeší.
U nás přebírá kompetence vždy nadřízený až do úrovně představenstva. Ti lidé práci svých podřízených umí, protože v drtivé většině případů nastoupili na ty nejnižší pozice a vypracovali se směrem nahoru. E-maily se zásadně přesměrovávají, ovšem také se před dovolenou předává veškerá rozpracovanost, a to do detailu. Za to jsou manažeři přímo odpovědní. Je pravdou, že u nás nemáme moc lidí, kteří by se zašívali a neslýchám, že by dělali do výše svého platu a podobně. I díky tomu se mi dlouhou dobu nepřihodilo, že by nastal takový průser, že bych musel člověka vyrušit z dovolené, a že bych ho z dovolené musel odvolat se mi nestalo nikdy.
Ve firmě, kde jsem pracoval před 18 lety , jsme už v té době měli přímo nařízeno, že dovolená musí trvat dva týdny v kuse, emaily se přesměrovaly a služební telefon byl přesměrovaný a vypnutý.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
takto holohlavý intelektuál , Vy budete asi ten nízkonákladový , bud DiS ,
nebo že by Bc + to další velmi obtížné studium Dis , že . Asi jako hruběkrký
a holohlavý mladý muž kromě mladé drzosti nevíte co to je vlastně studium
opravdové a náročné vysoké školy . Určitě ne . MUDr., MVDr.a MDDr. nejde
nijako srovnávat a to z důvodu , že veterinář léčí jen zvířata a to je rozdíl mezi
zdravotním stavem člověka a zvířete . Mam dojem že se studuje 5 let , podobně
stomatologie , MUDr., všeobecné lékařství 6 let . A titul MDDr. myslím vůbec ani
neexistuje . S dovolením nepoznám žádného zubaře s titulem MDDr.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To, že něco nevíte, neznamená, že to neexistuje. Tato neexistence by totiž ve vašem případě postihla mnohé.
Titul MDDr. se v ČR uděluje od roku 2004.
Zdraví Mgr. et Mgr. M.Svoboda Ph.D
2 odpovědi