Já fakt nevím kde to berete. d57D zdražila z loňska na letošek, ale naopak zlevňuje v roce příštím. Někde tu na seznamu byla i kalkulačka. Mně to vycházelo o 2% méně než letos a to nemám spotřebu nijak velikou (celkem 6-7MWh). Pravděpodobně to zlevnění ani nepoznám, ale ani mi to nezdraží.
Pokud máte d57D a zvýšení platby za jistič vám nevykompenzuje pokles distribuce, tak máte ten jistič možná zbytečně velký...
To máte marný. IQ- novinář v článku nic nevysvětlí pořádně, IQ- čtenáři nic nepochopí a přidělují srdíčka a mínusy, aniž by si něco zjistili, a tak to bude vždy. Samozřejmě, že TČ nezvyšují náklady na distribuci, na rozdíl od fotovoltaiky, samozřejmě, že majitelům TČ se teď trochu zlevňuje, kdežto všechno zaplatí ti, co mají domácnost v paneláku a z nich nejvíc ti, co mají chatu nebo chalupu a u ní cirkulárku, kterou roztočí jednou do roka. A to je to svinstvo státu, které zasluhuje odsuzovat, ale vysvětluj to IQ-.
Plebstransportem, hlupaku? Znám spoustu lidí s VŠ i funkcemi ve vyšší státní sféře co denně vlakem dojizdeji do práce apod.
Tyhle výlevy ubožáků, co si konečně ušetřili na nejlevnější ojetinu, aby s ní zamořovali ostatním vzduch, a teď by se rádi prezentovali jako nadlidi ... no, aspoň se člověk pobaví.
Tak stejně za jízdenky ČD snad už nejezdí skoro nikdo ne,? většina lidí jezdí kratší cesty a na to jspu integrovaný systémy, který jsou mnohem levnější než vlaky, koukala jsem , že u nás IREDO ani vůbec nezdražuje. Na vejlety jezdím jedině na celodenní jízdenku, která mi platí na den po celým Královehradeckým i Pardubickým kraji, to mi nijak drahý nepříjde, 200 za jeden vejlet. Dál jezdit nepotřebuju...
No tak třeba zoufalci, co si koupili slevu Českých drah IN25 nebo IN50 a rádi by ji nějak využili. V případě IN25 prodělávají už dlouho, v případě IN50 (50% slevy!) to např. proti (Pří)Pražské integrované dopravě teď už většinou bude také. A nikdo není schopen ten nesmyslný kolotoč zarazit, Ministerstvo, místo aby se o něco staralo, navyšuje maximální dovolené ceny, a České dráhy to slepě následují.
To nádraží je prostě blbě řešené. Podchod má být v takovém místě, aby spojoval vstupní halu a východ z nádraží co nejkratší cestou. Přejezd pro ještěrky by naopak měl být v místě, kde se cestující normálně nepohybují - někde u skladovacích prostor. Vykličkovávat nemá rychlík, ale právě ten osobák, který na nádraží zastavuje.
V tomhle případě je podchod dodělaný dodatečně na místě, které cestujícím nevyhovuje. Naopak jim vyhovuje původní starý přechod, který nádražáci později přeznačili na "pouze pro zaměstnance".
Zastávky autobusu mají samostatný pruh/záliv vyhrazený pro zastavení autobusu. Projíždějící autobusy nezajíždějí k nástupišti, ale jedou rovně po silnici. K čekajícím cestujícím se nepříblíží blíž než na tři metry.
Bože, vy jste ubohý. Vlezte si do svého smradlavého auta a nevystrkujte z něj ani část těla. V životě jste nebyl na žádném nádraží, natož na nádraží v Zábřehu, ale napíšete dlouhý rozbor, kde má podchod a jak je blbě řešeno. To se mi snad zdá.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Lidé, probuďte se. Když se někdo snažil v roce 1943 odvézt z Německa v dodávce 6 Židů, aby se vyhnuli smrti, byl to také zločin Pašování lidí? A co ten zločinný arcibiskup, který ho pak ukrývá? Neměli bychom ho odvézt na střelnici do Kobylis? Kde je tedy rozdíl? ... já jen, až budete jednou později tvrdit - my jsme o tom nevěděli, my jsme nespolupracovali..