Jak zaplatí? Ta nevinná holka? Za co ona zaplatila? Oni žádnou výzvu k zastavení neměly. Policie při zásahu nesmí ohrozit další lidi.
v momentě kdy se z autem rozsvítí modrý maják policie tak zastavím. Pokud toto nehodlám respektovat beru za svoje chování zodpovědnost. Tak ji vzal na sebe ten řidič ujíždějícího vozu. To je ten hlavní problém.
Strašné... chápu, že policie musí pronásledovat, ale nikdy tím nesmí ohrozit nevinné účastníky silničního provozu! Jak tohle budou vysvětlovat rodičům té dívky? Kvůli nějakému pirátovi takhle ohrozit spoustu lidi ve městě, to je neomluvitelné a musí to mít následky!
A neměli bychom se spíš ptát proč lidi nemají respekt a nezastaví na tu výzvu policie? Řidič nezastavil tak je to jeho problém on zabil tu dívku ne ta policie ta jenom konala. Dokud si lidi neuvědomí že na výzvu k zastavení mají zastavit tak at za to zaplatí
Tak budeme trochu počítat ano? Neberu v potaz že lístek by stál 15 000 jako v uvedeném příkladu belgii a že by tam přišlo 250 000 lidí bereme v potaz že může přijít cca 200 000 lidí a lístek bude za 10 000 Kč v průměru. Prostě vynásobením mi vyjde že jen za vstupné se vybere 200 000 000 Kč. (Edit: oprava, je to este o řád vic, tedy 2mld Kč) A to mi přijde jako větší číslo než 100mil. K tomu ještě připočteme věci co tu lidi utratí něco projezdí a další. Buď jak buď stát na tom prodělat nemůže. Stačí to takto nebo potřebujete i diagram?
Nechci Vám brát iluze, ale z toho vybraného vstupného musíte zaplatit energie, platy personálu okruhu a další náklady na uspořádání velké ceny, Takže z těch Vašich 200mil za vstupné zbyde sotva 10-15%. Navíc ta návštěvnost se udává za celý víkend. A mnoho lidí má vstupenku na všechny 3 dny. Takže násobit celkový počet diváků cenou vstupenky také nelze.
Ok, ale to je trochu nepomer. i3, kam se dozadu vejdou mozna dve petilete deti, a rodinne kombi s ohromnym kufrem, co myslite 🙂 ?
tak vzhledem k tomu že Astru L znám velice dobře mohu srovnávat, rozdíl je hlavně ve velikosti kufru, jinak komfort vzadu není o tolik větší než u té I3(ano je 4místná) ale jet v Astře v 5ti lidech je také za trest.
Dobry den, pane Novaku. Mam dotaz - uz jsme v redakci meli desitky elektromobilu. Mohu poprosit o info, se kterym se da DLOUHODOBE jezdit se spotrebou 15kWh? My mame rekord 14,6 s Volvem XC40, ale to pouze po meste a na noze "jarmilky" 😀. Myslim, ze 15kWh je v beznem provozu a v beznem rezimu pouzivani pouze nesplneny sen elektromobilisty 😀
Dobrý den
klidně napíši za pana Nováka. BMW I3 a dlouhodobý průměr do 15kWh. Každodenní cesty Kolín Hradec Králové a zpět do práce.
Zaseli obilí s vidinou obřích zisků z minulých let, ale holt jsou už dneska ceny zase na normálu. A to 1,5% z celku, které tvoří obilí z Ukrajiny, na to opravdu nemá vliv.
1,5% je oficiální dovoz přímo z Ukrajiny. Bohužel další obrovské množství tohoto obilí se k nám dostává jako překup z jiných zemí.
Také podnikám, bez dotací. A konkurenci máme po celém světě. To co mně píšete, je sice pravda, ale právě proto musíte umět vyrobit něco lepšího za méně peněz, než ten druhý. Pokud to neumíte, můžete jenom brečet na diskuzích, chtít dotací na vlastní podnikání a jezdit troubit s traktorem do Prahy. Je potřeba přidat, najít rezervy sám v sobě a hlavně přijmout vlastní odpovědnost za vlasti volbu. Jinak se na to vykašlete a nechte se někde zaměstnat.
toto by platilo pokud by jste dotace zrušil v celé Evropě. Jak by se Vám líbilo kdyby třeba Polsko začalo dotovat Váš obor podnikání a tím Vás dostali z trhu?
Nikdy v minulosti nebyly obstrukce tak jako jsou teď. Prakticky u každého zákona u čehokoliv. Současná opozice má za cíl jediné. Obstruovat a destruovat chod státu.
No zapomněl jste na schvalování zákona o EET. Tam současná vládní garnitura dělala obstrukce 8mesicu a nikdo si v tu dobu nedovolil na su stanovit termín hlasovani
Ano, když o ně požádá.
Vyplní volební lístek, ten dá do obálky a spolu se svojí identifikací oboje vloží do druhé obálky. Takže je to skoro, jako kdyby stál u volební urny, kromě fyzické návštěvy volební místnosti / zastupitelského úřadu.
Tak to už pak může dojít na to velvyslanectví a tam odvolit. Sám jsem zvědavý o kolik stoupne volební účast ze zahraničí
K zajištění tajnosti volebního práva se korespondenční hlasování provádí zpravidla
doručováním dvou obálek. S hlasovacími lístky budou proto voliči doručeny dvě obálky,
identifikační lístek, na němž budou uvedeny voličovy identifikační údaje, na základě kterých ho
příslušná okrsková volební komise bude schopna ztotožnit, a návod na provedení hlasování.
Volič pak doma vybere (příp. i upraví) zvolený hlasovací lístek a vloží ho do úřední obálky.
Úřední obálku spolu s identifikačním lístkem vloží do druhé, doručovací obálky, kterou zašle
prostřednictvím pošty nebo jiného subjektu zpátky volebnímu orgánu.
Příslušný úřad obdrženou doručovací obálku uschová a v den voleb ji předá okrskové
volební komisi. Ta po ukončení hlasování z ní nejprve vyjme úřední obálku a identifikační lístek
a podle údajů na identifikačním lístku učiní u příslušného voliče záznam o hlasování. Následně
vhodí úřední obálku do volební schránky, kde se smísí s ostatními úředními obálkami. Poté bude
přikročeno k samotnému zjišťování výsledků voleb v okrsku.
K zajištění záruky svobodných a tajných voleb se s korespondenčním hlasováním často
spojuje též možnost, aby volič, který již hlasoval korespondenčně, svůj hlas přehlasoval, a to tak,
že v den voleb odhlasuje prezenčně ve volební místnosti. Okrsková volební komise následně jeho
doručenou úřední obálku s uvedením důvodu odloží a hlas doručený korespondenčně nezapočítá.
A jak ta osoba žijící v zahraničí ty volební lístky s obálkami obdrží?
To je zvláštní, v knize "O čem sním, když náhodou spím" na stránce 32 pan Babiš popisuje výhody elektronických voleb - že by lhal? To se mi nechce věřit.
Tak elektronické a korespondenční volby je dost podstatný rozdíl. U elektronické volby máte možnost například podle bankovní identity identifikovat voliče. Jak chcete u zaslané obálky poznat kdo ji opravdu poslal?
Při teplotě 6°C - což je aktuální teplota, je rychlost nabíjení u 150 kW dobíječky pouze cca 70 kW
to máte z vlastní zkušenosti? Jezdím s elektrikou a rychlost nabíjení je daná vozidlem co zvládne a co dovolí jednotka baterie. Vlastní zkušenost BMW i3 má 50kW nabíjení a i nyní zvládá bez problémů nabíjet na 50kW. Peugeot 2008 má 100kW a jede na 85-95kW
Pokud tak je střed zájmů tak asi na to nárok není.
A může probíhat výběrové řízení jak chce. Myslím si,že si to mohli dopředu zjistit a né že je Babiš uchlácholí dopředu že je vše ok.
On jím řekne že je vše ok však to není 20 kč ale kolik miliónů.
Ale tu dotaci dostaly ty školy ne Agrofert. Agrofert pouze předložil nabídku na zařízení, které škola poptala ve výběrovém řízení. Tu mohl předložit kdokoliv a výběr byl čistě na té škole. Chápal bych střet zájmů pokud by tu dotaci dostaly školy, které jsou Agrofertu.
Ujet 1000 Km? ANO! pokud jste poslouchal tak víte, že je plánovaná baterka 150kWh. Takže v budoucnu ano.
Nabití za 3 minuty? NE! Jedná se o rychlou výměnu baterie ( vybitá za nabitou ) a to za 3 minuty. ( s tím jsou podle mě spojeny další problémy, které je třeba doladit )
Jeden z problémů mě napadá, co když přijedu s úplně novou vybitou baterií a dostanu baterii 4 roky starou, ale zato nabitou. 😄 to úplně nechceš .......
Reklama a propaganda? Raklama určitě, propagandou bych to nenzval. Evropa dlouho přešlapuje na místě. ( proč za vším hned hledat propagandu??? )
Zastánce vnucování elektroaut nejsem, ale pokroku se nebráním. Za mě elektro ještě není konkurencí spalovákům, ale jistě se najdou místa, která je plně využilí.
( Rozvoz jídla, taxi, MHD, Kurýr atd....)
Mě auto zaujalo, sice ne na tolik, abych si ho šel koupit, ale rozhodně mě nadchlo více než nějaká tesla.
NIO má ještě dlouhou cestu před sebou, ale vyrovnat se zaběhlým společnostem po 9ti letech. Kloubok dolů. Jsem zvědavý, co nás ještě čeká 😄
Tak já v té výměně baterie nevidím problém. Baterii si nekupujete máte ji jenom v nájmu. Když bude horší vyměním ji dříve. Je to stejné jako s benzínem nebo naftou. Také nevím co tankuju. A hlavně pokud se ty baterie budou nabíjet takhle pod kontrolou mohou se snadněji odstraňovat jejich vady, S elektroautem jezdím a výměnná baterie mi přijde jako dobrý nápad. Ale nevěřím, že by se na tomto konceptu evropské automobilky byly schopné domluvit
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Jenže příslušník policie taky není závodník a musí si uvědomit, že svými manévry riskuje i životy ostatních, což mimochodem nesmí.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano to není, ale měli by jsme se spíš ptát proč řidič nezastavil? Kdyby zastavil tak se nic nestalo. To je prvotní příčina toho co se stalo.