Asi takhle. Víte jak poznáte uživatele Applu?... Řekne Vám to 😄 roky mám Samsung a i já poslední dobou jsem se začal o hodně více zajímat o Apple a konstatoval bych to asi tak, že mne naprosto uráží, že skoro na konci roku 2024 bude mít poprvé Apple ve svých telefonech 40W nabíjení (když Samsung ho má minimálně 2 roky a to nemluvím ani o konkurenci, která je schopná nabíjet mobil rychlosti až 330W!) a vydávají letošní novinky v ios18 za naprosto přelomové, ale vlastně je to kopírka Android vymožeností, které používám už od Galaxy S4. Výrobce naschvál dává do svých mobilních telefonů staré technologie, aby měl každý rok se ještě o kousíček kam pohnout, ale tímto mě neštve jenom Apple, tímto mě štve i Samsung, který to dělá naprosto stejně a neudělá jednou pořádný telefon, který by byl nabitý z 0% na 100% za 4 minuty jako konstrukce, svítivost displaye by měl aspoň stejnou jako jejich displej, který dodávají do Apple mobilů, ale Samsung ho nemá, baterka, která by vydržela aspoň třeba 5 dní a ne jenom 2, jako můj současný S23U, apod.
"Asi takhle. Víte jak poznáte uživatele Applu?... Řekne Vám to 😄 roky mám Samsung..."
Pobavilo 😄
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Článek o tom, jak někdo sáhl špatně do regálu. Na titulní straně. Já na to klikám, čtu, a ještě navíc komentuju. Nevím, co z toho je horší.
Za tím není cíl "oškubat zákazníka" nebo nedostatečný češtin markeťáků, ale jednoduché dodržování předpisů, které zákazníka chrání před tím, aby slovo MÁSLO nebylo napsané na každém ztuženém tuku nebo pomazánkové srandě. Pak je jednodušší jen slovo máslo vyškrtnout a nechat design výrobku tak jak je, ať si lidi nemusí zvykat znovu (což by značku dost poškodilo).
Ochota číst a věnovat pozornost už je na straně zákazníka.