Je to pravdivý článek, ale dovolím si připomenout ještě horší ministryni obrany, naštěsí krátkodobou - Karolinu Peak. Citace z Wiki: "Od 12. do 20. prosince 2012 zastávala funkci ministryně obrany. Ihned po svém nástupu odvolala tři klíčové muže bývalého vedení resortu, mezi nimi prvního náměstka, bývalého náčelníka generálního štábu a rovněž Vojenské kanceláře prezidenta republiky Vlastimila Picka (dále potom šéfa sekce vyzbrojování Pavla Bulanta a ředitele kabinetu ministra Františka Šulce). 20. prosince premiér Petr Nečas navrhl prezidentu republiky Václavu Klausovi její odvolání, ještě týž den Václav Klaus odvolání podepsal. Petr Nečas svůj krok zdůvodnil výraznými personálními změnami, které Peake provedla, ačkoli před uvedením do funkce tvrdila, že je neplánuje. Personální změny Karoliny Peake kritizoval také prezident Václav Klaus. Nečas dále uvedl, že Peake dokázala během týdne rozvrátit stabilizovaný resort, a tím ztratila jeho důvěru. „Má důvěra neklesla k nule, klesla do záporných hodnot,“ uvedl premiér. Klaus o vhodnosti Peake pro vedení resortu pochyboval ještě před jejím nástupem: „Nedokážu si představit, že se paní Peake stane přes noc odbornicí na armádu a vojáci, statní mužové, přijmou takovou dívenku“.
Kdyby tam zůstala déle, mohli jsme mít klid - žádná armáda by neexistovala. Za to, že to tak nedopadlo musíme poděkovat P. Nečasovi i V. Klausovi.
Ani jedna z uvedených ministriň nemá na Ursulu von der Leyen ! Co ta dokázala v Německu, to se nedá překonat.
No aby byla blízko dálnice taková vpusť je životu nebezpečno. Hlavně, že bilboardy kvůli nebezpečnosti musí mizet, ale taková vpusť není o nic bezpečnější. I na silnicích nižších tříd se vpusti a mostky konstruují tak, aby v případě nehody nebyly příčinou těžkého úrazu.
Nějak na té ilustrační fotografii postrádám svodidla, která by zabránila sjetí z dálnice a nárazu do vpustě !
Ještě se mi nestalo, že by nebyla otevřena i běžná pokladna. Takže pokud nechci, k samoobslužné pokladně nemusím.
Velké Tesco v Kolíně , naprosto běžná praxe. Z cca deseti pokladen není obsazena pokladní ani jedna a fronta u samoobslužných pokladen, u kterých přebíhají dvě až tři prodavačky. Pokud máte v nákupu jednu lahev piva, nebo lahev vína , bez přítomnosti personálů vás to nepustí dál.
Přitom by stačilo dostavět okruh na který čekáme už skoro 50 let.
Bohužel nestačilo. V ranní špičce stojí D5 každý den od Rudné k D0 ve směru k D1 a kolona pokračuje až ke sjezdu na Barandov. Stávajíci dva jízdní pruhy nestačí počtu vozidel. Přitom úsek od D5 ke sjezdu na Barandov prošel před otevřením pokračování k D1 celkovou rekonstrukcí.
Jezdit příměstskou dopravou na trati Praha-Kolín je adrenalin. Nikdy člověk neví, jestli dojede s 5-10ti minutovým zpožděním (normální stav), nebo bude zpoždění na trase trvající jinak 30 minut, hodinu či víc. Vždy mají přednost rychlíky i nákladní vlaky a tak příměstské odnesou jakékoliv zpoždění těchto spojů. Pokud se navíc něco stane, tak lidé z menších zastávek mají smůlu, vlak ani náhradní autobusová doprava zde nestaví. Jak se mají dostat domů, když ze zastávek, kde to zastaví je to minimálně 11 km po hlavní silnici, to už se cestující nedoví.
A to je jeden z důvodů, proč tolik lidí ze středočeského kraje dojíždí do Prahy auty. Je jedno, jestli od Kolína, Berouna, Kralup, Pokud cesta MHD do práce trvá i s přestupy 1,5 hod. a autem 20 - 25 min. tak jsou to ušetřené dvě hodiny denně !!
15
Sledujících
1
Sleduje
15
Sledujících
1
Sleduje
Jsem zvědav, jak dlouho ještě budou Němci věřit pohádkám.
13 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Sedněte si někdy, pokud bude mít příležitost s Němci na pivo. Po několika Plzních se vám otevřou a uslyšíte že již dlouho pohádkám nevěří. Jenom v sobě mají vypěstovanou autocenzuru a za střízliva jedou podle hesla my to zvládnem. Něco, jako se u nás před 89. něco říkalo v soukromí v rodině a něco jiného na veřejnosti.