Zajímavá diskuze už jen proto jak se liší názory nejen zdejších přispěvatelů ale i jednotlivých instancí soudu. Jen na okraj, existuje tzv. obecná odpovědnost tedy odpovědnost z toho titulu, že např. něco provozuji, vlastním atd. Je na odbornících na právo zda tento případ sem patří a proto spor nehodnotím. Jak je vidět ani soudci se neshodli. K názorům některých respondentů na to, že ve sporu hraje roli i pojišťovna, jsou pravděpodobně relevantní, protože Billa je určitě pojištěna a problém téměř jistě předala své pojišťovně, která není dobročinným ústavem a proto logicky nechce platit když nemusí.
Podle mého dědy, dědova matka, moje prababička vypovídala a svědčila u soudu v Kutné Hoře (potom byl ještě soud v Písku) o tom, že ještě s kamarádkou viděla v inkriminovanou dobu Hilsnera jak jde k lesu Březina, kde se Anežka Hrůzová našla zavražděná.
Masaryk ještě jen jako profesor se tehdá o věc zajímal, do Polné přijel a musel rychle pryč, místní ho hnali až k Dobronínu.
Myslím, že dnes po 125 letech je problematické zjistit pravdu. Ale už tehdá rakouský soud (byl vězněn v Rakousku) na doživotí odsouzeného Hilsnera pustil dříve jestli se nemýlím..
Expert? Každý kdo absolvoval dějepis - 2. sv. válku, tak ví, že spojenci se domnívali, že už jsou nad Německem, Drážďany a bylo spuštěno tzv. kobercove bombardování. Takže po desetiletí se neustále nachází nevybuchle pumy a stále se nacházet kolem Mostu a dál budou. Půda byla měkká, nasakla vodou, takže se pumy zaborily do půdy a tudíž nedošlo k explozi.
Měl jsem možnost si přečíst pyrotechnickou zprávu týkají se pásu od Chomutova za Litvínov. To byl náletový směr jak Angličanů tak Američanů zcela záměrný s cílem co nejvíce poničit tehdejší Herman Göring Werke a tím přerušit výrobu a dodávky syntetických paliv pro Němce, vyráběných novou technologií z uhlí, zejména v konečném stadiu války, kdy Němci přišli o dodávky z rafinérií a těžby třeba z Rumunska (Ploešť) a trpěli jejich nedostatkem. Bomby z té doby, jak je v článku uvedeno, trpěli selháváním a proto se dá na základě známých počtů shozených kusů a statistiky poruch určit kolik jich tam ještě je. Zajímavé je, že mohou být nejen mělce pod povrchem ale i 9 metrů pod terénem, výjimečně až12 metrů (podle typu a výšky shozu). A to už je trochu problém i pro minohledačky.
Vy i další níže se také mýlíte vskutku to není Tatra ale není to ani V3S je to Praga S5T (je trochu podobná vs-ce vychází z ní, ale má jen jednu zadní nápravu - VS má dvě, jinou masku a nemá poklop na střeše. VS je 3 tuna (Vojenký 3 tunový Speciál) S5T (silniční 5 tuna) a je ještě celá řada rozdílů, které nejsou na první pohled viditelné.
jsem pro, taky zdanit. Ale do Kofoly výrobce narve deset kostek cukru, zatímco do krkovičky a brambor k obědu nasypeme tak čtvrt lžičky. Takže ta daň na sůl by tohle měla reflektovat a aby se to projevilo na ceně, chtělo by to prodávat kilo soli tak za tisíc, dva tisíce korun. Tudy vede cesta! :-)
ještě jsem zapomněl že zdanit je nutné taky dýchání vzduchu protože obsahuje škodlivý radioaktivní Radon.
jsem pro, taky zdanit. Ale do Kofoly výrobce narve deset kostek cukru, zatímco do krkovičky a brambor k obědu nasypeme tak čtvrt lžičky. Takže ta daň na sůl by tohle měla reflektovat a aby se to projevilo na ceně, chtělo by to prodávat kilo soli tak za tisíc, dva tisíce korun. Tudy vede cesta! :-)
Jasně a taky tuky ty taky škodí a mají vysoký energetický obsah, taky pšeničnou mouku, sladké ovoce, banány, a ještě by se toho k omezení našlo. Třeba přílišné pití minerálek vede k přílišnému příjmu solí a chemikálií, někteří odborníci nedoporučují mléko a zelenina sice je prý zdravá ale je přehnojená a obsahuje těžké kovy o vejcích ani nemluvím. Tak navrhuji pro jednoduchost zdražit-zdanit všechny potraviny vůbec. Peníze z daní pak věnovat na propagaci a výzkum prospěšnosti veganství, potlačení pocitu hladu a eliminaci chutí.
Takže to se dalo čekat. Zavřeme spoustu poboček, ještě víc jich prodáme, obyčejné pošťačky propustíme, auta na rozvoz si přece nebudeme kupovat, když si je za ještě větší peníze můžeme půjčit, teď prodáme Balíkovnu, potom prodáme pod sebou tu židli, rozebereme si odstupné a zlaté padáky a po České poště a po nás potopa ...... Super. Zvonil jsem klíčema, zvonil. Ale zlatý komunisti proti dnešní vládě Pošty
za komančů nebyla lepší
Česká pošta jakožto státní moloch těžce zaspala dobu a nástup nových služeb. Dopis dnes posílá málokdo. V době E-mailů je to až na vyjímky prodělečné. Peněžní služby, tak max. SIPO, a balíky? Pokud není zbytí, tak se poště vyhýbám. Po raketovém nástupu Zásilkovny apod. , což Pošta trestuhodně zaspala, jsem se snažil poštu nevyužívat. Někdy ,ale nešlo jinak. Její služby v tomto směru jsou v porovnání s konkurencí zoufalé. To, že mi zavolá pošťák a oznámí mi, že za pět min. je u mě před domem ( v pracovní dobu), aniž bych dopředu dostal avízo, mi fakt radost z dobré služby neudělá. A jako dovršení přijde po několika hodinách sms, že mi dnes doručí balík.
Máte kliku, mně obvykle přijde až upozornění, že balík do ruky je na poště s tím že jsem prý nebyl doma. Pošta mi domů balík nedoručila ani jednou za posledních 10 let. Naposledy je to asi 3 týdny, to mi napsali den předem, tak jsem jak blb celý den čekal doma a ani na chvilku jsem nikam neodešel... Skvělá služba, s doporučenými zásilkami je to jen o málo lepší. Poště se vyhýbám jak jen to jde i e-schránku jsem si zřídil ale děsím se, protože ty provozuje taky.
Strovedouci si nestavi cestu a vyhybky. Tam ho musel pustit nejaky ridici provozu. Pokud strojvedouci neproje cervenou nema zadnou vinu. Neovlivni kudy vlak pojede.
Nestaví, přece ten Čech pootočil volantem a přeskočil na vedlejší kolej, otevřel závory aby nezdržoval, a jel tak rychle, že Dopplerův jev mu způsobil vnímání červené jako zelené. Navíc nedal autobusu na přejezdu přednost zprava a na konec ho zapálil, .Jasné ?
Mám dojem, že většina co je řečeno ministrem jsou účelový bláboly. Jasně třeba to, že zařízení je napojené jen na jednu kolej... (a při uzavírce se odpojí). Jinými slovy autům z toho směru nic nebrání vjet pod protijedoucí vlak. Na závoru v protisměru se přece nemohu spolehnout, třeba se už otvírá, když přece já mám volný průjezd. Prostě pokud to doopravdy řekl není to blábol ale super blábol.
Pokud je na trati výluka a jezdí se jen po jedné koleji tak to strojvůdce neví? Přece musí dostávat informace o trase pokud je výluka.
A druhá věc, proč jsou odpojený závory od koleje která je ve výluce? To že tam je výluka neznamená že tam nic nepojede. Třeba pracovní vlak zajišťující práce na kolejích. Kdyby ty závory neodpojili nemuselo se to stát. Ikdyž možná by to vlak narval do pracovníků na trati.
nebo do toho po jehož průjezdu se otevřely závory
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Pokud je ten chdník můj, tak je to soukromí pozemek a na něm nemá bez mého souhlasu nikdo co dělat.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Váš nebo cizí to je jedno, pokud má pozemek např. v územním plánu statut veřejné komunikace tak, nemůžete bránit jeho užití, totéž jeli na něm v katastru zapsané věcné břemeno průchodu atd..