Pane Kubík, tak toto je trochu vycucané z prstu. Ano obec pochybila špatnou smlouvou bez termínů realizace atd., ale jednání manželů rovněž není zcela bez chyby. Ano je tam ošklivá nemoc, ale vymlouvat se na fakt více jak 10 let je trochu mimo. Realizace stavby garáže mimo rozsah platného stavebního povolení je výrazný přestupek, který Vy jen tak bagatelizujete. Změnu stavby před dokončením mohli manželé řešit už během výstavby garáže. Dále pak stížnost na fakt, že k pozemku nevedou inženýrské sítě a příjezdová komunikace není již úsměvná, ale novinářský výsměch. Každý, kdo má alespoň 4 kolečka v hlavě si stav příjezdu k pozemku a umístění stávajících inženýrských sítí ověří před nákupem pozemku!!! Když to shrnu tak máslo na hlavě mají obě strany v poměru 30% obec a 70% kupující manželé a Vy z toho uděláte reportáž typu: chudák kupující a starosta "Trautenberk". Tato reportáž devalvuje Vaše předchozí novinářské kauzy, šlápl jste vedle.
Nechce se mi věřit, že to bude tak jednoduché. Myšlenka je to správná, avšak otázkou je kolik stavebních pozemků má ve vlastnictví stát v blízkých lokalitách, které mají vystavěnou dopravní a technickou infrastrukturu. Desítky, stovky? Dle mého ani jeden tzn., že tyto pozemky budou muset projít změnou v územním plánu což může trvat i několik let, dále budou muset být zpracovány projektové dokumentace pro infrastrukturu, stavební řízení k ÚR+SP a následná realizace. S aktuálním stavem stavebního řízení to může být dalších několik let. Zasažení lidé nemají tolik času 🙁. Ale někdy se začít musí, chápu.
To jsem z toho vážně "jelen". Když mluví o svržených bombách na Londýn "car" Putin, bývalý prezident Medvěděv, mluvčí Kremlu Peskov a jiní vrcholní představitelé Ruska, tak to nikomu v Rusku nevadí a berou jako normu. Ale, když o tom mluví tady pomatená Jelena, tak ruští novináři si klepou na čelo a veřejně v mediích kritizují její výrok a klepou si na čelo, zda je paní Jelena duševně zdráva. Tak, kdo to Rusko vlastně vede, Kreml nebo Ruský lyžařský svaz? To je fakt navždy Potěmkinov :-(
Krajni pravice s krajni levici a populistickou levici si tak narame rozumeji v objeti vsehoschopneho a soudne nekolikrat odsouzeneho lhare Zemana. Naramna seslost, ktera se za ucasti volicu z Ceska, v objeti pristi rok zmocni teto republiky tak, jako se SMER, HLAS a pologramotni nackove zmocnili Slovenska. Nase stavajici vlada neni zadna hitparada, ale z toho co nas ceka, je mi trochu nevolno.
Jako člověk, který se potýká s daným systémem a vidí, jak zoufalí jsou úředníci na odborech výstavby, životního prostředí atd. mohu tento článek podepsat a prohlásit, že něco tak nedomyšleného a nedodělaného jsem za 25 let praxe ve stavebnictví ještě nezažil. Za mě je tento přechod na digitalizaci diletantně provedený bez diskuze s úředníky, s projektanty s ČKAIT atd. Pane Bartoši toto se Vám hrubě nepovedlo a věřím, že pokud byste byl hlavní manažer v soukromé společnosti, letěl byste na hodinu po takovém fiasku! Jako stát budeme rádi, když to nebude na sérii žalob firem ze stavebního sektoru.
JUDr. Ondřej Dostál, Ph.D., LL.M. člen Evropského parlamentu, člen zastupitelstva Plzeňského kraje, člen zastupitelstva města Mirošov a obávám se, že od příštího roku: člen parlamentu ČR a nedej bože ministr čehokoli. Tento pán je zdatný bezskrupulózní sběrač politických funkcí za jakoukoli stranu (takový nový Michal Hašek). Ale pozor, není to komunista, je pouze nestraník ve službách KSČM 🙂!
Nedavno jsem koukal na mapu CR a hledal jsem prvoligove mesta. Jih republiky je mimo Ceskych Budejovic a rekneme Slovacka hodne prazdny, po sestupu CB by na jihu zbyla jen prvoligova fotbalova poust. S tim by jizni Cechy, Vysocina a jizni Morava meli neco delat. Pro talentovane mladiky je pak vsechno trochu z ruky.
Pane Neumann, mám Vás jako redaktora rád a respektuji Vaše názory. Ale vzhledem k minulosti pana Karla, jakožto ředitele odporného koncentráku věznice Minkovice si Vám dovoluji napsat, že vyzdvihovat osobnost tohoto člověka je nepatřičné! Ať už udělal pro fotbal v Liberci cokoli, protože jedna věc je fotbal a druhá, ta důležitější, je lidství. A toho pan Karl asi opravdu moc nepobral.
Občané USA a voliči tradiční republikánské strany jen otázka, co mi vrtá hlavou, to opravdu nemáte jiného - mladšího, schopnějšího, ménělhavého, nekriminalizovaného, nevulgárního a chytřejšího zástupce než je tento člověk? Vždyť je v USA 68 milionů členů Republikánské strany (zdroj WIKI), tak proč zrovna tato tlučhuba?
Velmi nebezpečná křižovatka sil. II.třídy mimo horizont hlavní PK sil. I. třídy. Myslím, že je tam dokonce snížená rychlost na 70 km/h směrem od Kasejovic, ale dle mého ji tam nikdo moc nedodržuje. Budu-li spekulovat, že řidič BMW nejel stanovených 70, ale o mnoho více s kombinací problematického odbočování vlevo a horší reakcí staršího řidiče je velký problém na světě. Smutná událost, bohužel v dané křižovatce nikoli první. Chtělo by to posunout místo stykové křižovatky cca na horizont sil. I.třídy, aby byl dostatečný rozhled pro všechny účastníky.
7
Sledujících
1
Sleduje
7
Sledujících
1
Sleduje
Nejsem ani majitelem EV ani pomlouvac cinskych ci jinych EV. Klidne bych v budoucnu nejake EV pro nasi rodinu poridil, jen mi stale nikdo nedokazal vysvetlit, jak to bude se zajistenim dostupnosti dobijeni elektromobilu, kdyby treba 1/2 obyvatel CR mela EV. Dle statistiky je v CR +/- 6500000 vozidel, umite si nekdo predstavit, jak zajistite dobijeni pro 3,25 mil vozidel? Aktualne k 5/2024 je v CR 4900 dobijecich bodu, to je malo i na mesto typu Pisek, kdyby mel kazdy druhy EV! Projektoval jsem plochu pro 12 dobijecich stanic a vim co s tim bylo za martirium. Vyjadroval se k tomu kazdy, vc. OZP (perlicka: pani z odboru chtela resit ukapy oleje z duvodu blizke vodni mininadrze), PCR, HZS ...., proste projekt vc. realizace stavby na dobu cca 2-3 roky. Timto tempem neni mozne zajistit dobijeni pro tolik vozidel. Dalsi statistika: v bytovych domech na sidlistich zije cca 3 mil. lidi. Ti budou dobijet sve EV kde? Ziju ve mestecku se 3 tis. obyvatel z toho cca 1500 zije v bytovych domech, ve meste neni jedina dobijeci stanice 😮. V Cine jsem cetl jde dobijet EV i ze stozaru VO, u nas naprosto nemozne z hlediska vsech vyjadreni dotcenych organu statni spravy a samospravy. O cestach na jih Evropy ani nechci mluvit. A o mnozstvi el. energie pro napajeni tolika EV uz vubec ne. Vcera jsem slysel, ze v horizontu cca 2030 bude CR rizikove importni v komodite elektricke energie. Proto bych primarne neresil jestli evropske, americke nebo cinske, ale jak zajistit mnozstvi a distribuci el.en. Pokud tedy EU bude tvrde prosazovat rok 2035 s GD, ceka nas velke vystrzliveni ohledne nasi mobility
3 odpovědi