No on je určitě rozdíl v rodině, kdy je máma doma a hlídá dítěti účast, plnění úkolů a třeba i pomáhá... a v rodině, kdy je odpovednost plně nechana na dítěti. Také hodnocení učitelů, tedy přístup, zohlednění... je velmi rozdílný, a to i na jedné škole. Takže bych to s vysvědčením neviděla tak jednoznačně a už vůbec ne aby mělo nějakou váhu pro přijímačky. Hodnocení může byt realizováno za předpokladu stejných podmínek,ktere rozhodně všechny děti neměly. Nakonec školy nám ukázaly, že jako výchovné instituce moc neobstaly být dětem vzorem v práci ve ztizenem prostředí... 🤷♀️Nebo možná jak které, nechci bagatelizovat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Myslím, že je úplně jedno co kdo dělá, ale velmi důležité je, co to vyvolává v tom dotyčném i v tom druhem. Pěkně napsaný článek, musí spolu komunikovat. Když partnerovi řeknu, že mi něco vadí, nechci slyšet, že mi to nema vadit. Blbost. Vím, co cítím. Chci vyřešit to, aby ten druhý nedělal, co mi ubližuje. A to mám každý jinak. Proto je ta komunikace důležitá. Nepředpokládat, že to každý cítí stejně jak já.
2 odpovědi