Je mi to lito, ale takove deti na beznou zakladku nepatri. Neni to dibre pro ne, jak sama pisete, ane pro ostatni a pro ucitele.
Mám syna s ADHD a Aspergerovým syndromem. Úspěšně absolvoval běžnou ZŠ a odmaturoval na gymnáziu s vyznamenáním. Nyní studuje VŠ. Na ZŠ byl ve třídě s 28 dětmi a pravidelně jsme řešili šikanu. Při výuce nikdy nepotřeboval asistenta. Když přešel na gymnázium všechny problémy pominuly. Nikdy nechodil do speciální školy ani školky. To že byl v kolektivu s běžnými dětmi mu prospělo i přes několik negativních momentů a situací. V životě se k němu bude mnoho a mnoho lidí chovat nevhodně, protože buď nebudou vědět a nebo naopak vědět budou. Ale naučil se vše negativní v jeho životě brát jako přípravu pro budoucí život, jak se zachovat a jak reagovat.
Pokud má dítě správnou výslovnost a dostatečnou slovní zásobu, tak klidně ať se učí angličtinu třeba od tří let. Ale pokud neovládá pořádně češtinu, tak je to hloupost. Většina dětí, a to jen pokud mají rodiče štěstí, chodí k logopedovi ještě na ZŠ. Logopedů je málo a nestíhají poptávku. Spousta rodičů děti odkládá k telefonu nebo k tabletu. Málo se dětem čtou pohádky a málo s nimi komunikují.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V Tamdě mají Milku za polovic, není to divné?
1 odpověď