A také další verze, nechají se zaměstnat a po nějaké době uplatí doktora ,dostají neschopenku, odjedou na Ukrajinu a řeší si v klidu nemocenskou, z platu např. 25 000 Kč dostanou cca 17- 18 tis., krásná práce ,že jo???
👎
A ještě dodám, že když už tu dlouhodobou marodní mají, tak s určitostí nesedí na zadku u nás v republice. Je to přesně tak, jak jste psala. Seberou prachy a jedou si užívat k nim domů na Ukrajinu a z té částky nějakých 70-80% z platu ještě i velké penízky ušetří. Pak se zase vrátí a koloběh běž dál.
Byl jsem také 2x svědkem v ordinaci, že ukrajinci jsou buď tak hloupí a nebo tak vychcaní (nechápu jejich logiku) ale doktorka přes databázi zjistila, že vůbec neodebírají předepsané léky z lékárny (asi jsou tak moc a těžce nemocní). Doktorka se tak rozčílila, že jim marodní okamžitě ukončila a vypakovala je z ordinace s tím, že když neodebírají léky, nevidí důvod, aby dále byli v pracovní neschopnosti.
Takže další důkazy o tom, že k nám naprostá většina z nich přijíždí z pouhé vychcanosti a tahání peněz pro přilepšení si z našeho státu (nás daňových poplatníků). Tyto postupy mají už dopředu a předem moc dobře promyšlené, jaště než se k nám dostanou.
Podporovat by se měli pouze ti z přímo zasažených míst válkou, jenže u nás se podporují 2/3 ukrajinců, kteří s válkou a válkou postižených míst nemají vůbec nic společného. Tyto 2/3 bych šupem poslal k nim domů, vždyť tu jsou defakto nelegálně. Tímto problémem se zabývají už i v Německu.
A také další verze, nechají se zaměstnat a po nějaké době uplatí doktora ,dostají neschopenku, odjedou na Ukrajinu a řeší si v klidu nemocenskou, z platu např. 25 000 Kč dostanou cca 17- 18 tis., krásná práce ,že jo???
👎
Právě jste trefila hřebíček přímo na hlavičku. Tak podobnou zkušenost mám z ordinace také a né jednu, kdy ukrajinci(převážně chlapi), pár měsíců odpracují a za těch pár měsíců jsou z té "těžké" práce tak zničení, že jdou na dlouhodobou marodní a pochybuji o tom, že na něbude posílána nějaká kontrola jako na čechy.
Po tom, co celou RODINKU jejich tatínek (s největší pravděpodobností obří ututlanou zlodějinou o které musela vědět celá RODINKA a i všichni lidé okolo, co mají v hlavě mozek) na několik generací zabezpečil, by tyto "dámy" včetně jejich maminky měly spíše lézt kanálama a vůbec se neukazovat na veřejnosti. Jenže namísto toho mají opravdu hroší kůži a bulvár je ještě takto všude vyzdvihuje a s určitostí jim za zveřejnění článků a fotek s nimi sype opět nemalé peníze (asi mají málo). Dle mého názoru zas až tak atraktivní dcérky vč. maminky tedy taky nejsou "spíše vyvorané myšky", jsou mnohem hezčí a atraktivnější dívky a ženy, stačí se jen více všímat okolí a né se upínat na vše co nám bulvár vnucuje a předhodí. A ještě k dcérkám, myslím, že nebýt kontaktů z dřívějších dob po panu Grosovi, kdoví, jestli by byly tak "světu" známé a kdoví, jestli by měly práci snů jakou mají a kdoví, zdali by po nich vůbec pes štěkl. Jenže to by jsme nesměli být v tom malém Česku, na tom malém písečku showbyznysu a politiky, kde se na vše špatné a nakalé ale hlavně na zlodějiny rychle zapomíná a přechází se, jako by se nic nastalo. A toto je jen jeden z mála příkladů. Z takovýchto článků a příloh je mi doslova na zvracení.
Za komoušů mnohem horší a hnusnější.
Nazačátek,nejsem komunista,nikdy jsem nebyl a nikdy jsem jim nefandil.Z toho co tady zmiňujete p. Ladislave mi přijde,že jste dobu komunistů snad ani nezažil a nebo jste měl zavázané oči.Jen by jste si měl uvědomit,že psaný článek je o RESTAURACÍCH a né o nějakejch "čtvrtejch cenovejch",které jste možná navštěvoval,kde jste si mohl dát tak maximálně toho utopence,tláču,sakanou, párek a to vše s přílohou (chlebem).
RESTAURACE,za komunistů měly jídla jiná a v mnohém lepší a chutnější,nežli je tomu dnes a proti dnešku za úplně jiné,SMĚŠNÉ peníze.To hlavní Vám asi teké UTEKLO a nebo jste to zaspal.Za komunistů totiž na všechno i na jídlo v Restauracích (nevím jak ve 4.tejch cenovejch, jak jsem se zmiňoval) byly NORMY a ty se musely DODRŽOVAT. Lidé,kteří Normy nedodržovali,OKRÁDALI, platili pokuty a byli z práce vyhazováni i zavíráni.Na dodržování NOREM byly kontroly (né jako dneska). V té době jídla byla taková ta pravá česká "staročeská kuchyně" kde převládaly jídla s omáčkama (svíčková, rajská, houbová, koprová, také mnoho druhů gulášů, řízky s bramborem nebo kaší atd., atd.. V té době jedno jídlo za 7-8 Kč. a třeba knedlíky navíc, to byly haléřové položky (platy byly 2000-2500 Kč. a lidi si mohly dovolit doma nevařit a chodit se najíst právě do těch tehdejších restaurací. Dneska 2/3 lidí nedosáhnou ani zdaleka na průměrný plat a proto jídla i v těch "NEJLEVNĚJŠÍCH" restauracích jsou pro ně šíleně drahá (30 i vícekrát dražší než za komunistů), v porovnání k platům dříve a nyní, kdo dneska bere 60-70000 Kč., běžný občan tohoto LOUPEŽNICKÝHO státu s určitostí né.
A já si třeba nemyslím, že to musí být u těch 10 % negativních reakcí jen kvůli finanční závisti. Ti lidé prostě vidí, jak je něčí "PRÁCE" finančně NESKUTEČNĚ, UMĚLE a PŘEHNANĚ nadhodnocena a není to jen u sportovců "kteří potí krev🥵", je to tak i u manažerů(kteří jsou přeci pracovně tak přetížení až padají na hubu🤔) , politiků, herců (kteří věčně pláčou jak se mají špatně a hlavně jak mají jednou malé důchody, za ty seriály? AŽ, AŽŽ), doktorů +učitelů +policistů +vojáků(kteří si své vždy vybrečí😭 od státu z peněz daňových poplatníků), atd. atd... Ať si Ti všichni zkusí tolik potřebné, třeba fyzicky náročné odborné řemeslné manuální práce třeba i na živnost, u kterých se mimo práce tito lidé musí postupně stále zdokonalovat a doučovat v nových technologiích pracovních postupech (podobně jako doktoři a jiní) a všichni ti v předešlém zmiňovaní budou zaručeně, přinejmenším fyzicky padat na hubu a potit krev neméně od těch sportovců s jejich astronomickými příjmy, na které by normální smrtelník nedosáhl ani za několik životů.
A to je celá ta spravedlnost. Možná, že to je právě to, co těch 10% negativně reagujících a těch se zvednutými palci, co se k nim přidávají právě tíží, ta bezmocně rozdílná nespravedlnost a neskutečnost v ohodnocení za odvedenou práci, což je v dnešním, prohnilém světě naprosto běžný jev.
Někdy si říkám, co je v tom za politiku u té naší PLZNĚ. Těch neskutečnejch kilometrů při závozu do skladů v Německu + další neskutečné kilometry při rozvozu na konkrétní prodejní místa po celém Německu (A co tomu říká ekologie? Asi je to jedno, jde přeci "jen" o prachy), to jsou přeci nemalé náklady a pivo v porovnání s tuzemskem za tak "směšné" částky, prý protože není tak žádané a v Německu nejde tak na odbyt!!!!!
Ptám se tedy, proč nezůstává PLZEŇ za stejně směšnou částku rovnou u nás? Vzdálenosti u nás všude na pouhý dostřel (to by se ekologové radovali), takže náklady minimální, klesající konzumace (spotřeba) piva u nás by se vrátila k normálu, hospody, restaurace i národ by byl spokojený, výrobce by byl na tom možná finančně i lépe, než když musí pivo někam DOKODRCAT a státní kasa by se taky trošičku plnila nebo né?
Myslím, že za tu směšnou NĚMECKOU cenu by se u nás vypilo PLZNĚ navíc o mnohem, mnohem, mnohem více, nežli se vypije v celém NĚMECKU.
Není toto k zamyšlení?
Mě osobně by "jakožto výrobce NĚČEHO, pro Čechy asi kvalitního" doslova SRALO prodávat svůj výrobek někde a někomu jako běžnou, né li podřadnou a nedoceněnou věc.
V nějakých problémech žijí téměř všichni lidé, někdo s menšími a jiný s většími. Kdo by chtěl tvrdit, že žádné nemá, tak lže.
O lidech jako je paní Patrasová by se neměly psát žádné články. Je to pořád dokola jen a jen o CHLASTU a zase o CHLASTU, a nebo BOURAČKÁCH a zase o BOURAČKÁCH "samozřejmě pod CHLASTEM".
Takovýto člověk by měl zalézt do kanálu a nevylézat.
Vždyť ona sama by měla mít největší snahu a zájem na tom aby se o ní vůbec nepsalo. A to že o ní média takto píší, si myslím, že musí být s jejím svolením a to znamená co? To znamená, že si za takovéto články nechá určitě i dobře co? No přece zaplatit. A to znamená co? To znamená, že ji média v tom CHLASTU a CHLASTÁNÍ vlastně PODPORUJÍ.
Není, co více k tomu dodat.
Měla by se namísto takovéhoto zviditelňování spíše stydět.
Jinak nevím, čím by měla být tato osoba až tak zajímavá (jako heheeheeérečka žádná sláva, nebýt Felixe, byla by úplná 0), aby se o ní muselo stále psát a ještě jí díky těmto článkům snad litovat?
Prostě hroší kůže, nic víc, nic míň.
Dohady, nedohady.
Toto se stát v jakékoli firmě, vše se vyřeší a došlo by i na vyhazov.
To samé by mělo proběhnout i ve sněmovně a nejen to, všichni zaměstnanci v celé budově by měli být podrobeni testům na drogy a zároveň i na alkohol. Myslím, že jestli část poslanců nemá problém s otestováním a zbytek se testovat odmítá, určitě by se nějací hříšníci našli a na takové s okamžitým padákem a důvod, je to přeci v zaměstnání. Jinde by se nikdo s nikým nemazlil.
Tak tedy nevím, co to tady vaříme za guláš ale jedno vím, když to vše od začátku té války sleduji jistě, že naši MOCIPÁNI neměli vůbec umožnit vstup na naše území ukrajinským mužům od 18ti do 60ti let, protože moc dobře věděli, že vláda Ukrajiny vydala zákon o zákazu opuštění ukrajinského území právě pro tyto může v branném věku (v tomto vidím právě tu možnost navrácení zpět na území Ukrajiny).
Tito lidé jsou tím pádem u nás v ČR nelegálně a troufnu si i říct, že i využívají a hlavně zneužívají veškeré výhody legálních utečenců (takže tu žijí na úkor nás daňových poplatníků).
Jen dodám, že tyto muže v branném věku i když by zůstali na Ukrajině nikdo nemůže donutit jít válčit, jít bojovat mohou odmítnout, byť za cenu nějakého trestu (pravděpodobně vězení ale určitě se v dnešní době za toto odmítnutí nestřílí, ani v Rusku).
Také bych ještě pochopil, že je potřeba pomoci lidem z válkou zasažených oblastí, jenže na našem území je pravděpodobně větší procento "vyčůranejch" ukrajinců, z území Ukrajiny, která s válkou nemají nic společného.
Ještě na závěr nechápu, že některé státy (Francie, Anglie atp.) si prohrávají s myšlenkou, vyslat do války na Ukrajinu své vlastní vojáky, aby tam případně pokládali své životy za ARMÁDU těchto vysmátých vychcánků z Ukrajiny poschovávaných po celé Evropě??? !!!
Ať nejprve čerpají ze svých vlastních zdrojů (zalezlých a poschovávaných v zahraničí) a teprve poté poptávají pomoc v zahraničí.
Už jen "krátce" :
1) s pískem ze Sahary nic už nenaděláte to je důsledek změn klimatu díky spalování ropy
2) desetimilionová stoupající čísla BEVek jasně vyjadřují náladu ve společnosti bez ohledu co si o tom poblafáte 😃
3) BEVko jezdí už dávno skvěle dokonce i Tesla je z Číny "slícovaná" 😃😃 a s jejich nejlepšíma baterkama na světě LFP i vy už víte že popelnICE prostě nemá šanci 😃
4) ano ČÍŇANOVI neradno věřit, alé díky vám a podobně smýšlejícím právě že ten evropský auto*ebilní průmysl dočista do*ebete 😃
Na toto ještě zareaguji.
Na změně klimatu i co se ekologie týká mají největší podíl lidé právě Vám podobní, kteří se nespokojí s tím co měli nebo mají ale touží po stále novějších a novějších a zbytečných a zbytečný věcech a nesmyslech, aby se před ostatními mohli ukázat, že si to mohou dovolit a právě tím podporují tu obří, čím dál více se zvyšující velkovýrobu a přepravu úplně všeho na co se jen člověk podívá. A to je právě a hlavně o té ekologii a klimatu. Čím více lidé prahnou po nových věcech, tím více lidé věci nakupují a častěji obměňují za nové, tím více podporují zvyšování výroby a na to navazující přepravy atd. a právě toto má největší podíl na zhoršování se klimatu a ekologie.
Chtělo by to se jen trošku uskromnit (a to neříkám, že by se lidé měli hned vracet do pravěku).
Měla by jste si a všichni Vám podobní už konečně uvědomit, že už jen pouhým Vaším nákupem nově vyrobeného BEFka jste do klimatu a ekologie udělala mnohem větší zářez (to se už dávno ví) nežli kdokoli jiný zakoupením a provozem jekékoli nové autopopelnICE a tím, že se postupně odbourají "autopopelnICE" a postupně se přejde na ta Vaše BEVka, si svět k lepšímu vůbec nepomůže (ale to už se také dávno ví).
Milý pane Šebesta, nejste expert na Evropu ani na ZELENou politiku akorát jen kecáte blafy páté přes deváté včetně jablek s hruškama nejspíše nakvedlán nějakou propagandou bláblábláblá. Žádný stát není vlastníkem ovzduší a proto nemá právo ho sousedovi zněčišťovat to jsou věci co 😃 nečtěte blafy ale jen ověřené informace a pro jistotu je tam ještě jeďte zkontrolovat jak do Chorvatska tak do Číny jinak fejk sem fejk tam a nikdo není zvědavý na fejky 😃 Ještě bych chtěl upřesnit na co si to tady hrajeme? Nevím přesně jak vy (nemám na to tak úplně odbornou kvalifikaci 😃) ale BEVka si na nic nehrají, jen jezdí o dost lépe než popelnICE 😃 A pamatujte si že o prachy jde až na prvním místě !😃 S životností BEVka a jeho nejnovější čínskou nehořlavou baterií LFP BYD/CATL to po 15ti letech praxe na čínských silnicích vypadá tak na 2 mega km / 20 let ale to by Evropan nevěřil tak udává se jen 1 mega / 20 let nj už to je tak smiřte se s tím, věděl jste zase jen ropáckou propagandu 😃 Co máte pořád s tou ropou? Ropa je drahá, netankuje se na dvorku z vývrtu, musí se tlačit trubkou tvrdě pane Šebesta tvrdě elektrickými čerpadly 😃 ze zahraničí a zase za tvrdý !! 😃 Není lepší platit drahou ropu, ale nic jiného nezbývá, přeci těch 6,5 mega autopopelnICE na českých silnicích hned nesešrotujeme když z Německa nás čeká recyklovat ještě dalších asi tak 40 mega autopopelnICE 😃😃😃 žádný strachy že by v brzké době došli skladem kdykoli kdekoli 😃
Už jen"krátce",vidíte nebo spíše nevidíte?Znečištění celé Evropy pískem ze Saherské pouště během pár dnů, asi jste to přehlédla a nebo zaspala.Tím chci jen poukázat na to,že našeho evropského "čisťoučkého"draze vykoupeného vzdoušku si ani neužijeme ale užjí si ho jiní a bezplatně,bez finančního krvácení a zbytečného pobláznění a stresování lidí !!!
Tím co jste v předešlém psala, potvrzujete jen to,že se vyjadřujete jen a jen sama za sebe a že jste elektromobilitou doslova posedlá a je jasné,že když už ono BEVko vlastníte a ono BEVko by mělo sebevíce chyb a problémů,tak je nepřiznáte (nebuďte ale tak naivní, jestli problémy nyní nejsou,tak s určitostí přijdou), prostě tak to je,tomu se říká česká nátura"přeci to co mám JÁ to je to nejlepší a nikdy jinak. Jenže u mě je to opačně,to co mám já,tak to má dalo by se říci téměř každý a naprostá většina z nás je stím spokojená a neměnila by (až na těch "pár" zblbnutejch a sfanatizovanejch do elektromobility což je i Váš případ) z naprosto shodných, opodstatněných a podložených důvodů.
Měla by jste si přečíst těch více něž 400 příspěvků psaných k tomuto tématu a zjistila by jste, že Vaši rétoriku s Vámi téměř nikdo nesdílí a když jo,tak ve svém příspěvku mají téměř vždy nějaké ALE (narozdíl od Vás), což znamená,že i oni moc dobře vědí,že není u elektroaut vše až tak růžové a na100%.,jak se píše a co udávají výrobci.Je to stejná fraška,jako u výrobců aut se spalovacímy motory a jejich např. udávanou "lživou" spotřebou paliva a jiných údajů.
A ještě závěrem,ČÍŇANOVI bych nevěřil ani nos mezi očima,o jejich"kvalitě"výrobků se ví...
No vidíte, právě jste ve Vámi psaném potvrdil Váši podporu fosilní propagandy, píšete samé blbosti. mícháte jablka s hruškama. Dále by jste si měl konečně uvědomit, že právě nákupem BEVka a jeho provozem ušetříte spooooousty zahraniční ropy 😃😃 O likvidaci za 20 let se nestarejte to vyřeší jiní. Stejně jako 15 leté panely šlapou skvěle díky a ještě 10 let budou 😃 Samozřejmě že vám kamaráda nikdo nevěří ani ten zbytek blábolů 😃 Ano BEVek rapidně na silnicích přibývá to jste si už jistě všiml 😃😃😃😃 Prostě BEVka jezdí dáááávno skvěle a ani milion vašich písmenek to nezmění 😃 tak blbý už lidi nejsou 😃😃 A netvďte nám že jezdíte 1000km do Chorvatska na jeden zátah to už je dááávno ohraná ropácká písnička 😃😃😃
Milá paní Samková dále jen BEVková,Evropa je tak malá,že její ZELENÁ politika je akorát buzerace a další šikana na své vlastní obyvatele a dle mého názoru i"nezákonné"tahání peněz z lidí.
Copak některý stát je vlastníkem ovzduší aby díky tomu tahal z lidí peníze?
Připomíná mi to kdysi zveřejněný článek,jak některé přímořské státy začaly zavádět turistům poplatky za to,že na jejich území dýchají JEJICH přímořský VZDUCH,neskutečné!
Ještě bych chtěl upřesnit,že námi nákladně vyčištěné ovzduší vydýchá někdo úplně jiný než li evropané. Podobně jako jsme nedávno dýchali vzduch s pískem ze Sahary, tak tady dýcháme"sračky"z Afriky,Indie,Číny, Ruska,Ukrajiny a pravděpodobně i Ameriky atp.,kde si na čistotu ovzduší až tak moc nehrajou.O proudění vzduchu se učí už na základce a mluví se oněm denně v předpovědi počasí a je velmi rychlé, řádově několik málo dní a náš"čistý EVROPSKÝ vzdoušek"je v tramtárii. Po výbuchu v Černobylu (Ukrajina) byla do dvou dnů zamořená celá Evropa.Tak na co si to tady hrajem? A může mi někdo tvrdit,že tady nejde o PENÍZE!
S životností Vašeho BEVka bych to neviděl tak optimisticky,dávám Vám tak Max.10 let a to si ke konci tohoto termínu dojedete možná tak pro rohlíky do nejbližší Večerky.
Co máte pořád s tou ropou?Možná je lepší platit drahou ropu,než platit za z Německa předraženou k nám dodanou NÁMI vyrobenou elektřinu.
Přijde doba,kdy mi kamaráda s Teslou začnete věřit i Vi ale s tím se určitě chlubit nebudete,to by jste byl sám proti sobě.
Ještě se zmíním,například Chorvatsko 1100km.jezdím do 65l.BNZ..Náklady pravděpodobně nižší od Elaut a priorita čas.
je zbytečné pokračovat, vážně píšete jen bláboly 😃😃 Nezaměřujte se na EKOLOGICKOU likvidaci oněch panelů na výrobu elektřiny, nemáte na to. Jinak 15 let na střeše a stále slouží jaja 😃 Podívejte se například na pole jako taková u nás, je to samá řepka (opět OBŘÍ loupežničina) Pravidelně jezděte běžným autem rok co rok v létě stejné trasy ČR - Polsko - 900km./10 hod., ČR - Holandsko - 780km./8 hod., ČR - Chorvatsko - 1100km./13hod.. dokud to jde, včetně zastávek na dobíjení či co tam děláte a vůbec si nepředstavujte, protože evidentně vaše představivost je zcestná 😃 u tak neekologického automobilu jako je popelnICE. U nákladních záoceánských lodích která za jednu dlouhou plavbu vypustí do ovzduší tolik zplodin jako vyšší statisíce až miliony aut za celý rok neřeště, ty nesmrdí lidem na ulici pod nosem. Představujte si klidně války na tom nesejde... A ještě poslední k těm vašim zázrakům v ekologii, myslíte snad že by EKO mobilita měla fungovat v armádě?? to leda na Francouzské přehlídce champs-élysées 😃😃😃 Ale co všechno to má společného s skvělými BEVkami co jezdí mnohem lépe než složitá poruchová popelnICE 😃😃😃😃
No vidíte,právě jste ve Vámi psaném potvrdila,Váš přechod z podpory jedné zlodějiny v podporu zlodějiny druhé,ještě větší a to tím,že jste přešla na elektromobilitu.
Také by jste si měla,než odešlete Vámi psanou reakci na druhým psané,vše předem pořádně přečíst, aby jste neodesílala ty Vámi psané nesmysly,co se Vám v hlavě rodí,ve kterých mícháte jablka s hruškama.
Dále by jste si měla konečně uvědomit,že právě nákupem El.momilu,jeho provozem,jeho jednou budoucí likvidací a likvidací solárních panelů,které jak píšete, máte 15 let na střeše a které budou zanedlouho za zenitem přispějete na zhoršení životního prostředí daleko více nežli ti kteří užívají BNZ a naftová auta a to se už dávno ví,jen se o tom radši moc nemluví.
Ještě se zmíním,mám kamaráda, ten jezdí s Teslou.Po 4 - 5ti letech kapacita baterie na 1/3 a auto zralé tak akorát na městský provoz (max. na nákupy).Můžete se také jít projít po autobezarech,kde El.mobilů rapidně přibývá a stáří těchto odložených aut je právě okolo těch
4 - 5ti let.,kdy jejich autobaterie jsou téměř za zenitem (MAX. 1/2 kapacity), takže dále absolutně neprodejný kus,který by si koupil leda tak blázen.
Ale vrátím se k původnímu článku, díky kterému se tyto diskuse právě rozběhly.
Prostě El.mobil NEÉ a na dlouhé cestování už vůbec NEÉ,aby se mi trasa například 1000km.časově prodloužila o 4 - 5 hodin?Abych za tu cestu musel 3 - 4 krát dobíjet?
Abych tuto cestu absolvoval ve stresu a v nervech?Tak to už vůbec né.Nebudu radši rozebírat cestování v zimě,o kterém se také ví jak je problémové co se rychle klesající kapacity baterie týká.
v okolí bydliště v zimě když prší nejezdíte na kole, do práce cesta vlakem státními železnicemi je dotovaná a na delší cesty používáte auto se spalovacím motorem neboli popelnICE do které musíte nalít benzínové pálivo E10 které vám někdo musí pomocí elektřiny a jiného paliva v rafinérii rafinovat destilovat a ropu dotlačit trubkou jak jinak než pomoví ohromných elektrických čerpadel. Je to neekonomické krom neekologičnosti a nelogičnosti, navíc kvůli tomu příští rok přijde léto 25C již v únoru a neúroda zajistí dovoz potravin za které váš stát nebude mít čím zaplat - i teď už je všechno na ohromný megadluh. Tak nač ještě zvyšovat dluh dovozem zahraniční ropy? Kvůli vaší popelnICE ?? choďte pěšky když vám je solar na garáži a BEVko málo! 😃😃😃
Budu pokračovat v rozepsaném, chtěl bych do budoucna vidět i tu "EKOLOGICKOU" likvidaci oněch panelů na výrobu elektřiny.
Dále jste se zmiňovala o dovozu potravin a já přidám, že jde o dovoz téměř všeho.
Podívejte se například na pole jako taková u nás, je to samá fotovoltaika a nebo řepka (opět OBŘÍ loupežničina), místo pěstování obilí a všeho ostatního, pro lidi k životu a pro stát k soběstačnosti potřebného, vše raději dovážíme a to je teprve EKOLOGIE.
Ale vrátím sek původnímu tématu a mobilitě jako takové. Pravidelně jezdím běžným autem rok co rok v létě stejné trasy ČR - Polsko - 900km./10 hod., ČR - Holandsko - 780km./8 hod., ČR - Chorvatsko - 1100km./13hod.. včetně zastávek.
Nedokážu si představit, že bych u každé z těchto náročných cest měl trávit tak mnoho (minimálně 3 - 5 hodin) času navíc jízdou ve výrobou a později likvidací tak neekologického elektromobilu ale hlavně ty nervy s dobíjením na takto dlouhých trasách, pro mne a v mých letech naprosto nepředstavitelné.
Zabrousím i do jiných sfér, kdysi jsem četl článek o nákladních, naprosto
antiekologických nákladních záoceánských lodích, za jednu dlouhou plavbu vypustí do ovzduší tolik zplodin jako vyšší statisíce až miliony aut za celý rok.
Představte si války, které proběhly a které nyní jsou, například na Ukrajině. Myslíte si, že vedení v Rusku (Putina a spol) zajímá nějaká ekologie
A ještě poslední k těm zázrakům v ekologii,
umíte si představit, jak by ta EKO mobilita měla fungovat například v armádách, to by měli na bojištích taky dobíjecí stanice? Jedna trefa a armáda je vyřazena z boje "PROHRANÁ VÁLKA".
v okolí bydliště v zimě když prší nejezdíte na kole, do práce cesta vlakem státními železnicemi je dotovaná a na delší cesty používáte auto se spalovacím motorem neboli popelnICE do které musíte nalít benzínové pálivo E10 které vám někdo musí pomocí elektřiny a jiného paliva v rafinérii rafinovat destilovat a ropu dotlačit trubkou jak jinak než pomoví ohromných elektrických čerpadel. Je to neekonomické krom neekologičnosti a nelogičnosti, navíc kvůli tomu příští rok přijde léto 25C již v únoru a neúroda zajistí dovoz potravin za které váš stát nebude mít čím zaplat - i teď už je všechno na ohromný megadluh. Tak nač ještě zvyšovat dluh dovozem zahraniční ropy? Kvůli vaší popelnICE ?? choďte pěšky když vám je solar na garáži a BEVko málo! 😃😃😃
Dobrý den milá paní Veroniko Samková.
Jen zareaguji na Vámi psané.
V první řadě by jste si měla uvědomit, že elektromobilita je především jeden velký (OBROVSKÝ) biznys a podvod na tahání pro někoho malých pro někoho velkých ale pro naprostou většinu těžce pracujících lidí OBROVSKÝCH peněz z jejich kapes u kterého, jak se už dlouho, dlouho ví, vůbec nejde o ekologii.
Píšete o dotacích v dopravě?
Vždyť v tuto chvíli je i elektromobilita převážně o dotacích od státu, 2/3 majitelů elektroaut si pořídilo tyto auta hlavně s tím, že mohli z tohoto státu "VYSÁT" nějakou tu KAČKU navíc a k tomu jako bonus navíc mohou čerpat z mnoha dalších výhod. Takže toto je přesně jedena z mnoha dalších možností pro bohaté, jak si ještě více přilepšit ve svém domácím rozpočtu, protože ti "chudší" na elektromobil nebudou mít ani s přispěním státu. V dnešní době, kdy je velký problém pro lidi už i ze střední třídy dosáhnout na vlastní bydlení, bych chtěl vidět, jak budou moci investovat každých 5-6 let do nákupu nového elektroauta nebo do nákladné výměny baterie "a to je teprv o ekologii".
Možná, že jste už četla, že třeba v Německu od Nového roku tyto ZELENÉ dotace zastavily, tam totiž konečně a za včasu zjistili, že stát na dotování bohatých nemá peníze.
Dále se zmiňujete o neekologičnosti výroby paliv (BNZ, Nafta) za pomoci el. čerpadel, dopravy ropy atp... Umíte si představit tu neekologickou výrobu toho obrovského množství elektřiny pro elektroauta? Každý si nebude moci dovolit a v naprosté většině to nebude ani technicky možné mít doma svoje panely pro výrobu elektřiny pro dobíjení.
Ještě malinko odbočím i když s ekologií co se provozu aut to také souvisí.
V rodině máme tři a né až tak stará auta, u kterých stabilně a pravidelně sleduji spotřebu. Do konce roku u nich byla spotřeba mezi 6ti až 7dmi litry/100km. BNZ E5 (etanol do 5%). Díky nařízením EU, kdy od Nového roku jsou paliva s 10% etanolu, mám u každého z nich a bez vyjímky spotřebu o minimálně 1,5 až 2 litry vyšší, přesněji na 10 litrů nájezd maximálně od 115 do 120 km.. Studený motor podstatně hlučnější.
Marně přemýšlím, k čemu je tento šílený mix paliva užitečný, prospěšný a v čem ekologičtější. Přeci když se u vozidla zvýší spotřeba, tak se automaticky zvýší i produkce škodlivin, tak na co si to vlastně v té EU hrají?
Není to tak dávno, co se mělo přidávání této složky úplně zrušit a nyní je vše úplně jinak a ten, kdo vlastní "žlutá pole" si mastil kapsy dříve a nyní DVOJNÁSOB.
Takže vše při starém, vše je opět o penězích a ekologie je "pouze vedlejší (druhořadý) produkt.
HNUS FIALOVEJ, je mi z toho všeho na blikání.
Vidíte, i vy píšete hlouposti. Elektromobil používá na brzdění motor. To znamená, že klasické brzdy využívá jen minimálně. Při rozumné jízdě vůbec.
Pane Vochozka,
Jesli jste četl můj příspěvek celý, tak jste možná mohl zjistit a možná že i ne, že účelem nebylo se zabývat brzdami o kterých jsem se zmínil jen okrajově a to kvůli budoucím nákladný opravám na těchto vozech všeobecně. O životnosti brzd u elektroaut jsem četl článek (stejně tak i o pneumatikách a dalších věcech), z kterého jsem převedl výslednou do mnou psaného. A ještě jinak, když budete používat brzdy ve městě (třeba Praha) zaručeně budete brzdit v pravém slova smyslu, aby jste vozidlo mohl uvést do klidu třeba na křižovatkách. Dále, mimo města a vesnice určitě málokdo s elektromobilem bude jezdit nějakou šnečí rychlostí aby vše ubrzdil pouhými motory či motorem. A ještě poslední, pár známých co vlastní elektromobil mám, dokonce díky jim jsem se měl možnost i povozit. Žádný z nich si Elektroauto (podle jejich slov) nekupoval aby s ním jezdil jako ŠNEK, ba naopak, jeden jak druhý s nima lítaj jako "ČUŇATA" a ty brzdy chtě nechtě využívat musí ať už více nebo méně, prostě BRZDÍ.
Veškeré výmysly shora co se ekologie týkají, směřují hlavně jedním směrem a to vysát z kapes lidí co možná nejvíce peněz a to platí dvojnásob u elektromobilů.
Pořízení ektromobilu není jen o "neskutečné" pořizovací ceně samotného vozu a jeho "údajně" levném provozu ale i o financích vydaných za provoz v délce jeho životnosti a k tomu patří i údržba a servis těchto vozů včetně technických kontrol, dražšího POJIŠTĚNÍ atp...
Lidé budou vzhledem k velké váze vozu nuceni častěji navštěvovat servis, protože například životnost brzdových komponentů bude tak o 1/3 až 1/2 nižší, životnost pneumatik má být 20000km. (o tom všem se již nyní objevují články) a u ostatních mechanických a pohyblivých dílů to bude podobné. Takže vše od začátku až do konce životnosti vozu BUDE pro lidičky (majitele) jen o OBROVSKÝCH finančních nákladech.
Ptám se, kdo z obyčejných pracujících lidí dnes dojíždějících den co den do práce i více jak 100km. si takto finančně náročná auta bude moci dovolit, když už se dnes ví, že po třech, čtyřech letech provozu je dojezd přibližně polovični? Asi nikdo, protože, buď do té práce nebudou moci dojíždět (tím pádem stoupne nezaměstnanost) a nebo budou muset oželet vše ostatní a stanou se z nich otroci s cílem vydělat každé čtyři roky na nové auto třeba za MILION..
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Další příklad toho, jak se v tomto státě rozhazují peníze daňových poplatníků, peníze z dotací EU, peníze přidělované státem a peníze, které vyberou úřady od svých občanů za přemrštěné částky na různých poplatcích. Auta nejsou to jediné, za co se na ůřadech rozhazují obrovské částky ale konkrétně u aut a hlavně elektrických jde VŽDY o částky neskutečné. Musím také potvrdit to, co jsem si přečetl v některých příspěvcích a to je, že úřady nakupují věci již dopředu s vědomím toho, že se tyto věci (v tomto případě auta a nejen elektrická) v majetku úřadů dlouho neohřejí. Vedení úřadů moc dobře ví, že se nakupuje účelově a dopředu s vědomím toho, že si "někdo" po pár měsících (nižších rocích) tyto drahé věci odkoupí za směšné částky (taková MALÁ DOMŮ). Takto to totiž funguje i na našem úřadě. Někdy během roku, někdy dvou se několikráte obměňuje část vozového parku (jde o milionové částky) s tím, že se jen zachce někomu "povozit a posadit zadek do něčeho nového a extrémního", co se dlouho v majetku úřadu neohřeje a po čase se tato změna zopakuj nanovo. Když se zamyslím nad tím, že to takto funguje na všech úřadech, je mi z toho doslova na zvracení, protože ve finále musí jít o vyšší, miliardové částky. Ptám se, to neexistují žádné kontroly těchto úřadů a úředníků, kteří o takovýchto věcech, zakázkách rozhodují?
A na závěr, ač nejsem důchodce, je mi upřímně líto všech důchodců, kterým naši mocipáni neustále tvrdí, že nejsou peníze na důchody a na jejich navyšování už vůbec ne.