Zdražit proto, aby se lidé chovali jinak OK. Ale musí být za to co zdražují také nějaká alternativní náhrada, aby to fungovalo. To ovšem není. Nutí lidi do elektrifikace dopravy a vytápění, což je taky drahé a zdroje energie na to nejsou. Jediné co se jim daří je akorát větší a větší nas-ranost obyvatelstva, protože všichni moc dobře vidí kam to celé směřuje. Tak to totiž dopadá když rozhodují politici bez sebemenší znalosti fyzikálních zákonů řídící se hýkáním ekofanatiků a neposlouchají co jim radí fundovaní odborníci. Celá proklatá EU a její přikyvovači se žene plnou parou v zad. Pokud se něco nezmění tak velice brzy začneme mít na denním pořádku blackouty, drahou dopravu a ostatně i další zboží na to navázané a Čína a spol nás umláti kloboukama, protože budou levnější než domácí produkce. To už mimochodem v mnohém jsou. Toš asi tak.
Asistenty používám a to jezdím již 45 let a měl jsem celkem 25 aut různých značek. Nyní VW. asistenty jsou decentní a fungují spolehlivě a s jistotou. Rychlost hlásí jen blikáním na panelu. Brzdový asistent sepne opravdu jen, když něco přehlédnu. Vypínám jen zdechnutí motoru při zastavení. Nechci si vylágrovat motor. Překvapilo mne, že je Mercedes tak otravný.
Nevím jak VW, ale vzhledem k tomu, že u nových Škodovek a Audin mám z asistenty hodně špatné zkušenosti a to ne jen já, ale i spousta majitelů z mého okolí, tak budete asi nějaká vyjímka. Vyjmenuji jen pár: asistent rozjezdu do kopce (děs), hlídání pruhů ( sebevražedné chování vozu ), asistent brždění před překážkou ( navodí víc nebezpečných situací, než zachrání ), hlídání únavy (asi to nejméně otravné) a start/stop ( jako asi u všech aut absolutně zbytečné )
Tak vzhledem k tomu, že nápady které by měly nějakou přidanou hodnotu a potenciál brutálně vydělávat české hlavy pomazané raději prodají zahraničnímu holdingu jen proto, aby už do konce života nemusely makat. Místo vybudování firmy která by generovala zisk po dlouhá desetiletí a zaměstnala spoustu lidí, které by mohli velice slušně zaplatit. Tak tyto holdingy nám sem přesně tu výrobu na kterou koupili patent, nebo skoupili nějaký nadějný startup natlačí a tu přidanou hodnotu si nechají a nám upustí jen ty drobečky z výroby, nebo montáže a to nej jim zůstane hezky doma. A to je přesně to proč se tu máme jak se máme. Mladí to začínají sice postupně chápat a měnit, ale bude to trvat ještě hodně dlouho, než se to změní, jestli vůbec někdy.
Hrozná volovina, jedničková Octavia stála milion a průměrný plat byl 12k. Dnes stojí 700k a průměrný plat je 46k.
Aspoň nelžete a dřív než něco vypustíte do světa si to zkontrolujte.
Cena nové octavie I 1.9tdi byla cca 475tis. Odkaz
No na motorce máte určitě pravdu ale už v roce 1993 v mém prvním normálním autě mě ABS několikrát zachránilo krk.
No vidíte a mě zase už mnohokrát způsobilo krizovou situaci, která by se z vozem bez ABS nestala. Když razantně brzdíte a najednou se vám trochu spomalí jedno kolo kvuli kterému sepne ABS a auto misto prudkého zpomalování se najednou rozjede není nic příjemného, k čemu mi je, že můžu zatáčet když nemám kam. Hodně zpátky jsem testoval na Peugeotu 206 rozdíl brzdné dráhy s a bez ABS na sněhu a ledu a rozdíl byl při 50km/h na ledu 10m a na sněhu 6m ve prospěch auta bez ABS. Ano vyhýbací manévr bez ABS se při prudkém brždění dělá těžko, ale ruku na srdce jak často k této situaci dochází, za můj řidičský život, což je cca 20let sem tuto situaci nikdy v běžném provozu nezažil, pouze při tréninku na poligonu. Zato situaci kdy mi seplo ABS a musel jsem o metr dál znovu šlápnout po brzdě aby se na čistém asfaltu zase auto chytlo a vyplo ABS, nebo se poroučet někam na únikovku, nebo uvést auto do smyku a projet třeba zatáčku smykem bylo nespočet. A víte jak blbě se uvádí auto z ABS, ESP a protiprokluzem do smyku? No hodně blbě, u některých to ani nejde a sunou se po čumáku ven ze silnice. A to vše jen kvuli tomu, že jsem třeba jednou stranou najel chvíli na štěrk, nebo přejel v zimě kousek zmrazku.
No jo ABS, dnešní mor všeho co má motor a kola. Blbci možná pomůže, tomu kdo něco už umí spíš vadí a škodí. Nemám to rád v autech a už vubec ne na motorce. Při klidné jízdě o tom normálně nikdo neví, ale když si chci zablbnout tak mě to štve tak, že bych to nejradši hodil z mostu. Zlatá KTM kde to vše jde vypnout.
“Sociální sítě a ostatní různé nesmysly způsobují u dětí digitální závislost a prakticky demenci.”
“Po škole ať si dělají co chtějí a ta chvilka ve škole bez mobilu jim nijak neuškodí…”
Jinými slovy tím říkáte: “Ať jsou si děti klidně závislé a dementní, jen ať to nedělají tu chvilku ve škole.”
Jde o technologie, které se v jejich celém životě budou stejně nutně vyskytovat. S Vaším přístupem jim říkáme, že technologie jen škodí, takže bude alespoň lepší, když jim budou škodit jen mimo školu. Mně osobně vážně dává větší smysl snažit se vést je k takovému užívání, které jim bude škodit co nejméně – ať už ty technologie používají ve škole nebo mimo ni.
Mimo školu je to na rodičích. Škola má učit, ne suplovat rodiče. Jestli máte děti tak je k tomu veďte je to jedině dobře, ale neházejte tuto povinnost na školu.
Děti jsou různé, hloupé i chytré a telefony také používají různě. Tím že jim je zabavíte jim neprospějete, právě naopak. Zabavme mobily učitelům a ředitelům na celou pracovní dobu, ať jdou příkladem, tím se má vychovávat.
Nevím kolik vám je let, ale názory máte jako malé dítě. Mobil v dětských rukou funguje jako droga, feťáka taky nepřesvědčíte, že s tím má přestat, jen proto, že vy ne berete. V práci když mi zaměstnanec čumí furt do telefonu a nedělá tak ho propustím. Když to dělá dítě ve škole učitel prakticky nemá dnes žádnou moc, tak asi proto plošný zákaz.
Bolševické praktiky. Je v pořádku zakázat používání mobilu během vyučování, je nepřípustné ho dětem zabavit. Snad se toho chopí nějací schopní právníci. Děti je potřeba učit děti digitální techniku správně používat, nikoliv ji zabavovat. To je hloupé, nikoliv pedagogické.
Hloupé jsou maximálně děti celý den čumící do telefonu. Sociální sítě a ostatní různé nesmysly způsobují u dětí digitální závislost a prakticky demenci. Nemusím si pročítat ani průzkumy, abych viděl, co to s dětmi dělá, stačí se rozhlédnout kolem. Ani bych se nedivil, kdyby jste i vy trpěl touto závislostí. Po škole ať si dělají co chtějí a ta chvilka ve škole bez mobilu jim nijak neuškodí, jen prospěje.
Úplatky za zakázky a předražené nákupy, to je společný jmenovatel proč mají furt málo. A vymlouvat se na stát, to by jim šlo. Kdyby chtěli tak to ještě mohly včas napravit, ale ono se nechce a na kdyby se nehraje. Když jsem se dozvěděl o zakázce na lavečky za 1mil. kč kde 1ks vycházel na 200tis. tak jsem myslel že si ze mě dotyčný dělá srandu, ale ona to byla holá pravda. Vysvětlení bylo, je to z evropských dotací a potřebujeme je nějak rychle utratit. A tak je to tu ze vším. Je mi z toho zle co se v tomto státě a městě děje.
Přesně, zaměstnanci se bojí něco říct. Vidím to u nás ve firmě, brblají, ale zavolá šéf a skáčou jak píská div by se nepřetrhli. Když by se měli šprajcnout a chvíli vydržet něco jako stávku i za cenu nižšší mzdy tak se trhnou a nic se neděje. Češi jsou banda srabů a náfuků. Možná i proto jsem se vydal cestou OSVČ a odcházím. Náhradu sehnat nemůžou, ale zaplatit taky nechcou, ať si to dělají jak chcou už je mi to jedno.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Když vidím ty hodnoty dojezdu tak se musím smát. Už se nedivím že v nových autech jsou tak malé nádrže a tak malý dojezd, to asi aby si uživatelé zvykli na elektro vergly.
S plnou nádrží ani ne 400km to je teda mazec.
Jsem rád za to co mám, s plnou nádrží na dálnici něco kolem 1100km.