V dnesnej terminologii sa tomu hovori tlacna a tazna ruka. A odporucane je tlacit, co zodpoveda vasej vonkajsej ruke. Nrsuhlasim ale s prenasanim koncepcie z uplne ineho typu vozidiel na dnesne. 9-3 je dnes bez debaty optimalny uchop. Hospodska statistika typu (mne vyhovuje) tu neobstoji.
proč tlačit ? domnívám se že to souvisí s ostředivou silou na řidče ale nevím
Každý může mít jiný názor. Podle mne je za10 min 2 velmi dobrý úchop srovnatelný s historickým 4 - 8 vhodným pro velké volanty. Do optima však hovoří další skutečnosti: ovládací síla - kroutící moment (vzájemně svázané průměrem volantu), samotná velikost volantu, umítění airbagu a požadavek rychlého přehmátnutí v nouzi bez ručkování a zamotání si rukou. Zejména obecné užívání posilovače eliminuje závislost pozice úchopu na síle a to umožní preferovat 3/4-3 protože při umístění airbagu ve volantu snižuje podstatně možnost přeražení rukou při nehoě. Proto je 3/4 na 3 preferován.
Autor článku drze píše o něčem o čemž toho moc neví. Lahůtkářsví a lahůdky byl obor který byl možná zajímavější než nyní. Pravda na vesnici a malém městě to bylo horší ale ve velkém městě byly tyto prodejny celkem dobře zásobeny. Pravda chyběly zahraniční věci např. losos, tropické ovoce, občas byl nedostatek něčeho zcela běžného konkrétně vzpomínám třeba na čočku, kečup, v roce 1981 s tím kšeftoval provianťák.. Ale byly desítky chlebíčků, a především v uzenářství mnohé salámy (např veronský,tyrolský 2 druhy turisty a další), tlačenky různé špekáčky, sekané které v dnešním výběru chybí nebo jsou ošizené. Za to máme snad desítky druhů šunky.(připomíná mi to H.Forda - můžete si vybrat libovolnou barvu když bude černá) Salátů bylo také hafo mě chybí tzv. Antipasta. V jiných oborech se to nedá srovnávat až na výjimky to byla katastrofa a něco sehnat byla dlouhodobá detektivní práce. Obchody byly plné zboží které nikdo nechtěl, zajímavější hned zmizelo, často pod pultem. O tom všem by se dalo ještě hodněpsát ale paměť neříjemné jaksi zahazuje a to vede k chybám.
Zajímavá diskuze už jen proto jak se liší názory nejen zdejších přispěvatelů ale i jednotlivých instancí soudu. Jen na okraj, existuje tzv. obecná odpovědnost tedy odpovědnost z toho titulu, že např. něco provozuji, vlastním atd. Je na odbornících na právo zda tento případ sem patří a proto spor nehodnotím. Jak je vidět ani soudci se neshodli. K názorům některých respondentů na to, že ve sporu hraje roli i pojišťovna, jsou pravděpodobně relevantní, protože Billa je určitě pojištěna a problém téměř jistě předala své pojišťovně, která není dobročinným ústavem a proto logicky nechce platit když nemusí.
Podle mého dědy, dědova matka, moje prababička vypovídala a svědčila u soudu v Kutné Hoře (potom byl ještě soud v Písku) o tom, že ještě s kamarádkou viděla v inkriminovanou dobu Hilsnera jak jde k lesu Březina, kde se Anežka Hrůzová našla zavražděná.
Masaryk ještě jen jako profesor se tehdá o věc zajímal, do Polné přijel a musel rychle pryč, místní ho hnali až k Dobronínu.
Myslím, že dnes po 125 letech je problematické zjistit pravdu. Ale už tehdá rakouský soud (byl vězněn v Rakousku) na doživotí odsouzeného Hilsnera pustil dříve jestli se nemýlím..
Expert? Každý kdo absolvoval dějepis - 2. sv. válku, tak ví, že spojenci se domnívali, že už jsou nad Německem, Drážďany a bylo spuštěno tzv. kobercove bombardování. Takže po desetiletí se neustále nachází nevybuchle pumy a stále se nacházet kolem Mostu a dál budou. Půda byla měkká, nasakla vodou, takže se pumy zaborily do půdy a tudíž nedošlo k explozi.
Měl jsem možnost si přečíst pyrotechnickou zprávu týkají se pásu od Chomutova za Litvínov. To byl náletový směr jak Angličanů tak Američanů zcela záměrný s cílem co nejvíce poničit tehdejší Herman Göring Werke a tím přerušit výrobu a dodávky syntetických paliv pro Němce, vyráběných novou technologií z uhlí, zejména v konečném stadiu války, kdy Němci přišli o dodávky z rafinérií a těžby třeba z Rumunska (Ploešť) a trpěli jejich nedostatkem. Bomby z té doby, jak je v článku uvedeno, trpěli selháváním a proto se dá na základě známých počtů shozených kusů a statistiky poruch určit kolik jich tam ještě je. Zajímavé je, že mohou být nejen mělce pod povrchem ale i 9 metrů pod terénem, výjimečně až12 metrů (podle typu a výšky shozu). A to už je trochu problém i pro minohledačky.
Vy i další níže se také mýlíte vskutku to není Tatra ale není to ani V3S je to Praga S5T (je trochu podobná vs-ce vychází z ní, ale má jen jednu zadní nápravu - VS má dvě, jinou masku a nemá poklop na střeše. VS je 3 tuna (Vojenký 3 tunový Speciál) S5T (silniční 5 tuna) a je ještě celá řada rozdílů, které nejsou na první pohled viditelné.
jsem pro, taky zdanit. Ale do Kofoly výrobce narve deset kostek cukru, zatímco do krkovičky a brambor k obědu nasypeme tak čtvrt lžičky. Takže ta daň na sůl by tohle měla reflektovat a aby se to projevilo na ceně, chtělo by to prodávat kilo soli tak za tisíc, dva tisíce korun. Tudy vede cesta! :-)
ještě jsem zapomněl že zdanit je nutné taky dýchání vzduchu protože obsahuje škodlivý radioaktivní Radon.
jsem pro, taky zdanit. Ale do Kofoly výrobce narve deset kostek cukru, zatímco do krkovičky a brambor k obědu nasypeme tak čtvrt lžičky. Takže ta daň na sůl by tohle měla reflektovat a aby se to projevilo na ceně, chtělo by to prodávat kilo soli tak za tisíc, dva tisíce korun. Tudy vede cesta! :-)
Jasně a taky tuky ty taky škodí a mají vysoký energetický obsah, taky pšeničnou mouku, sladké ovoce, banány, a ještě by se toho k omezení našlo. Třeba přílišné pití minerálek vede k přílišnému příjmu solí a chemikálií, někteří odborníci nedoporučují mléko a zelenina sice je prý zdravá ale je přehnojená a obsahuje těžké kovy o vejcích ani nemluvím. Tak navrhuji pro jednoduchost zdražit-zdanit všechny potraviny vůbec. Peníze z daní pak věnovat na propagaci a výzkum prospěšnosti veganství, potlačení pocitu hladu a eliminaci chutí.
Takže to se dalo čekat. Zavřeme spoustu poboček, ještě víc jich prodáme, obyčejné pošťačky propustíme, auta na rozvoz si přece nebudeme kupovat, když si je za ještě větší peníze můžeme půjčit, teď prodáme Balíkovnu, potom prodáme pod sebou tu židli, rozebereme si odstupné a zlaté padáky a po České poště a po nás potopa ...... Super. Zvonil jsem klíčema, zvonil. Ale zlatý komunisti proti dnešní vládě Pošty
za komančů nebyla lepší
Česká pošta jakožto státní moloch těžce zaspala dobu a nástup nových služeb. Dopis dnes posílá málokdo. V době E-mailů je to až na vyjímky prodělečné. Peněžní služby, tak max. SIPO, a balíky? Pokud není zbytí, tak se poště vyhýbám. Po raketovém nástupu Zásilkovny apod. , což Pošta trestuhodně zaspala, jsem se snažil poštu nevyužívat. Někdy ,ale nešlo jinak. Její služby v tomto směru jsou v porovnání s konkurencí zoufalé. To, že mi zavolá pošťák a oznámí mi, že za pět min. je u mě před domem ( v pracovní dobu), aniž bych dopředu dostal avízo, mi fakt radost z dobré služby neudělá. A jako dovršení přijde po několika hodinách sms, že mi dnes doručí balík.
Máte kliku, mně obvykle přijde až upozornění, že balík do ruky je na poště s tím že jsem prý nebyl doma. Pošta mi domů balík nedoručila ani jednou za posledních 10 let. Naposledy je to asi 3 týdny, to mi napsali den předem, tak jsem jak blb celý den čekal doma a ani na chvilku jsem nikam neodešel... Skvělá služba, s doporučenými zásilkami je to jen o málo lepší. Poště se vyhýbám jak jen to jde i e-schránku jsem si zřídil ale děsím se, protože ty provozuje taky.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Máte patrně na mysli Janouška, nikoli Janečka.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
jj