Autor článku drze píše o něčem o čemž toho moc neví. Lahůtkářsví a lahůdky byl obor který byl možná zajímavější než nyní. Pravda na vesnici a malém městě to bylo horší ale ve velkém městě byly tyto prodejny celkem dobře zásobeny. Pravda chyběly zahraniční věci např. losos, tropické ovoce, občas byl nedostatek něčeho zcela běžného konkrétně vzpomínám třeba na čočku, kečup, v roce 1981 s tím kšeftoval provianťák.. Ale byly desítky chlebíčků, a především v uzenářství mnohé salámy (např veronský,tyrolský 2 druhy turisty a další), tlačenky různé špekáčky, sekané které v dnešním výběru chybí nebo jsou ošizené. Za to máme snad desítky druhů šunky.(připomíná mi to H.Forda - můžete si vybrat libovolnou barvu když bude černá) Salátů bylo také hafo mě chybí tzv. Antipasta. V jiných oborech se to nedá srovnávat až na výjimky to byla katastrofa a něco sehnat byla dlouhodobá detektivní práce. Obchody byly plné zboží které nikdo nechtěl, zajímavější hned zmizelo, často pod pultem. O tom všem by se dalo ještě hodněpsát ale paměť neříjemné jaksi zahazuje a to vede k chybám.
Zajímavá diskuze už jen proto jak se liší názory nejen zdejších přispěvatelů ale i jednotlivých instancí soudu. Jen na okraj, existuje tzv. obecná odpovědnost tedy odpovědnost z toho titulu, že např. něco provozuji, vlastním atd. Je na odbornících na právo zda tento případ sem patří a proto spor nehodnotím. Jak je vidět ani soudci se neshodli. K názorům některých respondentů na to, že ve sporu hraje roli i pojišťovna, jsou pravděpodobně relevantní, protože Billa je určitě pojištěna a problém téměř jistě předala své pojišťovně, která není dobročinným ústavem a proto logicky nechce platit když nemusí.
Podle mého dědy, dědova matka, moje prababička vypovídala a svědčila u soudu v Kutné Hoře (potom byl ještě soud v Písku) o tom, že ještě s kamarádkou viděla v inkriminovanou dobu Hilsnera jak jde k lesu Březina, kde se Anežka Hrůzová našla zavražděná.
Masaryk ještě jen jako profesor se tehdá o věc zajímal, do Polné přijel a musel rychle pryč, místní ho hnali až k Dobronínu.
Myslím, že dnes po 125 letech je problematické zjistit pravdu. Ale už tehdá rakouský soud (byl vězněn v Rakousku) na doživotí odsouzeného Hilsnera pustil dříve jestli se nemýlím..
Vy i další níže se také mýlíte vskutku to není Tatra ale není to ani V3S je to Praga S5T (je trochu podobná vs-ce vychází z ní, ale má jen jednu zadní nápravu - VS má dvě, jinou masku a nemá poklop na střeše. VS je 3 tuna (Vojenký 3 tunový Speciál) S5T (silniční 5 tuna) a je ještě celá řada rozdílů, které nejsou na první pohled viditelné.
Mám dojem, že většina co je řečeno ministrem jsou účelový bláboly. Jasně třeba to, že zařízení je napojené jen na jednu kolej... (a při uzavírce se odpojí). Jinými slovy autům z toho směru nic nebrání vjet pod protijedoucí vlak. Na závoru v protisměru se přece nemohu spolehnout, třeba se už otvírá, když přece já mám volný průjezd. Prostě pokud to doopravdy řekl není to blábol ale super blábol.
Svého času jezdil pan Hapka k někomu do domu kde jsem bydlel. Byl zdvořilý a s každým prohodil pár slov. Jezdil různými auty, velkým veteránem, na motorce ale i malým fiatem 500. Ten měl střešní ono a sedačku řidiče málem až vzadu. Jednou jsem viděl jak sedí v autě a hovoří s někým na ulici a hlavu měl vystrčenou tím střešním oknem ven. Nechápu jak se do té 500 vůbec vešel.
To modré MB je pěkné ale má asi veteránskou chybu. Mám dojem (pokud si pamatuji - jinak mě opravte) tak kombinace plastových nedělených obloučků na masce se nevyskytla v kombinaci s původními kryty vzduchového kanálu. Oblouky byly původně kovové, delší a rozdělené v místě blinkru, jak je to částečně vidět na jiné fotce v článku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Každý může mít jiný názor. Podle mne je za10 min 2 velmi dobrý úchop srovnatelný s historickým 4 - 8 vhodným pro velké volanty. Do optima však hovoří další skutečnosti: ovládací síla - kroutící moment (vzájemně svázané průměrem volantu), samotná velikost volantu, umítění airbagu a požadavek rychlého přehmátnutí v nouzi bez ručkování a zamotání si rukou. Zejména obecné užívání posilovače eliminuje závislost pozice úchopu na síle a to umožní preferovat 3/4-3 protože při umístění airbagu ve volantu snižuje podstatně možnost přeražení rukou při nehoě. Proto je 3/4 na 3 preferován.