Článek o tom, jak někdo sáhl špatně do regálu. Na titulní straně. Já na to klikám, čtu, a ještě navíc komentuju. Nevím, co z toho je horší.
Za tím není cíl "oškubat zákazníka" nebo nedostatečný češtin markeťáků, ale jednoduché dodržování předpisů, které zákazníka chrání před tím, aby slovo MÁSLO nebylo napsané na každém ztuženém tuku nebo pomazánkové srandě. Pak je jednodušší jen slovo máslo vyškrtnout a nechat design výrobku tak jak je, ať si lidi nemusí zvykat znovu (což by značku dost poškodilo).
Ochota číst a věnovat pozornost už je na straně zákazníka.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Článek o tom, jak někdo sáhl špatně do regálu. Na titulní straně. Já na to klikám, čtu, a ještě navíc komentuju. Nevím, co z toho je horší.
Za tím není cíl "oškubat zákazníka" nebo nedostatečný češtin markeťáků, ale jednoduché dodržování předpisů, které zákazníka chrání před tím, aby slovo MÁSLO nebylo napsané na každém ztuženém tuku nebo pomazánkové srandě. Pak je jednodušší jen slovo máslo vyškrtnout a nechat design výrobku tak jak je, ať si lidi nemusí zvykat znovu (což by značku dost poškodilo).
Ochota číst a věnovat pozornost už je na straně zákazníka.