jednou to přijít musí, nadprodukce aut a s tím spojených výrobních programů je strašidelně gigantická, vozidel je navyráběných mraky a proč si kupovat nové, když staré dobře slouží? jen kvůli dalšímu ničení přírody a zdrojů, potažmo plnění kapes koncernů? Prostě jedou přijde šlus, to je jisté, čím dřív tím líp, abychom konečně začali vyrábět také něco perspektivního, méně devastujícího anebo se obyčejně lidsky uskromnili.
Njn, ale s poklesem poptávky by měl následovat pokles cen a my vidíme pravý opak.
Nevím no, myslím, že automobilky měly dost velké páky na to, aby se vzepřely absurdním požadavkům Bruselu. Místo toho jak poslušní pejsci stáhly ocásky a skočily do té propasti. když pak během pádu zjistily že je to asi zabije, začaly křičet. Takže si za to dost můžou samy a budou si to muset vyžrat do samého dna.Naši předkové na to měli úsloví " Pozdě bycha honiti".
Neuvěřitelný blábol, z kterého ani není jasné kdo ho napsal a čí "názory" to vlastně představuje. dává to tak maximálně obraz o tom, co si o nás myslí někteří lidé v EU. Házet Česko, Slovensko a \Maďarsko do jednoho pytle - už i to je nesmyslné.
Napsala ho jistá Ketrin Jochecová, Schválně, zkuste její jméno zadat do Googlu. Pak pochopíte 😉
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A jak to posoudí pojišťovna, když v zimě způsobím pojistnou událost na celoročních pneu? A tam kde je značka zimní výbava na celoročních asi nemohu, že?
1 odpověď